Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naakt slaper

<<

Anoniem280

Bericht 16 Okt 2017 23:04

Naakt slaper

Ik weet geen beter topic titel.

Ik begin J. haar gedrag qua slapen echt zat te worden.
Ze heeft er een handje van om werkelijk alles uit te trekken wanneer ze in bed ligt.
Pamper af en pyjama uit.
Dit gebeurt zeker iedere dag.
Daarbij moet ik zeker iedere dag haar bed verschonen, omdat ze er alles onder piest.
Roepen doet ze dan niet, nee, madam gaat of helemaal onder in haar bed liggen of helemaal bovenin, zodat ze droog kan slapen.

Haar streng toespreken heeft voor 2 dagen effect, daarna doet ze het gewoon weer.
Vanmorgen heb ik haar bed al moeten verschonen en zopas, toen wij naar bed gingen, weer alles af kunnen halen.

S. heeft dit tot nu toe 2 keer gedaan. Haar toespreken heeft zeker wel effect gehad.

Ik weet gewoon niet meer welke truc ik nu nog kan toepassen.
Misschien dat iemand nog een tip heeft?
<<

Anoniem231

Bericht 17 Okt 2017 04:51

Re: Naakt slaper

Hoe oud is ze en heeft ze een slaapzak of dekbed?

Nou ja naakt slapen vinden sommige gewoon fijner. Zij dus ook? Maar wel vervelend!
Kan je niet zo'n onesie aandoen met een rits achter. Kan ze die misschien zelf niet uit.
Succes!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 17 Okt 2017 06:00

Re: Naakt slaper

Krijgt ze zelf haar rompers uit? Of heeft ze al ondergoed aan, anders zou ik haar gewoon weer een romper aan doen en als dat niet werkt gewoon een slaapzak met de rits op de rug.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bella

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 09 Mei 2017 13:21

Bericht 17 Okt 2017 06:24

Re: Naakt slaper

Hoe ver is ze met zindelijk worden?
Kindje van mijn beste vriendin (2,5) slaapt ook het liefst naakt en het was voor hem het laatste zetje om snachts zindelijk te worden toen ze hadden afgesproken dat dit mocht als hij snachts op het potje ging plassen.
Misschien beloningen inzetten als ze (in elk geval) haar luier aan laat?
Kan uit je onderschrift niet helemaal opmaken hoe oud ze is dus misschien is dit allemaal (nog) niet haalbaar
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 17 Okt 2017 06:47

Re: Naakt slaper

Ik zou gewoon na een uurtje gaan kijken en haar een luier(broekje) aan doen. Voor de rest niks.
<<

Anoniem280

Bericht 17 Okt 2017 07:06

Re: Naakt slaper

Ze worden in januari 3.
Dragen nog wel een slaapzak, rits op de rug.
Het maakt niet uit of ze nu een romper of ondergoed aan heeft.
Ze krijgt alles uit.
Maar de tip van Pollepel zal ik meenemen. Al zie ik haar boos worden en dat ding stuk trekken.
Ze heeft nog geen behoefte om op het potje te gaan zitten. Speelt er meer mee, dan dat ze er wat op doet.
Wc vind ze nog eng.

Het maakt niet uit of ik na een uur ga kijken, grote kans dat ze dan nog iets aan heeft, of dat ik haar de volgende dag uit bed haal.
Wij weten niet wanneer ze het in haar koppie haalt dat alles uit te trekken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Okt 2017 19:33

Re: Naakt slaper

R wil ook altijd naakt slapen maar die was al zindelijk toen. Hij vindt het echt niet fijn slapen met iets aan. Maar goed daar heb je niet zoveel aan.

Een onesie met knoopjes aan? Dat is best lastig losmaken!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem280

Bericht 17 Okt 2017 23:00

Re: Naakt slaper

Heb nu zo'n onesie met rits aangeschaft, eerst kijken hoe dat bevalt.
Knoopjes werkt hier totaal niet, een vest met knopen haalt ze zo los. Pyjama met knopen weet ze ook los te krijgen.
Ze is wat dat betreft pienter genoeg.
Knoopjes op schouder, ook los.
Maakt het allemaal vrij lastig.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 18 Okt 2017 04:52

Re: Naakt slaper

Slaapzak binnenstebuiten aan, met rits op de rug?
<<

Anoniem280

Bericht 18 Okt 2017 06:17

Re: Naakt slaper

Deze tip zal ik ook meenemen.
<<

Patsy

Bericht 18 Okt 2017 06:24

Re: Naakt slaper

Heeft ze een gewone luier aan of een luierbroekje? Die laatste is misschien lastiger uit te krijgen voor haar.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 18 Okt 2017 07:11

Re: Naakt slaper

Misschien extreem, maar de luier extra goed dicht maken, met een stuk tape eromheen?
december 2016
juli 2019
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 14:52

Bericht 18 Okt 2017 07:18

Re: Naakt slaper

Is dat een tweeling ding? Die van ons deden dat ook :smile: . Hier hebben ze tot 3 jaar ongeveer dus in een (net iets te kleine) slaapzak geslapen die we binnenste buiten en met rits op de rug aandeden. Dat hield ze wel tegen. Als de slaapzak te wijd is konden ze alsnog door de mouwtjes heen en lag dus luier en pyjama op de bodem van de slaapzak.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Okt 2017 08:49

Re: Naakt slaper

Ik weet niet wat het is, ze is vrij flexibel ofzo.
Ze wurmt haar ook overal tussendoor.
Slaapzak te klein, nog komt ze eruit.
Een luierbroekje hebben ze ook aan. Dit werkt voor haar hetzelfde als een onderbroek.
Bij de peuters gaat ze uithaarzelf op de wc, vandaar een luierbroekje. Stomme alleen is, thuis moet ze weinig van pot of wc hebben.

Weet ook niet of het een twin thing is, de 1 doet dit namelijk niet.
Vanmorgen zat ze weer naakt in bed :face:
Gelukkig was bed droog.

Vlgs mij draait ze de slaapzak ook naar haar buik, waardoor de rits voor komt te liggen, ja dan heeft het laatste stukje ook effect, lastig.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Okt 2017 11:49

Re: Naakt slaper

Ontdekte zostraks, kleinste slaapzak, dat ze haar hoofd door de smalle hals heeft gewurgd.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 18 Okt 2017 19:22

Re: Naakt slaper

De romper extra dichtmaken met van die luierspelden. Die veiligheidsspelden met beveiliging. Bij een oppaskindje maakten we het lipje van de rits ook met zo'n speld vast aan de slaapzak en dan ook de rits op de rug. Dat helpt natuurlijk alleen als ze de slaapzak dan niet alsnog anders uit kan doen. Kleine houdini!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Okt 2017 19:27

Re: Naakt slaper

Zo'n gympakje, is dat niet een optie? Eigenlijk hetzelfde idee als een romper, maar dan zonder knoopjes in het kruis? Dan wel eentje van katoen, niet van dat glimspul, maar die zijn er vast wel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem280

Bericht 18 Okt 2017 23:12

Re: Naakt slaper

Ze heeft nu de onesie pyjama aan, slaapzak had ze nu wel uit, maar de pyjama niet, hopelijk werkt dit.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers