Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstvergroting

<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 20 Sep 2017 09:48

Borstvergroting

Toen ik april dit jaar stopte met borstvoeding te geven aan onze dochter was er weinig meer over van mijn voormalige cup B. Eerst probeerde ik met oefeningen mijn borstspier te trainen, om zo de boel weer iets steviger te krijgen. Maar het effect hiervan was minimaal. Zo langzaamaan eens op internet gaan kijken wat een borstvergroting nou precies inhield en of dit haalbaar was in mijn situatie. Mijn borsten werden een enorme focus, waar ik dagelijks meerdere malen mee wordt geconfronteerd.

Dus uiteindelijk een eerste afspraak gemaakt met een plastisch chirurg in België, eentje die bekend staat om zijn mooie natuurlijke resultaten. Na de eerste afspraak was ik overtuigd, ik wilde borsten. En niet alleen borsten met kleding aan en een flinke push up, nee óók borsten in mijn bikini en zonder kleding aan.

Aangezien er minimaal een halfjaar moest zitten tussen het moment dat ik gestopt was met borstvoeding geven en de operatie, had ik nog genoeg tijd om er over na te denken en eventueel van gedachten te veranderen. En ondanks dat ik begrijp dat een operatie niet niks is en in een gezond lichaam snijden ergens ook niet een makkelijke keuze is, ben ik er toch nog van overtuigd dat dit is wat ik nodig heb om mij weer zelfverzekerd te laten voelen.

En nu, bijna een halfjaar verder is het bijna zo ver. Over 3 weken word ik geopereerd! Ik vind het eng, maar kijk er ook heel erg naar uit. De plastisch chirurg voorspelde dat ik met de gekozen implantaten op een volle C , kleine D uit zal komen.

Zijn er hier nog vrouwen die ervaring hebben met een borstvergroting, of die het ooit overwogen hebben?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Sep 2017 09:54

Re: Borstvergroting

Wat knap dat je dit gaat doen Namasté. Ik vind het helemaal niet raar of stom hoor, je hoeft je er echt niet voor te schamen. Knap dat je deze stap durft te zetten. Ik hoop dat het helpt bij je zelfbeeld en dat je met recht trots mag zijn op je borsten straks. Het blijven jouw borsten, of ze nou echt of 'nep' zijn. Succes met de operatie!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit ook intussen bij mij ter sprake is gekomen. Niet nu, maar wellicht ooit. Ik had hele mooie volle borsten en op dit moment is er vrij weinig van over. Wij willen graag een tweede kindje en dus wacht ik sowieso af tot de eventuele borstvoeding daarvan gestopt is. Maar als ik daarna ook geen borsten meer over heb, dan zou ik het ook overwegen. En dan niet persé om ze te vergroten (ik had altijd een mooie C, dat werd een grote D en nu geen idee), maar meer voor het volle. Maar dat is toekomstmuziek hoor en staat nog niets vast. Ik zal je topic volgen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem257

Bericht 20 Sep 2017 10:08

Re: Borstvergroting

Ik heb het het 6 jaar geleden laten doen, en tot op de dag van vandaag geen moment spijt gehad. Mag ik vragen welke chirurg? Ik heb namelijk een vermoeden! Hoeveel CC krijg je? en hoe worden ze gezet?

Ik zelf heb 340 cc gekregen Dual plane, dus deel boven de spier en deel onder de spier. Het is wel echt fabriek werk, Je word wakker. Je moet eten en plassen voor je weg mag en dan sta je weer buiten. Herstel van Dual Plane is wel echt heftig. Je kunt niks! Ik kon niet zelf omhoog komen van bed. Dag 2 of dag 3 zei ik hardop, haal ze er maar uit haha. Gelukkig ging het dag erna gelijk al stukken beter.
Ik ben met 340 CC uitgekomen op 75D bh maat. Ik had niks, alleen 2 tepels, ook ik was er zo enorm onzeker over en voelde mij helemaal geen vrouw. Daarom heb ik toen ook deze beslissing gemaakt en nogmaals geen moment spijt van!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 20 Sep 2017 10:32

Re: Borstvergroting

Marin, dankjewel lief! Herkenbaar ook, wat een zwangerschap met je borsten doet. Eerst worden ze mooi voller en dan bij veel vrouwen slinken ze helaas. En dan kun je inderdaad nog grote borsten hebben, het is wel jammer dat de vorm er een beetje uit is. Maar wel heel verstandig om in ieder geval te wachten tot je niet meer van plan bent borstvoeding te geven!

Betty, dat is een mooi resultaat dan een D cup! Wat voor soort implantaten heb je? Ik heb voor Motiva 355 cc gekozen, net als jou dual plane.
Ik ga het bij Dr Verdonck laten doen! Waar heb jij je laten opereren? Het herstel daar zie ik wel tegenop, vooral met 2 kleine kindjes in huis. Nu heeft mijn man gelukkig 2 weken vrij en mocht het nodig zijn kunnen mijn ouders ook altijd bij springen.
Laatst gewijzigd door .namasté. op 21 Sep 2017 06:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem298

Bericht 20 Sep 2017 12:33

Re: Borstvergroting

Wat goed dat je voor een borstvergroting hebt gekozen en spannend dat het al bijna zover is! Ik vind het echt een begrijpelijke keuze en ik hoop dat het resultaat wordt zoals je verwacht. Ik zal niet vragen om voor- en nafoto's :laughcry: maar ben wel benieuwd naar je ervaring als het achter de rug is.

Ik heb het overwogen, overweeg het nog steeds. Wij zijn, zoals het er nu naar uitziet, compleet als gezin en mijn borsten zijn echt echt klein, eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Betty. Ik schaam me er echt voor, voel me echt niet vrouwelijk en ik zou heel graag een borstvergroting willen. Helaas kunnen we het echt niet betalen, dus kan het niet. Maar zodra het kan, laat ik het doen.
<<

Anoniem247

Bericht 20 Sep 2017 12:43

Re: Borstvergroting

Wat spannend Namasté! Ik vind het ook heel erg stoer van je en ik hoop dat het straks goed komt met je onzekerheid maar dat zal wel! Ik kan best begrijpen dat je daar als vrouw zijnde erg mee kunt zitten. Ik ken ook een meisje dat dat heeft gedaan op haar 17e. Het heeft haar echt goed gedaan en ze zit nu echt veel beter in haar vel. Ze heeft nu een bescheiden C cup en dat was precies goed voor haar want ze is namelijk heel tenger. Succes met de operatie en het herstel!
<<

Anoniem257

Bericht 20 Sep 2017 17:09

Re: Borstvergroting

Het herstel is echt pittig met Dual Plane. Dus het is heel fijn als je partner er voor je is. Na een week kun je al wel een stuk meer hoor maar je moet ook niet teveel willen doen.
Verdonck heb ik inderdaad veel over gehoord. Dacht zelf aan Plovier. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee welke ik precies heb, weet alleen het aantal CC. Zal wel op mijn tietenpaspoort staan. Ik zelf ben bij Dr van Onselen geweest.

Ik snap trouwens wat je zegt met een gezond lichaam en niet in moeten/willen snijden. Ook ik heb er zo over gedacht maar ik zou iedereen aanraden om het wel te doen als je er al jaren over na denkt! Het heeft mij enorm geholpen en ben echt een stuk minder onzeker. En alle shirtjes staan 100x beter
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 20 Sep 2017 18:07

Re: Borstvergroting

Wist je dat van Onselen op de zwarte lijst staat?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 21 Sep 2017 06:44

Re: Borstvergroting

Jet, als ik eenmaal geopereerd ben zal ik hier wel een foto delen van het resultaat met bh aan! En natuurlijk een uitgebreid verslag. Jammer dat het zo duur is en dat je er daarom niet voor kunt gaan. Een paar jaar geleden hadden wij dit financieel ook niet zomaar kunnen missen, dan had ik het waarschijnlijk ook (nog) niet laten doen. Ik hoop voor je dat je er in de toekomst toch de ruimte voor zult krijgen!

Ava, fijn dat het psychisch voor je vriendin ook zo'n verschil heeft gemaakt! Wel best heftig lijkt me, op je 17e al zo'n operatie.

Betty, ik ga mijn best doen om me zo rustig mogelijk te houden de eerste weken! Om het herstel zo goed mogelijk te laten verlopen is dat natuurlijk wel erg belangrijk. Plovier heb ik inderdaad ook best wat goede dingen over gelezen. Dr van Onselen kende ik niet, heb hem even gegoogled en zag ook dat ie op een zwarte lijst stond. Was het een fijne arts? Ga je nu eigenlijk nog wel eens op controle of hoeft dat niet?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 21 Sep 2017 06:52

Re: Borstvergroting

Wat super gaaf dat je er voor gaat namaste! Ik zou in de toekomst ook een borstvergroting/ lift willen. Het is vooral dat ze niet meer op hun plek zitten waar ze horen. Ik ben nu nog zwanger maar ga over een jaar wel informeren. Ik hoef geen super grote borsten maar wel borsten die bij mijn lichaam passen en die op de juiste plek zitten. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring. Heel veel succes!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 04:36

Re: Borstvergroting

De operatie zit er op! Gister was het eindelijk zo ver, nadat de operatie al een week verzet was. De pijn achteraf was wel waar ik erg bang voor was, maar t gaat me tot nu goed af. Elke 6 uur een paracetemol (1000mg) en dan is t goed te doen. Het lopen is iets minder fijn, t is flink beurs en voelt alsof ik spierpijn heb. Gelukkig kan ik veel op de bank blijven liggen en verzorgt man mij goed. :-) Met de kindjes is het wel even lastig, vooral de jongste snapt er niks van. Ze kan heel voorzichtig naast me zitten, maar ben dan wel bang voor plotselinge bewegingen. De komende 2 weken zit ik ingepakt in steunverband en daarna pas kan ik ze bewonderen, nog even geduld dus! Maar met het verband zie ik al een mooie verandering. Er is uiteindelijk 355 cc ingegaan, dus vermoed een C voor t zicht en een D als bh maat... maar da's nog een verrassing ;-)
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 04:49

Re: Borstvergroting

En natuurlijk een verslagje van de operatie;

Om 13.45 werd ik vanuit de wachtkamer meegenomen door de verpleegkundige. Ik mocht in een kamer gaan en daar werden nog foto's genomen. Vervolgens een badjas aan, mutsje op en werd t infuus geprikt. Nog even wachten tot de dokter me had afgetekend... en toen ging t heel snel! Mee naar de OK, waar een groep lieve mensen mij al opwachtte. Ik mocht gaan liggen met mijn armen wijd, daar sloten ze me nog verder aan op t apparatuur. Plakkers voor de hartslag in de gaten te houden en een klem op mijn vinger voor t zuurstof. Ondertussen was de anesthetist bezig om de verdoving aan te sluiten en ze vertelde dat ik me langzaan dronken zou gaan voelen.. en inderdaad, ik werd wat duizelig en voor ik t door had was ik in slaap. Drie kwartier later lag ik in een bed, onder een lekker dikke deken. Daar heb ik nog een halfuur geslapen, waarna de verpleegkundige vroeg of ik al wilde proberen plassen. Voorzichtig recht gekomem en naar de wc geschuifeld. Ik voelde me rond de borsten redelijk beurs, maar de verdoving werkte nog dus t lukte allemaal wel. Daarna kleren aan en werd ik in de rolstoel naar mijn man en kindjes gebracht. Het was helaas wel een vervelende tijd om te rijden, tussen en 6. Maar we hadden geluk dat we maar een klein stukje file hadden en we er zo'n anderhalf uur over gedaan hebben. In de auto zitten was niet erg comfortabel, vooral de wegen in België kunnen wat hobbelig zijn.

Eenmaal op de bank mijn eerste paracetamol gepakt en toen ging t wel weer goed, gister voor t slapen nog een en dan zo meteen weer. Ik ben de nacht redelijk doorgekomen, heb van 23.00 tot 2 geslapen en van 2 tot 5. Wel op de bank, dochter slaapt nog in een Co Sleeper en die kruipt regelmatig tussen ons in en is nogal beweeglijk. Zo meteen nog even naar de wc proberen lopen en dan nog even de ogen dicht!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Okt 2017 07:14

Re: Borstvergroting

Wat goed dat je het hebt gedaan! Klinkt alsof de operatie goed is verlopen. Er valt nog niet echt resultaat zonder de zwellingen te zien denk ik he? Succes met je herstel!
Let's discover the world together.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 08:46

Re: Borstvergroting

Dankjewel! Ja het is allemaal goed gegaan en me ook erg meegevallen. Ja het is moeilijk in te schatten of hetgeen wat ik nu zie overeenkomt met het uiteindelijke resultaat. Aan de ene kant word het nu platgedrukt door het verband, maar nu is het wel wat opgezwollen. Maar de zwelling voel ik zelfs boven mijn verband uitkomen, dus denk dat het voornamelijk in de hoogte wordt geduwd. (Beetje moeilijk uit te leggen haha).
Maar ben vooralsnog nog steeds erg blij deze stap te hebben gezet. Gisterochtend kwamen de twijfels wel, maar dan vooral omdat ik ineens zo immobiel zou zijn. Wat dan gelukkig tot nu toe wel meevalt.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem252

Bericht 19 Okt 2017 08:48

Re: Borstvergroting

wat een dappere beslissing en fijn dat het goed is gegaan. Hopelijk ben je tzt tevreden met het resultaat. Kom je dan ook nog een foto showen? Niet naakt natuurlijk ;)
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 09:38

Re: Borstvergroting

"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 09:39

Re: Borstvergroting

AM, dankjewel! Ik kom zeker een foto showen. Heb voor nu even een foto van gisteravond (hoop dat t goed is, want ben met die foto's uploaden nog niet echt handig).
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 19 Okt 2017 10:44

Re: Borstvergroting

Super knap dat je gedaan hebt. En zo te zien is er echt wel flink resultaat! Zelfs zo plat gedrukt zie je echt borsten. Dat wordt straks vast hartstikke mooi!! Herstelze!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem257

Bericht 19 Okt 2017 11:51

Re: Borstvergroting

Wat goed Namaste! Valt de pijn je wat mee? Ik had geloof na dag 2 of 3 zoiets van haal ze er maar uit. Ik kon toen echt niks, niet zelf uit bed etc. Vreselijk!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 12:04

Re: Borstvergroting

Pure dankjewel! Het voelt ook een stuk voller en groter. Alleen t extra gewicht is wel even wennen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 12:07

Re: Borstvergroting

Betty, het gaat me tot nu toe echt goed af, ik kan zelf naar de wc en heb daarnet al een maaltijd gegeten aan tafel. Voor de rest veel op de bank, dan heb ik t minste last. Vannacht wel zittend geslapen op de bank, als ik ga liggen kom ik denk ik niet meer recht! Het verschilt wel veel van vrouw tot vrouw hoeveel last ze ervaren. Een andere die opdezelfde dag geopereerd is slikt de Zaldiar en heeft nog veel last, terwijl ik paracetemol slik (1000mg) en me al prima voel. Gelukkig zijn de eerste 2 a 3 dagen t zwaarst.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem257

Bericht 19 Okt 2017 12:17

Re: Borstvergroting

Oh dat is heel fijn! Ik lag inderdaad plat en kwam dan niet overeind haha. Na de eerste 3/4 dagen was het allemaal stuk beter!

Ik had alleen dag na de operatie en de avond vam de operatie paracetamol. Misschien was dat ook niet zo handig hahaha.


Hoelang moet je je speciale bh dragen? Ik moest dat 6 weken. Vond dat een drama
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 12:26

Re: Borstvergroting

Ik moet dit steunverband 2 weken dragen en dan een sportbh, voor 8 weken volgens mij. En daarna kan ik weer mooie bh's dragen !
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers