Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke panty hierbij?

<<

Anoniem223

Bericht 17 Okt 2017 17:56

Welke panty hierbij?

Ik heb dit positiejurkje voor een bruiloft. Ik heb zwarte suede pumps. Achteraf blijkt nude veel beter bij deze kleur te passen, maar die heb ik niet. Ik moet ze na een paar uur toch wisselen voor iets anders. Wat voor panty kan ik hier het beste bij dragen? Zwart lijkt me zo hard met het donkergroen. Onderaan de jurk zit nog een cm of 10 kant, zonder onderjurk. Dus dat steekt dan mooier af tegen huidkleur vind ik. En welke huidkleurige panty's zijn dan mooi?

Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2017 19:58

Re: Welke panty hierbij?

Een hele dunne zwarte zodat het niet zo hard lijkt?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 17 Okt 2017 21:47

Re: Welke panty hierbij?

Wat een mooi jurkje! En qua panty..geen idee, zou denk ik huidskleur doen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 17 Okt 2017 21:52

Re: Welke panty hierbij?

Ik zou voor antraciet gaan en dan een hele dunne, 15 denier bijvoorbeeld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2017 08:24

Re: Welke panty hierbij?

Ik zou ook voor heel dun antraciet/graphite gaan.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2017 08:24

Re: Welke panty hierbij?

Mocht je nog wel nude pumps weten te scoren, dan zou ik wel voor huidkleur gaan, maar ik vind dat altijd een lastige kleur omdat het snel suffig wordt.

♥♥
<<

Anoniem223

Bericht 18 Okt 2017 10:16

Re: Welke panty hierbij?

Elliot schreef:Mocht je nog wel nude pumps weten te scoren, dan zou ik wel voor huidkleur gaan, maar ik vind dat altijd een lastige kleur omdat het snel suffig wordt.


Deze die ik op de foto aanheb heb ik special daarvoor gekocht. Ik dacht toen nog dat ik een zwart jurkje ging dragen. Dus andere schoenen ga ik niet meer doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2017 12:04

Re: Welke panty hierbij?

Oh nee dat snap ik, dan zou ik lekker voor deze schoenen gaan met een dunne donkergrijze panty :)
De jurk staat je leuk, ik vind het altijd heel mooi als je zo'n nauwsluitende jurk hebt met een zwanger buikje. Zeker als je verder nog zo mooi slank bent zoals jij!

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 18 Okt 2017 15:36

Re: Welke panty hierbij?

Oh ik vind het wel prima zo hoor, zou een dunne zwarte panty doen. Staat je mooi!
<<

Anoniem223

Bericht 19 Okt 2017 14:28

Re: Welke panty hierbij?

Thanks allemaal! Ik ga denk ik voor grafiet of zwart 15 den. Ik moet mijn schoenen nog wisselen (kan hier niet de hele dag op lopen), en heb geen andere keus dan zwarte enkellaarsjes. Dan lijkt een donkere panty me beter dan een huidkleurige toch?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers