Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 03 Sep 2013 14:01

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Rush schreef:
meisjesmama schreef:Ik kan het haar en haar zus ook niet echt verbieden heb zelf een navelpiercing gehad en ga zaterdag weer 2 piercings zetten (maar dat weten ze nog niet)

Ik vind dat je het dan alsnog wel kan verbieden tot op een bepaalde leeftijd.


Klopt dat hebben we ook gedaan. Maar er zijn ook meiden die het liever niet doen of later en ik kan dat moeilijker verbieden.
En de jongste wil het helemaal niet dat scheelt weer.
<<

Anoniem12

Bericht 03 Sep 2013 14:04

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Oorbellen zal ik niet heel moeilijk in zijn (m`n vriend wel), maar piercings en tattoos gaan heel wat discussie opleveren ben ik bang, ondanks dat ik ze zelf heb.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 03 Sep 2013 14:09

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Rush schreef:Oorbellen zal ik niet heel moeilijk in zijn (m`n vriend wel), maar piercings en tattoos gaan heel wat discussie opleveren ben ik bang, ondanks dat ik ze zelf heb.



Tattoo's niet zolang ze hier in huis wonen. Piercing gaan we ook lang tegen houden en het ligt er welke ze willen.
<<

Anoniem12

Bericht 03 Sep 2013 14:10

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

meisjesmama schreef:
Rush schreef:Oorbellen zal ik niet heel moeilijk in zijn (m`n vriend wel), maar piercings en tattoos gaan heel wat discussie opleveren ben ik bang, ondanks dat ik ze zelf heb.



Tattoo's niet zolang ze hier in huis wonen. Piercing gaan we ook lang tegen houden en het ligt er welke ze willen.

Zo sta ik er ook in. ;)
<<

Anoniem2

Bericht 03 Sep 2013 21:54

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

De oudste kreeg het toen ze ging lopen, zij was 13maand. E. begint nu ook met optrekken en de 1e stapjes in de box langs de rand zijn een feit, dus ook als zij gaat los lopen zal ze oorbelletjes krijgen.
<<

Anoniem272

Bericht 03 Sep 2013 22:14

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Wat heeft kunnen lopen met oorbellen te maken dan?

Ik heb trouwens geen idee wat mijn man en ik een goede leeftijd voor oorbellen vinden. Aan de ene kant zou ik het fijn vinden als het een bewuste keuze van onze dochter is, aan de andere kant ken ik geen enkele volwassen vrouw die spijt heeft van de gaatjes in haar oren.
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 03 Sep 2013 23:00

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Zelf kreeg ik oorbellen toen ik in groep acht zat. Vind dat ook een prima leeftijd voor een toekomstige dochter. Oorbellen bij jonge kinderen vind ik echt geen gezicht (om over jongetjes maar niet te spreken).
Ik had er wel eerder een keer om gevraagd, maar mijn ouders vonden mij nog te jong. Mijn moeder heeft mij toen meegenomen naar de juwelier en gevraagd of ze even konden laten zien hoe ze gaatjes schieten... Nou, ik was gelijk genezen en hoefde ze niet meer. Missie van mijn ouders geslaagd.
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 10:53

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Rush schreef:
Elliot schreef:Waar kan je dan nog meer gaatjes laten zetten?

Bij een tattoo & piercingshop uiteraard. Sommige juweliers gebruiken nog een schietpistool. :shock:


Ik lees dit nu pas, maar ik wist niet dat een schietpistool zo shocking was, haha! Ik heb op mijn 5e of 6e gaatjes gekregen en daarna ben ik nooit meer met dergelijke materie bezig geweest ;) Wat is er mis met een schietpistool?
<<

Anoniem12

Bericht 04 Sep 2013 10:56

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Op pagina 2 heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd. :)
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 04 Sep 2013 11:06

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Mijn vriend en ik hebben het er over gehad en ze mag ze hebben als ze er zelf om vraagt. Maar de minimumleeftijd ligt hier denk ik toch wel op 5 of 6 jaar.
<<

Anoniem123

Bericht 04 Sep 2013 11:57

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

S krijgt nooit een oorbel want een oorbel bij jongens vind ik asociaal staan.

Als we ooit een meisje krijgen zal het ook jaren duren eer daar oorbelletjes in de oren zitten. Ik vind sowieso dat ze zelf 100% achter de beslissing moeten staan. Dat kan niet als ze zo klein zijn.
<<

Anoniem73

Bericht 04 Sep 2013 12:52

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Als ze er zelf om vraagt. Ik hou helemaal niet van oorbellen ben benieuwd of zij ze wel leuk gaat vinden.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2013 15:38

Re: Vanaf welke leeftijd oorbelletjes?

Oorbellen vanaf een jaar of 7/8. Een tattoo of piercing vanaf 18 jaar :P
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers