Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Okt 2017 15:38

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik zoek een skinny jeans die niet van mijn heupen zakt als ik buk.
Ik heb een peervormig lichaam en ik merk dat veel merken te los zitten om mijn kuiten en te strak om mijn bovenbenen.
Welk merk vinden jullie fijn?
2016
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 14 Okt 2017 19:20

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik had daar ook altijd last van. Ik droeg altijd low waist broeken. Nu ik normal waist draag heb ik geen last meer van afzakkende broeken. Misschien dat dat voor jou ook werkt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Okt 2017 19:14

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb er twee besteld. Ik denk ook dat sinds de zwangerschap de heupjes breder zijn. Of nouja dat weet ik wel zeker.
Ben benieuwd hoe mij wat hogere modellen zitten. Ik stop altijd mijn shirt een stukje in mijn broek namelijk.
Benieuwd hoe dat staat als de broek hoger komt.
2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Okt 2017 19:26

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Salome: Dat doe ik ook altijd. Kan prima met een iets hogere broek.
Bij een echte high waist vind ik het bij mezelf niet mooi, maar die broeken zitten mij ook voor geen meter, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Okt 2017 12:00

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

OH HELP ik zag net toch iets gênants! Mijn make-up was aan het creasen in m'n fronsrimpel op m'n voorhoofd! Ik gebruik al primer en poeder het altijd af, hoe kan ik dit voorkomen?

♥♥
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 25 Okt 2017 17:59

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Wie heeft er tips voor een geïrriteerde hoofdhuid?
<<

Anoniem266

Bericht 25 Okt 2017 18:04

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb een tankini maat 70G en die paste erg mooi.
Nu helaas wat aangekomen in gewicht weer.

Moet ik nu voor 75G gaan of voor 75F

De 75G is de ontrek groter plus de cup toch ??
En bij de 75F alleen de omtrek maar de cup hetzelfde ?

Helaas knelt ie iets bij mijn borsten en tekent hij bij de omtrek hij moet echt maar ietsje groter overal.

Ik wil echt echt echt weer afvallen maar dat roep ik al een half jaar en ondertussen zwem ik al 2 maanden niet meer door het niet passen.

Hij is wel 85 euro grrr maar dat heb ik nodig met mijn borsten en dan heb ik alleen nog maar de bovenkant maar in deze zit een speciale bh in verwerkt en dat heb ik nodig.

Als ik weer afval kan ik die andere weer aan en laat ik deze nieuwe dus een beetje innemen bij het bh stuk zodat ik ze beide kan dragen bij de cup maar een lossere variant en strakkere variant heb.
<<

Anoniem222

Bericht 25 Okt 2017 19:33

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Hee Elliot ik lees jouw vraag nu pas! Hoe lang na het opbrengen gebeurde het? Gebruik je een crème? En wat voor make up?

Wat betreft de tankini zou ik even passen denk ik, Reep.

Geïrriteerde hoofdhuid, hoe? Jeuk? Schilfers? Pijn? Rood? Mijn vriend heeft goede ervaring met de shampoo van Redken voor gevoelige hoofdhuid.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 25 Okt 2017 19:39

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb sowieso roos, maar vanmorgen ontdekte ik ook rode plekjes (van het krabben)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 26 Okt 2017 07:24

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Salome schreef:Ik zoek een skinny jeans die niet van mijn heupen zakt als ik buk.
Ik heb een peervormig lichaam en ik merk dat veel merken te los zitten om mijn kuiten en te strak om mijn bovenbenen.
Welk merk vinden jullie fijn?


Levi’s wel ff zoeken welke je moet hebben.
2015 💙
<<

Anoniem223

Bericht 26 Okt 2017 07:42

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

ekiaam87 schreef:Wie heeft er tips voor een geïrriteerde hoofdhuid?


Ik krijg direct een geirriteerde hoofdhuid zodra ik shampoo met SLS gebruik. Ik haal dus altijd iets bij de kapper (of bestel online) zonder sulfaten en parabenen. Dat helpt bij mij wel. Ik vind Kevin Murphy heel fijn, maar nu heb ik Living Proof en die is ook wel prima.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 26 Okt 2017 14:49

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Als de broekrand onder je riem vandaan komt, zit dan de riem te strak of is je broek te groot?

Ik ben natuurlijk nog aan het krimpen na de bevalling en heb het idee dat m'n riem niet te strak zit (iig niet aan m'n lijf) word het dan, weer, tijd voor kleinere broeken?
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2017 15:47

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ja dan is de taille van je broek te ruim.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 26 Okt 2017 16:59

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Hmmm was er al bang voor. M'n oude broeken passen (nog) niet bij m'n benen dus dan moet ik maar weer op zoek naar nieuwe broeken.
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2017 17:44

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Je kan iemand de taille ook even laten innemen? Daar zie je niks van, maar dan zit je broek wel veel beter.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 26 Okt 2017 18:58

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik zou wel graag wat nepleren leggings bestellen op Ali (zie ik veel op fb voorbij komen enzo) maar zou niet weten hoe dat werkt op Ali (noob dus) wie kan mij helpen :-)
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 26 Okt 2017 19:25

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

YEX schreef:Ik zou wel graag wat nepleren leggings bestellen op Ali (zie ik veel op fb voorbij komen enzo) maar zou niet weten hoe dat werkt op Ali (noob dus) wie kan mij helpen :-)

Even de app wish downloaden, de rest wijst zich vanzelf.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem301

Bericht 27 Okt 2017 10:50

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Elliot schreef:OH HELP ik zag net toch iets gênants! Mijn make-up was aan het creasen in m'n fronsrimpel op m'n voorhoofd! Ik gebruik al primer en poeder het altijd af, hoe kan ik dit voorkomen?


Misschien baken?

Vanaf minuut 8.30
https://www.youtube.com/watch?v=fUgxlywvVHc
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 12 Jan 2018 19:28

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Niet de moeite om er een heel topic voor te openen dus ik heb deze even onder het stof vandaan gehaald.

Waar halen jullie leuke truien vandaan? Ik heb al verschillende websites uitgeplozen, maar kan het toch niet echt vinden. Heel eerlijk weet ik nu ook niet zo goed wat ik eigenlijk wil. Voel me nog steeds niet mooi doordat ik te mager ben (v-hals is bijvoorbeeld echt niet mooi vind ik) en wil dat dus ook niet te veel benadrukken. Mag voor op een skinny of juist een mom-jeans, heb ze beide.
Wie weet wat leuk zou zijn bij mij of waar ik nog kan zoeken?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem223

Bericht 12 Jan 2018 20:12

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Zoek je sweaters of gebreide (nettere?) truien?
Ik vind de sweaters van Maison Scotch mooi, ook Zoe Karssen vind ik leuk en Catwalk Junkie. Ik draag er graag een los kraagje onder, maakt het net wat minder sporty.
Verder heb ik wel een leuke trui van Nikkie (de gestreepte Jolie trui).
Bij Asos vind ik ook altijd leuke dingen, maar ik heb er nog nooit iets besteld.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2018 12:33

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Aargh ik heb zaterdag nieuwe highlights laten zetten en daarna had ik elke keer als ik m'n haar kamde allemaal losse haartjes erin zitten. Nu dus allemaal afgebroken haar op m'n hoofd! Shit, ziet er echt niet uit. Nu rag ik met die kam ook altijd als een malle door m'n haar, dus daar kan het iets mee te maken hebben, maar ik heb al zo vaak highlights laten zetten en heb dit nog nooit zo erg gehad. Hier is nu natuurlijk niks meer aan te doen, want de haren zijn al afgebroken. Of zijn er toch nog tips & tricks (misschien om te zorgen dat het minder opvalt)?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem231

Bericht 29 Mrt 2018 07:01

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb een stomme vraag, welke kleur lingerie draag jij het meest en waarom? Is het echt dat rood niet zichtbaar is onder wit?

Ik ben een cursus aan het volgen om zelf lingerie te maken en ik zie zoveel leuke kleuren stof! Nu wil ik eerst wat goede basissetjes maken maar weet niet goed welke kleuren.
Dus ik dacht even kijken wat het meest gedragen wordt.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Mrt 2018 07:16

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Hee wat tof die cursus! Rood is inderdaad een goede kleur onder wit (al draag ik huidskleurig) en verder alleen zwart maar dat is omdat het handig combineren is slipjes. Succes en veel plezier!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2018 08:32

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Wow zeker tof zeg! Ik draag ook het meest zwart. Maar ook donkerblauw, donkergroen, bordeaux.
<<

Anoniem231

Bericht 29 Mrt 2018 12:46

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Carrie schreef:Wow zeker tof zeg! Ik draag ook het meest zwart. Maar ook donkerblauw, donkergroen, bordeaux.


Bedankt beide! Donkerblauw en vooral donkergroen lijken mij wel leuk ja. Beetje out of the box voor mij (ja alleen de kleur al). Heb een grote maat en de bh die het fijnst zitten zijn van die oma bh's dus ik wil gewoon wat leuks maken die ook lekker zitten!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers