Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 12 Okt 2017 12:31

Re: Stomme vragen topic

Thanks voor het meedenken, het was ethinylestradiol. Maar ben er op gekomen door op Microgynon te googlen en plaatjes van doosjes te zien :D
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2017 10:03

Re: Stomme vragen topic

Gister gechat met iemand van Coolblue. Hij wenste mij een prachtige maandagavond toe en vroeg er achteraan of ik nog wat leuks ging doen dat terwijl het 22.15 was en een doordeweekse dag. Beetje raar, want het heeft niks te maken waar het over ging. Zouden jullie reageren?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 10:06

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Gister gechat met iemand van Coolblue. Hij wenste mij een prachtige maandagavond toe en vroeg er achteraan of ik nog wat leuks ging doen dat terwijl het 22.15 was en een doordeweekse dag. Beetje raar, want het heeft niks te maken waar het over ging. Zouden jullie reageren?

Dat is gewoon hun enthousiasme en hoe zij werken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 10:11

Re: Stomme vragen topic

Het is inderdaad hun manier van werken. Ik heb ook een keer een chat gehad met coolbleu en ze doen echt hun best om te zorgen dat je met een goed bevoel de chat afsluit.
Ik zou flauw reageren met 'mijzelf helemaal verstoppen onder de dekens en lekker gaan slapen'. Of iets in die richting. Zodat hun ook lachend het gesprek afronden .
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Okt 2017 12:24

Re: Stomme vragen topic

Ja dat is echt coolblue. Fantastische klantenservice.
R. 2013
D. 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Okt 2017 17:02

Re: Stomme vragen topic

Weet iemand of ze momenteel met het oog op Halloween of ze wensballons verkopen bij de Action?
Eventueel Xenos mag ook.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Okt 2017 17:08

Re: Stomme vragen topic

Vraag me af of die dingen nog verkocht worden aangezien ze heel slecht voor het milieu zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Okt 2017 19:27

Re: Stomme vragen topic

Dee schreef:Vraag me af of die dingen nog verkocht worden aangezien ze heel slecht voor het milieu zijn.


Dacht dat ze bio afbreekbaar gemaakt zouden worden/zijn. Ze zijn vn van papier en ballonnen vind ik erger die gaan met meerdere en vaker de lucht in.
<<

Anoniem231

Bericht 19 Okt 2017 20:24

Re: Stomme vragen topic

Action heb ik niet gezien.
Let er mee op. Paar jaar terug is een stro dak in brand gevlogen van een boerderij toen er eentje op belanden.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Okt 2017 07:40

Re: Stomme vragen topic

Er raken nog wel eens vogels verstrikt in de metalen randen die in de ballon zitten, echt heel erg zielig. Op Google kun je daar wat foto's van vinden.
10.04.17
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Okt 2017 08:41

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Gister gechat met iemand van Coolblue. Hij wenste mij een prachtige maandagavond toe en vroeg er achteraan of ik nog wat leuks ging doen dat terwijl het 22.15 was en een doordeweekse dag. Beetje raar, want het heeft niks te maken waar het over ging. Zouden jullie reageren?


Dat is hun hospitality. Zorgen dat ze onvergetelijk afsluiten. En dat doen ze, zelfs met succes want hun naam wordt hier genoemd ;) toevallig laatst cursus gehad over hospitality van de hospitality man bij coolblue.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2017 11:53

Re: Stomme vragen topic

Waarom vervellen we niet in ons gezicht?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Okt 2017 12:10

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Waarom vervellen we niet in ons gezicht?



Wie bedoel je met “we”? Ik vervel wel in mijn gezicht namelijk.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 21 Okt 2017 12:13

Re: Stomme vragen topic

Ik ook hoor!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 21 Okt 2017 12:14

Re: Stomme vragen topic

Mijn neus vervelt altijd na een warme zon/strandvakantie. Soms ook mijn voorhoofd...
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2017 15:40

Re: Stomme vragen topic

Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:Waarom vervellen we niet in ons gezicht?



Wie bedoel je met “we”? Ik vervel wel in mijn gezicht namelijk.


Iedereen. Ik niet. Heb het nog nooit gezien alleen dat bij andere de neus vervelde.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Okt 2017 15:43

Re: Stomme vragen topic

CBL je vervelt overal. Je hebt het alleen vaak niet in de gaten. Je huidlaag vernieuwd zich ongeveer iedere maand. Dus hoevaak heb je niet in de gaten dat je verveld?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem228

Bericht 25 Okt 2017 11:07

Re: Stomme vragen topic

Via welke app kan je een hondenneus en oortjes op een foto of filmpje zetten?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2017 11:07

Re: Stomme vragen topic

Victoria schreef:Via welke app kan je een hondenneus en oortjes op een foto of filmpje zetten?

Snapchat
<<

Anoniem228

Bericht 25 Okt 2017 14:10

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:
Victoria schreef:Via welke app kan je een hondenneus en oortjes op een foto of filmpje zetten?

Snapchat


Dat dacht ik al :) en waar zit die optie dan?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2017 14:13

Re: Stomme vragen topic

Victoria schreef:
Cotton schreef:
Victoria schreef:Via welke app kan je een hondenneus en oortjes op een foto of filmpje zetten?

Snapchat


Dat dacht ik al :) en waar zit die optie dan?

Als je een selfie maakt, houdt je het scherm ingedrukt. Dan verschijnen er rechts naast je 'neem een foto knop' verschillende bolletjes met filters.
<<

Anoniem228

Bericht 25 Okt 2017 16:53

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:
Victoria schreef:
Cotton schreef:Snapchat


Dat dacht ik al :) en waar zit die optie dan?

Als je een selfie maakt, houdt je het scherm ingedrukt. Dan verschijnen er rechts naast je 'neem een foto knop' verschillende bolletjes met filters.


Ga ik testen! Dank je!
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2017 14:39

Re: Stomme vragen topic

Ik krijg vanavond een gratis sportmassage van een jongen die in opleiding is. In onze boks-app vroeg onze instructrice net wie er vanavond kon omdat er iemand is uitgevallen. Zou jij fooi geven en zo ja: hoe veel?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Okt 2017 16:34

Re: Stomme vragen topic

Geen idee, weet niet of dat gebruikelijk is. Ik zou in die groepsapp vragen of dat gebruikelijk is en if yes dan zou ik €5 geven en if no dan niks.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2017 17:19

Re: Stomme vragen topic

Urban Naked schreef:Geen idee, weet niet of dat gebruikelijk is. Ik zou in die groepsapp vragen of dat gebruikelijk is en if yes dan zou ik €5 geven en if no dan niks.

Ja de instructrice zei dat hij het gratis doet maar dat ik een fooitje kan geven.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers