Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 18 Okt 2017 10:47

Re: Reisplannen voor 2018.

sarah1985 schreef:Yes net de tweede vakantie geboekt voor volgend jaar. In augustus voor ons 10 jarige trouwdag naar Rome.


Oh dat is leuk! Wij in september 10 jaar, wij hebben plannen om dan samen naar Dublin te gaan maar nog niks geboekt.
Verder in de kerstvakantie skiën in Oostenrijk en voor de rest geen buitenland plannen denk ik.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 10:54

Re: Reisplannen voor 2018.

Pandora schreef:
sarah1985 schreef:Yes net de tweede vakantie geboekt voor volgend jaar. In augustus voor ons 10 jarige trouwdag naar Rome.


Oh dat is leuk! Wij in september 10 jaar, wij hebben plannen om dan samen naar Dublin te gaan maar nog niks geboekt.
Verder in de kerstvakantie skiën in Oostenrijk en voor de rest geen buitenland plannen denk ik.


Leuk. M wou kamperen in Italië maar we hebben geen tent meer en ik zie het niet zitten om samen z'n eind te rijden, we wouden eest voor de trouwdag naar Londen maar dan maar Rome. Jullie natuurlijk ook alweer bijna 10 jaar getrouwd gaat snel.
Wij gaan eind juni met mijn ouders broers en schoonzus en nichtje naar Kreta. Omdat mijn ouders dan 40 jaar getrouwd zijn nemen ze ons allemaal mee
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Okt 2017 12:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Pandora schreef:
sarah1985 schreef:Yes net de tweede vakantie geboekt voor volgend jaar. In augustus voor ons 10 jarige trouwdag naar Rome.


Oh dat is leuk! Wij in september 10 jaar, wij hebben plannen om dan samen naar Dublin te gaan maar nog niks geboekt.
Verder in de kerstvakantie skiën in Oostenrijk en voor de rest geen buitenland plannen denk ik.


Wij waren afgelopen sept. 10 jr getrouwd, maar is niet een jaar om te vieren pas 12,5
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2017 13:15

Re: Reisplannen voor 2018.

Jemig, mag Sarah even zelf weten wat ze viert? Tien jaar lijkt me een mooie mijlpaal, ik geef haar groot gelijk dat ze dat lekker viert met een vakantie.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 18 Okt 2017 13:57

Re: Reisplannen voor 2018.

Gelukkig bepalen we nog altijd zelf wat er gevierd wordt, en wij gaan ons 10 jarig huwelijk ook gewoon lekker vieren :yes:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Okt 2017 14:55

Re: Reisplannen voor 2018.

Bliss schreef:Jemig, mag Sarah even zelf weten wat ze viert? Tien jaar lijkt me een mooie mijlpaal, ik geef haar groot gelijk dat ze dat lekker viert met een vakantie.


Jezus zeg ik zeg toch niet dat ze dat niet mag! Al viert ze het ieder jaar moet ze zelf weten! Het is nou eenmaal niet gebruikelijk dat weet jij en zij ook dondersgoed! Speciaal voor jullie heb ik het opgezocht en 10 jr staat ook in de rij. Dat wist ik niet dus vergeet maar wat ik heb gezegd!
Het is 1 t/m 15 waarvan ook 12,5. Daarna elke 5 jr.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Okt 2017 16:23

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Jemig, mag Sarah even zelf weten wat ze viert? Tien jaar lijkt me een mooie mijlpaal, ik geef haar groot gelijk dat ze dat lekker viert met een vakantie.


Jezus zeg ik zeg toch niet dat ze dat niet mag! Al viert ze het ieder jaar moet ze zelf weten! Het is nou eenmaal niet gebruikelijk dat weet jij en zij ook dondersgoed! Speciaal voor jullie heb ik het opgezocht en 10 jr staat ook in de rij. Dat wist ik niet dus vergeet maar wat ik heb gezegd!
Het is 1 t/m 15 waarvan ook 12,5. Daarna elke 5 jr.


Nou je zegt letterlijk 'is niet om te vieren'....

Ot: nog geen plannen. Waaarchijnlijk oaar weekenden Zeeland om te duiken en verder zien we het wel. Als het even meezit weer een soort lastminute ver weg zoals we afgelopen zomer hebben gedaan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Okt 2017 18:09

Re: Reisplannen voor 2018.

Daarna verbeter ik mezelf dus even beter lezen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 18:10

Re: Reisplannen voor 2018.

met 12,5 jaar vier ik het met familie en nu samen. We vieren het ieder jaar trouwens. Krijg elk jaar bloemen van mijn man en hij een cadeau en gaan uit eten.

En omdat we dit jaar niet op vakantie gaan vond ik het een extra leuke reden om volgend jaar weg te gaan
Afbeelding
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 24 Okt 2017 08:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Even denken hoor..

Eind dit jaar begin 2018 slagharen

Met hemelvaart/Pinksteren kamperen ( misschien langer ivm Mei vakantie)

3 weken kamperen, waarschijnlijk zuid Frankrijk. Als we optijd met boeken zijn camping La Chapelle

En dat is het voorlopig wel..
<<

Anoniem306

Bericht 25 Okt 2017 17:42

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk om alle reisplannen te lezen.Dit jaar zijn wij niet op vakantie geweest. Volgend jaar gaan we de 2 weken van de meivakantie weg. Waarschijnlijk een huisje in Duitsland. Ik kijk er nu al naar uit.

Zero schreef:Zijn er ook meiden die een reis blog of vlog gaan bijhouden? Zou ik erg leuk vinden om te volgen!
Ik ga zelf mijn best doen in Japan, lijkt me ook een heel gaaf land om over te schrijven!


Lijkt mij tof om je blog te volgen. Japan staat boven aan mijn lijstje met nog te bezoeken landen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 27 Nov 2017 19:50

Re: Reisplannen voor 2018.

Gisteren vliegtickets geboekt voor onze Orlando vakantie :-D Can't wait!

En Zero, het lijkt mij super leuk om je reisblog over Japan te lezen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2017 20:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Oh leuk zeg. Wanneer ga je en hoe lang?
Wij zouden beide een keer naar Londen willen, maar met al die toestanden steeds vind ik het best eng. Volgens mijn man is het nog best duur ook daar als je wat wilt doen/eten. Is dat zo? Het is maar net hoe duur je het zelf wilt maken. Dus zijn we daar 2 avonden, dan 1 avond een snackbar en de andere een niet zo'n duur restaurant met alleen een hoofdgerecht. Er zijn veel indiase restaurants en uit ervaring weten wij dat alleen een hoofdgerecht pp meer dan voldoende is.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2017 21:38

Re: Reisplannen voor 2018.

London is vrij prijzig ja, duurder dan Nederland - maar idd is het zo duur als je het zelf maakt. Op een avondje gin-tonics wegtikken loop je aardig leeg, maar dat hoef je natuurlijk niet te doen. Het OV is niet duur. Er zijn inderdaad veel Indiase restaurants.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2017 21:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Caulfield schreef:London is vrij prijzig ja, duurder dan Nederland - maar idd is het zo duur als je het zelf maakt. Op een avondje gin-tonics wegtikken loop je aardig leeg, maar dat hoef je natuurlijk niet te doen. Het OV is niet duur. Er zijn inderdaad veel Indiase restaurants.


Bof ik even dat ik geen drinker ben. Op vakantie drink ik elke dag, best veel, maar er zit amper wat in en het is ook nog een gecrushed ijs wat niet snel weg drinkt. Het scheelt dat het all in is. Op zo'n stedentrip/korte reis heb ik het niet nodig. Indiaas eten is echt heeeeeeeeeerlijk! :smile:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Nov 2017 22:02

Re: Reisplannen voor 2018.

Hier net een weekendje rome geboekt. Nu al zin in!

@zero, ik hou een reis blog bij mocht je het nog leuk vinden te volgen :)
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2017 22:19

Re: Reisplannen voor 2018.

Tabbie schreef:Hier net een weekendje rome geboekt. Nu al zin in!

@zero, ik hou een reis blog bij mocht je het nog leuk vinden te volgen :)


Ook leuk. Mijn man wil graag eens naar Italie, maar het lijkt me niks. Een korte trip/stedentrips vind ik opzich oke, maar ja die zijn juist zo duur. Er 2 wkn zijn hoeft van mij niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2017 22:21

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik zit toch te denken aan Bali. Ja ik weet wat ik gezegd heb, maar heb twijfels. Het lijkt me zo geweldig. Even een uitstap van elk jaar hetzelfde all in in de cariben. Wil ook wel eens wat anders. De uitstap naar G.oa was even wennen, maar ben blij dat we die keuze gemaakt hebben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Nov 2017 23:01

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik zou zeker naar Bali gaan cbl. Echt geweldig daar!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 28 Nov 2017 05:43

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben vorige week een 10-daagse vakantie naar Alicante geboekt voor eind Juni.

De eerste week van Januari gaan we een week naar een bungalow in Drenthe.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 28 Nov 2017 06:00

Re: Reisplannen voor 2018.

De plannen zijn wel weer Frankrijk. Heb het gemist vorig jaar.
Nog even afwachten wanneer ik zomervakantie krijg.
We twijfelen tussen huisje en camper. Dat laatste deden we altijd maar het laatste jaar met dreumes, appartement en vaatwasser was ook erg tof.
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Nov 2017 09:27

Re: Reisplannen voor 2018.

Elliot schreef:Wij hebben onze zomervakantie al geboekt, we gaan 10 dagen naar Cornwall. Heel leuk, naar het plaatsje waar ik ten huwelijk ben gevraagd. Ik heb er zo'n zin in, als het goed is kan D. dan al wel lopen (hij is dan ruim anderhalf) en we zitten aan het strand op een plek waar je heel goed kunt krabbenvissen enzo. Ik zie ons al helemaal staan in de branding :heart: Nu hopen dat het weer een beetje meewerkt, want dat kan natuurlijk alle kanten op daar.

Ik quote m'n plannen nog maar even want ik ga iets aan 't lijstje toevoegen. In september/oktober gaan wij waarschijnlijk met Bazinga en haar gezin naar Spanje. ZIN IN!

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Nov 2017 10:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Tabbie schreef:Ik zou zeker naar Bali gaan cbl. Echt geweldig daar!


Nou als jij het zo overtuigend zegt, dan moet ik haast wel gaan :hulde: .
All in zal ik altijd leuk blijven vinden en ook boeken. Het is natuurlijk ideaal en lekker makkelijk om met mijn dikke geval naar de swim up bar te zwemmen zonder dat ik eruit moet om wat drinken te bestellen. Soms ben ik het een beetje zat en dat punt is nu aangebroken.
Ik wil echt graag naar Bali, maar ja als mijn man niet wil gaan we niet. Ook vind ik het honden issue toch iets wat blijft spelen, maar ja voor mij is een hond niet erger om te eten dan een koe, kip ed. Waar ik ook heen ga ik draag er ongemerkt aan bij. Het geld wat in elk land binnen komt dmv toerisme wordt aan van alles besteed zo ook de mensen die de honden vermoorden voor consumptie.
We moeten ergens heen gaan wat we beide leuk vinden anders wordt het geen leuke vakantie.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 28 Nov 2017 15:14

Re: Reisplannen voor 2018.

De bedoeling is dat ik volgend jaar met een vriendin een paar dagen naar Praag ga. Verder met het gezin mogelijk een paar dagen naar Madrid voor de 30e huwelijksjaar van mijn ouders.
Ook ga ik in juni samen met mijn moeder en haar drie zussen een weekend weg. Waarheen is nog een verrassing. Wordt elk jaar door twee georganiseerd. Maar zal NL/BE of DL worden.

De kriebels zijn er in ieder geval wel om flink wat te plannen. Heb behoefte ook aan de zon in februari of zo. Nog maar eens even over na denken over het hoe of wat.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 28 Nov 2017 20:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Weet iemand dit trouwens;
Begin dit jaar ESTA voor Amerika aangevraagd, maar was alleen voor transit. Heb dit dus ook zo ingevuld.
Binnenkort ga ik weer maar dan wel binnen Amerika.
Ik kan adres niet aanpassen in esta. Moet ik nu weer een nieuwe aanvragen? Nee toch?
Maar krijg ik dan geen gezeur omdat deze esta alleen voor in transit is? of maakt dat niet uit?
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers