Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

<<

Anoniem301

Bericht 24 Okt 2017 15:19

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Ah zo! En daarom doe je dat zo? Gewoon nieuwsgierig. Want met de gewone camera zie je dan toch ook precies hoe je de foto maakt op je scherm?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2017 15:22

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Haha ik snap er niks van Betty. Waarom zou je zo'n foto met de front camera nemen?
Let's discover the world together.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 24 Okt 2017 15:46

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Betty, toen je deze foto maakte. Zag je het beeld dan ook op het scherm van je telefoon? De selfie camera is de camera die aan de kant van het scherm zit. Dus dat je jezelf ziet als je een foto van jezelf maakt. Ik heb het idee dat je deze foto met de 'normale' camera hebt gemaakt.

Ik gebruik de selfie-camera regelmatig. Zou er bij de aanschaf van een nieuwe telefoon wel naar kijken.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem257

Bericht 24 Okt 2017 15:59

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Ondat K. Bij mij op schoot zat en ik dus precies kan zien hoe ik de foto maak haha. Als ik de telefoon omdraai dus de achterkant camera gebruikk kan ik niet zien hoe ik de foto maak.

@Fjell,deze foto is gemaakt met de "selfie"camera
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2017 16:01

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Haha ik snap nog steeds niet hoe en waarom maar het is wel een leuke foto.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem257

Bericht 24 Okt 2017 16:06

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Hahaha marin!

De foto is gemaakt met de selfie camera.
Waarom? K zat daar bij mij op schoot. Als ik dus de camera had omgedraaid, dus de normale camera gebruik, dan zie ik geen beeld en heb ik dus geen idee waar ik op richt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2017 16:08

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Oh op schoot! Ja dan snap ik 't denk ik wel. Ik ging 't even testen met O maar ik krijg dan toch mezelf erbij op.
Let's discover the world together.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 24 Okt 2017 16:25

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Marin schreef:Haha ik snap nog steeds niet hoe en waarom maar het is wel een leuke foto.


Dit :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem257

Bericht 24 Okt 2017 19:41

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Nou volgens mij kan ik het niet duidelijker uitleggen haha. Anyway,maakt niet uit. Ik vind t wel belangrijk maar niet zo zeer om van mijzelf fotos te maken
<<

Anoniem301

Bericht 24 Okt 2017 19:43

Re: Hoe belangrijk is de selfie functie voor je?

Ik snap je Betty!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers