Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airfryer

<<

Anoniem316

Bericht 20 Okt 2017 09:57

Re: Airfryer

Maar het duurt altijd een eeuwigheid voordat die frituurpan op temperatuur is Fred, dus volgens mij is het om het eten. Hier hoeven de frietjes maar 12minuten in de airfryer en 1 minuutje opwarmen? Kan geen frituur tegen op. Laat staan tegen de stank van frituur. Gadver.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Okt 2017 10:04

Re: Airfryer

Maar zijn patatjes en snacks uit de airfryer net zo lekker als uit de frituur? Ik vind bijvoorbeeld ovenfriet bij lange na niet kunnen tippen aan patat uit de frituur. Snacks idem dito. Heb een keer die ovenkroketten gehad. Vond het helemaal niks.
Ik snap dat het gezonder is, maar als ik patat/snacks eet dan wil ik ook dat het op z'n lekkerst is en dat is tot nu toe toch echt uit de frituur. Zelf frituren doen wij trouwens niet, wij halen het altijd bij de cafetaria.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2017 10:06

Re: Airfryer

Olijfje schreef:Maar zijn patatjes en snacks uit de airfryer net zo lekker als uit de frituur? Ik vind bijvoorbeeld ovenfriet bij lange na niet kunnen tippen aan patat uit de frituur. Snacks idem dito. Heb een keer die ovenkroketten gehad. Vond het helemaal niks.
Ik snap dat het gezonder is, maar als ik patat/snacks eet dan wil ik ook dat het op z'n lekkerst is en dat is tot nu toe toch echt uit de frituur. Zelf frituren doen wij trouwens niet, wij halen het altijd bij de cafetaria.

Ja, ik vind de friet en snacks uit de airfryer net zo lekker als uit de frituur. Uit de oven vind ik het niet lekker.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Okt 2017 10:18

Re: Airfryer

Cotton schreef:
Olijfje schreef:Maar zijn patatjes en snacks uit de airfryer net zo lekker als uit de frituur? Ik vind bijvoorbeeld ovenfriet bij lange na niet kunnen tippen aan patat uit de frituur. Snacks idem dito. Heb een keer die ovenkroketten gehad. Vond het helemaal niks.
Ik snap dat het gezonder is, maar als ik patat/snacks eet dan wil ik ook dat het op z'n lekkerst is en dat is tot nu toe toch echt uit de frituur. Zelf frituren doen wij trouwens niet, wij halen het altijd bij de cafetaria.

Ja, ik vind de friet en snacks uit de airfryer net zo lekker als uit de frituur. Uit de oven vind ik het niet lekker.


Goed antwoord :smile:
M'n zus heeft er 1. Misschien daar maar een keer proberen of het echt wat voor ons is, want ik hoor er dus inderdaad zoveel goede verhalen over.
Ben alleen niet dol op zoveel verschillende apparaten dus ik ben nog wat huiverig.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Okt 2017 10:21

Re: Airfryer

@ Dee... Ik weet niet wat voor frituur je hebt gehad? Maar ik heb er een van Fritel (beste frituur die voor consumenten te verkrijgen is) en die is heel snel warm en krijg je standaard 10 jaar garantie op vanwege hun kwaliteit.

Friet uit de airfryer vind ik niet zo geweldig, maar ik geef ondanks dat ik de voorkeur geef aan een frituur toe dat de snacks bijna evengoed zijn. In iedergeval de bitterballen.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2017 10:26

Re: Airfryer

Fred schreef:@ Dee... Ik weet niet wat voor frituur je hebt gehad? Maar ik heb er een van Fritel (beste frituur die voor consumenten te verkrijgen is) en die is heel snel warm en krijg je standaard 10 jaar garantie op vanwege hun kwaliteit.

Friet uit de airfryer vind ik niet zo geweldig, maar ik geef ondanks dat ik de voorkeur geef aan een frituur toe dat de snacks bijna evengoed zijn. In iedergeval de bitterballen.

Yay voor Fred!

De kroketten uit de airfryer zijn ook erg lekker. En de frikadellen. En bijna alle snacks van Lidl komen er ook heerlijk uit, vooral de ribsnacks (vind m'n vriend lekker).
<<

Anoniem236

Bericht 20 Okt 2017 10:46

Re: Airfryer

Aviko Airfryer friet is echt goed te eten.

Nee níet vergelijken met die van de snackbar, maar dat vind ik van gewone friet uit een frituur thuis ook niet.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2017 10:52

Re: Airfryer

Lotus schreef:Aviko Airfryer friet is echt goed te eten.

Nee níet vergelijken met die van de snackbar, maar dat vind ik van gewone friet uit een frituur thuis ook niet.

En tussen snackbars verschilt dat ook nog behoorlijk natuurlijk.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Okt 2017 10:55

Re: Airfryer

Lotus schreef:Aviko Airfryer friet is echt goed te eten.

Nee níet vergelijken met die van de snackbar, maar dat vind ik van gewone friet uit een frituur thuis ook niet.


Klopt daarom halen wij het ook altijd bij de snackbar. Smaakt toch een stuk beter dan thuis uit de frituurpan. Die hebben we dan ook al jaren geleden weggedaan.

Ik twijfel nog even door.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Okt 2017 10:59

Re: Airfryer

Soort vet waarin je valt en of je fabrieksfriet of verse friet bakt scheelt enorm. In NL wordt helaas door het merendeel van de friettenten fabrieksfriet gebruikt. Dan bak ik thuis echt wel beter. Ook als ik thuis fabrieksfriet gebruik. Bij verse friet is dat wel anders. In België is dat de standaard gelukkig bij de frituur. Dus elke keer als ik België kom ga ik naar een frituur.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 20 Okt 2017 11:35

Re: Airfryer

Ik heb geen moment spijt gehad van deze aanschaf. Heb er nog nooit patat in gemaakt haha. Vlees doe ik er ook vaak in of vis. Voordeel is dat je dus geen olie of boter toe hoeft te voegen.
Ook gebruik ik hem voor cake, taart, bananenbrood, granola, broodjes etc.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Okt 2017 11:47

Re: Airfryer

Maar wat voor soort vis en vlees doe je erin dan? Wordt het vlees wel bruin van de buitenkant? Ik vind het zo'n raar idee.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 20 Okt 2017 11:51

Re: Airfryer

Van alles, gehaktbal, hamburger, biefstuk, satespies, kipfilet, zalm, kabeljauw, garnalen. Dit heb ik tot nu toe geprobeerd en is goed gelukt!
<<

Anoniem328

Bericht 20 Okt 2017 12:05

Re: Airfryer

En dan compleet zonder boter, olie of wat dan ook? En dat wordt even lekker als uit de pan met boter?
<<

Anoniem316

Bericht 20 Okt 2017 13:21

Re: Airfryer

Kipdrumsticks vind ik juist het lekkerst uit de airfryer want in de pan krijg ik ze nooit zo krokant! En inderdaad zonder vet.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Okt 2017 13:43

Re: Airfryer

Ik heb maar even weer een zakje chickenwings meegenomen van de Lidl. Op internet zoek ik dan op hoelang ze in de airfryer moeten en op welke temperatuur. Zo knapperig als ze uit de airfryer komen, dat lukt me niet in de pan.

Alles doe ik zonder olie. In tegenstelling tot mijn moeder die overal een eetlepel olie bij gooit. Het kan, maar mijn mening is dat het niet nodig is.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 20 Okt 2017 13:48

Re: Airfryer

Alleen bij verse frites doe ik een heel klein beetje olie, verder nergens bij. Ik heb overigens liever gewone producten dan oven of air fryer producten want daar is extra olie aan toegevoegd en smaakt vetter.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers