Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar krijg jij de slappe lach van?

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 21 Okt 2017 08:25

Waar krijg jij de slappe lach van?

Er moet meer gelachen worden toch! Waar moet jij nou vreselijk om lachen.....
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 21 Okt 2017 08:30

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik had laatste echt de slappe lach omdat een collega een serieus verhaal zat te vertellen over Jordina Verbaal (ze bedoelde Georgina Verbaan)

Wij zijn in onze familie fan van Bert Visscher en Jochem Myjer, we doen altijd hele scenes na uit de shows. Blijft leuk!
Laatst gewijzigd door Flore op 21 Okt 2017 09:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Okt 2017 08:50

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik denk dat het heel moeilijk is om dat over te brengen in geschrift :) Meestal is het bij mij achteraf helemaal niet grappig maar op het moment wel. Ik heb veel tijd doorgebracht de afgelopen weken met 2 bijzondere mensen die mij elke keer buikpijn van het lachen bezorgen..Dat gevoel heb ik geloof ik 3 jaar al niet gehad en dat is zó extreem fijn.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 21 Okt 2017 08:57

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik krijg het makkelijkst de slappe lach op momenten dat het niet hoort; bijv tijdens een vergadering of in de kerk ofzo. De laatste keer was geloof ik toen mijn schoonvader een heel vals zang optreden gaf in een kerkje en er zelf ontzettend serieus bij keek (wij wisten niet dat hij überhaupt zang ambities had).
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 21 Okt 2017 09:19

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik kan op school echt heel erg lachen met mijn leerlingen.

Soms trouwens niet eens echt mét maar dan gebeurt er iets of ik maak zelf een opmerking en dan moet ik lachen. Maar als ik dan 30 gezichten naar me zie kijken van: Dusss.... omdat ze het helemaal niet grappig vinden. Dan schiet ik soms in de slappalach omdat ik dát grappig vind. Zij denken weer dat ik zo moet lachen om mijn eigen opmerking.

Anyway, heel vaag maar wel geel grappig soms.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 21 Okt 2017 09:49

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik moet ook heel erg lachen om mijn leerlingen soms ('iets groens dat begint met de letter O' - 'Oranje!')
Ik krijg niet heel erg snel de slappe lach. Laatste keer was om de film Storks, toen de ooievaar door een spiegeldoolhof moest rennen. En toen een vriendin op: 'I'm blue dabadiedabada' zong: 'I'm blue, if I was green I would die' zong. Nooit eerder gehoord en vond het onwijs grappig. En kijk tijdens het kolven op het werk nu steeds korte stukjes uit cabaret shows, erg leuk. Mijn collega's horen dan: zoemmm zoemmm hahaha zoemmm. Paar keer al gehad dat ze op de deur klopten of ik okay was :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 21 Okt 2017 10:55

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Laatst van dit filmpje

https://youtu.be/EShUeudtaFg

Maar ook van die Don't laugh Challenge filmpjes.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Okt 2017 10:59

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

:lol: Marsy

Ik kan dubbel liggen om gekke versprekingen, ik zei bv een keer '... En toen zijn we eendjes naar de broodjes gaan gooien'.

En Michael McIntyre!
L2014 & H2017
<<

Patsy

Bericht 21 Okt 2017 12:42

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Om flauwe woordgrapjes woordgrapjes moet ik altijd erg lachen.
En Bert Visscher vind ik hilarisch.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2017 12:49

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik houd erg van woordgrappen en snelle sarcastische opmerkingen.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Okt 2017 12:58

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik lach om woordgrappen. Meestal kloppen ze grammaticaal gezien gewoon, maar iets in mij triggert dan de lach. Het Groningse gedicht was ook zo'n slappe lach moment. Niet omdat er ook maar één woordgrap inzat, maar a) ik verstond er geen klap van en b) ze bracht het zo melodramatisch, dat ik het niet meer hield. En ik krijg ook vaak de slappe lach van mijn man. Dan is hij op zijn manier zenuwachtig en zegt dan hele domme, maar grappige dingen. Je kunt aan hem ook precies merken wanneer hij zenuwachtig is en ik heb hem in het verleden dan geprobeerd gerust te stellen, maar dat werkt niet, dus dan maar lachen. Kennelijk vindt hij het fijn om op zo'n moment de lachers op zijn hand te hebben.

Ow, en heel slecht. Ik lach ook als iemand struikelt, zijn hoofd stoot, met zijn hoofd tegen een verkeersbord knalt etc. Er is me weleens gevraagd of ik eerst kan vragen of het gaat voor ik begin te lachen, maar ik kan het niet helpen. Homevideo's vind ik dan weer niet leuk, maar dat een ander zich pijn irl dan weer wel. :redface:
<<

Anoniem316

Bericht 21 Okt 2017 13:33

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Gister om een een flauw filmpje over hoe een balzak voor en na een warm bad er uit zagen. Ik heb er wel een dik half uur om moeten hinniken.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 21 Okt 2017 22:26

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik heb vaak de slappe lach samen met mijn vriend.
Om van alles, stomme grapjes, dingen die we doen.
Of gewoon omdat we iets zien elkaar aankijken en precies weten wat de ander dan wilt zeggen.

En om die rare geit filmpjes op YouTube
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2017 08:49

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

https://m.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc
Hiervan

Ik heb al jaren een collega waarmee ik zo ontzettend kan lachen. Bij onze vorige baan zagen we elkaar veel en was het echt erg. Nu zien we elkaar nog maar af en toe en doen we zit deuntje na en is het weer lachen.

Verder vind ik de vlogs van Monica Geuze heel grappig.

En met m'n man lach ik veel!
R. 2013
D. 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Okt 2017 10:16

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik heb heel vaak de slappe lach om mijn eigen grappen, vet erg.
Oh en laatst had ik de slappe lach met Bazinga in de auto toen we uit Almere naar huis reden (we waren met Cotton uit eten geweest), maar ik weet niet meer waarom dat was.

Wat ik ook heel leuk vind zijn woordgrappen en flauwe memes. En de grappen uit New Girl, één van de weinige series waar ik echt vaak hardop om moet lachen.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Okt 2017 10:17

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik vergeet er nog één, al valt dit misschien onder woordgrappen; ik krijg regelmatig de slappe lach door autocorrects.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2017 10:38

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Oh ja ik moet ook vaak hardop lachen om New Girl, echt een leuke serie.
Ik moet ook vaak lachen om mezelf.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2017 10:39

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Spencer schreef:

Hiervan



Ja dat filmpje is hilarisch. Vooral die linker man, wat doet hij?! Haha!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Okt 2017 11:03

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Spencer schreef:

Hiervan


Dat hele lied vind ik nog veel gekker:

https://www.youtube.com/watch?v=dP9Wp6QVbsk
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2017 11:30

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Bij Gilmore Girls was ik ook altijd aan het lachen. En m'n man mopperen, ik keek dat in bed als hij wilde slapen. En dan probeerde ik hem uit te leggen wat er zo grappig was maar dan bleef ik maar lachen en begreep hij er niks van en werd nog chagrijniger. En ik maar lachen.
R. 2013
D. 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Okt 2017 17:39

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

DIWMOTZ, oftewel 'dit is waarom mensen op twitter zitten', is ook geniaal voor lachsalvo's.
L2014 & H2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Okt 2017 18:45

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Zo! Die afkorting nooit begrepen! Haha! Maar kende beide wel.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2017 18:46

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Dat onze dochter net vanuit het niet ineens, terwijl ze achter de bank iets zoekt, wat niet lukt, zegt: 'Godsamme!'

En dan echt heel droog 'gód-sámme', uit zo'n blond schattig 3-jarig meisjesbekkie.

Dat deed ze vorige week ook al een keer. Oeps. Maar het resulteerde in zo'n lachbui van mijn man en mij, dat het haar kennelijk aangemoedigd heeft het definitief aan haar vocabulaire toe te voegen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Okt 2017 20:27

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Haha Exo, wat schattig.

Ik lach keihard om en met mijn collega's. Soms is de werkdag nog niet eens officieel begonnen en dan rollen de tranen al over mijn gezicht.

Ik vind mezelf ook erg grappig, dan kan ik mijn eigen grapje niet eens vertellen omdat ik dan zó hard om mezelf moet lachen. Ik vind mijn eigen humor gewoon leuk. :wink:
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Okt 2017 21:03

Re: Waar krijg jij de slappe lach van?

Ik moest vandaag heel hard lachen om mijn dochter. Ze zei: mama, ik snap eigenlijk niet dat oude mensen, zoals oma (mijn moeder is 59) werken...
Toen begon ze ineens 'oude doos oude doos' te roepen dus ik vroeg haar verbaasd (en een beetje geschrokken) hoe ze daar nou ineens bij kwam. Zegt ze: ach, ik noemde gewoon amdere dingen op die ook oud zijn. Oude doos, oud papier, oud huis. :razz:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char