Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Okt 2017 13:26

Re: Datetopic #4

Aw schattig. :heart:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 18 Okt 2017 17:14

Re: Datetopic #4

Wat lief, Feline! :heart:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2017 21:47

Re: Datetopic #4

Ja, ben nu net thuis! Het was zó fijn! Ik kon weer eens niet slapen (ik slaap echt extreem slecht sinds ik thuis ben) dus lag tot 5.30 wakker (ook door pijn) en hij bleef gewoon ook wakker om me te kalmeren. En vanmiddag heeft ie me 5 uur lang rond geroeid in een roeiboot zodat ik nog even wat kon bijslapen. Het was net de Notebook haha en daarna nog Chinese rijsttafel in de auto wat nu eigenlijk ons huis is maar dan zonder badkamer :) Nou, dat dus :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Okt 2017 21:49

Re: Datetopic #4

Wat lief feline!!

Ik heb Mn date vrijdag weer gezien. Was heel fijn. Gesprekken gaan ook steeds meer de diepte in. Hij geeft wel aan dat hij het nog heel eng vind om er een labeltje aan te plakken. Iets te veel gekwetst. Aankomende vrijdag komt hij hier weer heen en dan gaat hij voor mij koken.
2015 💙
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Okt 2017 22:15

Re: Datetopic #4

Feline, wat een leuke updates!

Minx, fijn dat jullie elkaar nu toch regelmatiger zien.
2012 & 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Okt 2017 17:12

Re: Datetopic #4

Veel plezier vanavond Minx! :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2017 20:28

Re: Datetopic #4

Hoe was het Minx? En Kira, jij je date nog gezien?

Ik heb morgen met m'n date afgesproken maar ik twijfel omdat ik ontzettend slecht ben in afscheid nemen. Normaal ga ik gewoon zonder gedag te zeggen. Heb nu al een steen in m'n maag. Zo stom want je zou denken dat ik er nu wel gewend aan ben maar blijft ontzettend moeilijk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Okt 2017 20:39

Re: Datetopic #4

Gewoon gaan! Zo zonde om dat niet te doen.

Date was erg gezellig en ontspannen en hij kan echt goed koken! Inmiddels staan de komende 3 dates ook gepland en is er al wel uitgesproken dat we elkaar echt leuk vinden.
2015 💙
<<

Anoniem252

Bericht 22 Okt 2017 20:40

Re: Datetopic #4

Wat lastig feline, gaan jullie iets afspreken over hoe nu verder? Zou jij op dit moment durven spreken van potentiële verliefdheid?

Minx wat fijn dat het zo goed gaat. Is je zoon er ook bij elke keer? Of slaapt die al?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2017 20:56

Re: Datetopic #4

Minx, wat leuk! Fijn dat het nu wat vlotter gaat!

AM, dat denk ik wel ja. Donderdag in de auto zei ik dat ik 'm leuk vond en toen zei hij 'ik jou ook' meteen heel zachtjes gevolgd door 'ik vind je eigenlijk meer dan leuk'. En we zijn beide heel erg tegen klef in het openbaar maar dat mislukt steeds compleet haha (ook omdat we dus geen huis hebben). Hebben verder nog niets afgesproken, morgen denk ik maar over hebben.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Okt 2017 21:02

Re: Datetopic #4

Ik heb j er bewust heel lang buiten gelaten. Vorig weekend heeft hij hem pas gezien. Date bleef toen slapen dus heeft j hem bij het ontbijt gezien. Afgelopen vrijdag was hij hier om 17 uur al dus hebben ze eerst een hele tijd met zijn tweeen zitten spelen. Dat was echt zo lief.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Okt 2017 09:15

Re: Datetopic #4

Heb je nog afgesproken feline?
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2017 09:18

Re: Datetopic #4

Minx, dat klinkt inderdaad als een smeltmomentje :) Fijn dat ie zo lief is voor je kindje.

Ik heb hier voorlopig weinig te zoeken aangezien ik vannacht vertrek en geen intentie heb om te daten in het buitenland. Gister goed gesprek gehad al is het gewoon niet te voorspellen en gaat de tijd het leren. Het is bijzonder hoe dicht we naar elkaar toe gegroeid zijn in 4 weken tijd en dat koester ik al.

Edit: zelfde moment gepost Minx maar ja dus :) Zie 'm vandaag nog en dan de komende 6 weken in ieder geval niet.
<<

Anoniem252

Bericht 24 Okt 2017 09:54

Re: Datetopic #4

super fijn als je die momenten tot nu toe kan koesteren Feline. Toen ik mijn man net leerde kennen waren we zon 8 weken samen en ging ik 6 weken naar Nieuw Zeeland. En inmiddels zijn we 8 jaar verder :). Geniet van je reis!

Minx wat lief zeg.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2017 10:16

Re: Datetopic #4

AM, wat leuk, jullie verhaal! Hoe ging dat toen? Hoe was het om alleen in NZ te zijn? Hij is heel erg bang dat ik eerder terug kom vanwege hem en dat wil ie absoluut niet maar ik ben de laatste die hem ooit kwalijk zou nemen als hij het dan niet meer ziet zitten. Maak die keuze nog altijd zelf en het is gewoon nog te pril om het een relatie te noemen dus geen idee hoe we ons over 2 maanden voelen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Okt 2017 10:24

Re: Datetopic #4

Spannend zeg feline, klinkt nog steeds wel heel relaxt. Hopelijk heb je wel een relaxte tijd daar. Complex zo. Denk dat dit topic op zich wel erg stil gaat worden dan. Hier is nl inmiddels wel uitgesproken dat we geen zin meer hebben om alles stil te houden. Het voelt gewoon goed zo.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2017 11:54

Re: Datetopic #4

Wat fijn Minx! Heel veel geluk in je nieuwe relatie!

En ik ben ook bang dat het hier heel stil wordt :)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 24 Okt 2017 15:41

Re: Datetopic #4

Wat mooi dat jullie zo’n fijn gesprek hebben gehad, Feline!
Ik hoop echt voor je dat jullie na jouw terugkomst weer verder kunnen gaan waar het nu geëindigd is. Het klinkt zo veelbelovend! :D
Voor nu: geniet van je tijd in Australië.

Minx, gefeliciteerd met je relatie! Heel veel geluk.

Jammer dat het stil gaat worden in dit topic. Ik geniet altijd van de verhalen
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2017 15:49

Re: Datetopic #4

Dankjewel Chava, lief van je! Kreeg net een berichtje dat ie onderweg is dus hopelijk word ik een beetje kalmer als ie er is want ben nu zo gestresst met alles wat ik nog moet doen.

Hoe is 't bij jou eigenlijk? Nog steeds head over heels? :) Lukt het qua reisafstand een beetje?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 24 Okt 2017 17:20

Re: Datetopic #4

Lief dat je ernaar vraagt :).
We zijn na 4 maanden nog steeds ontzettend verliefd en gelukkig! :love:
Inmiddels zijn we ook aan de reisafstand gewend.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem252

Bericht 24 Okt 2017 17:31

Re: Datetopic #4

Feline schreef:AM, wat leuk, jullie verhaal! Hoe ging dat toen? Hoe was het om alleen in NZ te zijn? Hij is heel erg bang dat ik eerder terug kom vanwege hem en dat wil ie absoluut niet maar ik ben de laatste die hem ooit kwalijk zou nemen als hij het dan niet meer ziet zitten. Maak die keuze nog altijd zelf en het is gewoon nog te pril om het een relatie te noemen dus geen idee hoe we ons over 2 maanden voelen.

Ik was samen met een vriendin, dat stond al geboekt voordat ik hem leerde kennen. Vond het een fantastisch land :heart: er bestond toen nog geen WhatsApp, dus wij mailden om de dag en msn af en toe. En geloof 1x per week bellen via een vaste telefoon. Ging prima, hebben elkaar wel gemist hoor maar ik kon wel echt genieten daar.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Okt 2017 07:15

Re: Datetopic #4

Wat fijn om te horen Chava!

AM, had je ook iets leuks om naar uit te kijken!

Ik heb gisteravond afscheid genomen. Date die altijd vrij koel is in berichtjes kreeg ineens tranen in z'n ogen. Hij vond het toch wel moeilijker dan verwacht. Nu klinkt ie als een watje haha maar het was heel lief. Ik ben inmiddels zo gewend aan afscheid nemen denk ik dat ik daardoor niet heel emotioneel was. We hebben iets om naar uit te kijken als ik terug ben! Maar er is me wel 30 keer verteld dat ik absoluut niet eerder terug mag komen en ik alles moet doen wat ik nog wil.
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 25 Okt 2017 13:03

Re: Datetopic #4

Time flies! Een hele goed reis Feline en heel veel plezier! Het zal vast een beetje dubbel voelen om nu weg te gaan, maar als ik het zo lees allemaal denk ik dat het vast goed komt met jullie :wink: Ook echt wel bijzonder dat je in zo'n korte tijd zo naar elkaar bent toegegroeid. En ach weet je, wat is 6 weken? Voor je het weet ben je weer terug. Ik hoop dat je een hele fijne tijd gaat hebben daar! Hou je ons ook een beetje op de hoogte? Ik vind het altijd zo leuk om die reisverhalen te lezen. Ik ga zelf half december voor 3 weken naar Cuba. Kijk daar ook echt naar uit!

Wat leuk dat het bij jou ook zo goed voelt Minx :)

Wat dates betreft is het hier stil. Het verhaal wat ik vertelde, heb ik afgekapt. Ik heb voor mijn doen echt mijn best gedaan. Ik vind het best moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en aan te geven dat ik iemand stiekem wel leuk vind. Ik zal dit nooit zo snel zeggen. Alleen moet hij echt een mega bord voor z'n kop hebben, wat natuurlijk kan, om dat niet door te hebben. Ik heb hem ook gewoon gevraagd of we weer een keer wat gaan drinken. En daar krijg ik dan een vaag antwoord op. Geen nee, maar ook geen ja. Als hij mij ook echt leuk vindt, mag hij wel wat meer moeite doen. Mijn vriendinnen vonden het sowieso al een slecht idee dat ik nog contact met hem had. En dat is misschien ook wel zo.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Anoniem245

Bericht 25 Okt 2017 13:21

Re: Datetopic #4

Feline hele goede reis en ik sluit mij bij mijn voorgangers aan, het klinkt zo leuk! En het gaat vast goed komen.

Hier is het ook stil, het gaat nog allemaal prima, maar wel rustig aan. En ik vind het ook echt prima zo, ben niet toe aan een nieuwe relatie.
Toen het net uit was met mijn ex vond ik het heerlijk rustig, maar nu heb ik het alweer zo druk dat het er gewoon even niet bij past (letterlijk en figuurlijk).
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 26 Okt 2017 02:20

Re: Datetopic #4

Tot nu toe vind ik het eigenlijk niet zo moeilijk haha. Ik ben natuurlijk al 4 jaar weg uit Nederland dus 3 maanden klinkt als niets. Nu tussenstop op Kuala Lumpur na 13,5 uur vlucht naast een onwijs leuke gast! Hebben zelfs net nog een biertje gedaan! Heb echt zó hard gelachen tijdens de vlucht om hem. Man naast hem had nog niets gezegd tegen ons, heel chagrijnig. Jongen naast me zag dat die man zijn koptelefoon in verkeerde stoel deed dus wij hadden muziek van The Wiggles (kindermuziek) opgezet. Het duurde 1,5e minuut voordat die man het doorhad dat dat niet bij zijn film hoorde. Tranen over m'n wangen! Goed begin van mn reis :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron