Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Okt 2017 12:07

Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Wie heeft dat ook?

Ik had dat vroeger echt nooit, maar tegenwoordig ben ik zó blij om weer thuis te zijn na vakantie. Heerlijk m'n eigen bed, douche (en wc), eigen keuken, eigen spulletjes. Het voelt zo kneuterig maar ik word er gewoon zo blij van.

Heeft dit met m'n leeftijd te maken? Word ik oud? Ik had zelfs voor het eerst een beetje heimwee!

Oh ja, en wie snakt er ook altijd naar een bruine boterham met kaas na de vakantie? Of iets anders?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Okt 2017 12:14

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Bij mij heeft dit niet met leeftijd te maken. Altijd al gehad. Vroeger op vakantie kon ik ook echt heimwee hebben naar mijn vriendjes en vriendinnetjes haha. Nu niet meer hoor, maar thuiskomen blijft altijd heerlijk. Ken ook wel mensen die balen dat hun vakantie er weer op zit, graag langer hadden willen blijven. Hoe leuk mijn vakantie ook is geweest, dat heb ik nooit.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Okt 2017 12:14

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Jahaa, ik vind thuiskomen nu ook veel leuker. En ik hoef ook niet meer zo nodig (ver) weg. Vroeger had ik omgekeerde heimwee. Als ik dan weer terug naar huis moest na een lange reis, voelde ik me super rot. Ik wilde niet weer de dagelijkse sleur in.

En die vraag over geluk halen uit kneuterige dingen, vind ik een goede. Ik heb dat ook en weet niet waarom ik er zo blij van word.

Fijn dat je weer thuis bent. Geniet ervan!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Okt 2017 12:15

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik kijk trouwens altijd het meest uit naar water uit de kraan kunnen drinken en tandenpoetsen tijdens het douchen.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 18 Okt 2017 12:25

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik heb dat gevoel helemaal niet, voor het eerst 3 weken met dreumes en man naar Florida geweest, alles klopte daar, het weer, de activiteiten maar bovenal het samen zijn als gezin, echt tijd voor elkaar. Nu alweer 2 weken beide aan het werk, kind naar de opvang, sociale verplichtingen in het weekend, en ik heb weer het gevoel overal achteraan te jagen.
Ik heb dus letterlijk heimwee naar de vakantie..

Dit gevoel heb ik altijd wel na een lange vakantie, ook wel omdat Amerika een beetje als thuiskomen voor ons is, maar ik had dus verwacht, nu met kind dat ik dan ook weer graag naar huis zou gaan. Niet echt dus.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 12:29

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik heb dat ook. Heerlijk thuiskomen eigen bed weer en 2 katten die ons gemist hebben
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 18 Okt 2017 13:00

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ja, Joey! Dat kraanwater blijft een ding! Ik vond 't in Spanje ook helemaal niks, bah.

Ik mis eigenlijk altijd m'n bed. Wij hebben een fantastisch fijn, hoog bed. Een superchille boxspring en zelden vinden we soortgelijke kwaliteit bedden. En m'n katten uiteraard :)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Okt 2017 13:08

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik vind het altijd heerlijk om weer thuis te komen na vakantie. Lekker weer mijn eigen spullen!

Ik wil dan altijd graag als eerste bloemkool met een gehaktbal eten. Daar heb ik altijd zo'n zin in als ik terug ben.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Okt 2017 13:09

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ja haha dat kraanwater. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als ik niet overal vrij water kan drinken. M'n man ergert zich altijd dat ik flesjes dan te snel leeg drink. Als mijn eigen flesje leeg is jat ik dan stiekem van hem. Maar ik moet gewoon altijd water op voorraad hebben anders word ik zenuwachtig.

*neem direct een glas water*
Let's discover the world together.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 20 Okt 2017 09:03

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ja heerlijk je eigen bed dat is eigenlijk het enigste en ik moet na mijn vakantie altijd nog bij komen van mijn vakantie ;) veel te intensief geweest.
Verder vind ik op vakantie gaan echt heerlijk en ben heel benieuwd hoe de eerste vakantie met de kleine zal zijn volgende jaar.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Okt 2017 09:24

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ja dat heb ik ook! Mijn eigen bed en douche, heerlijk! Maar ook 's avonds weer op je eigen bank, en koken in je eigen keuken haha!
Raar eigenlijk he? Verheug je je zo op je vakantie en dan ben je dan weer blij als je thuis komt.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Okt 2017 09:41

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Nee heb ik niet, stapels wasgoed waar je u tegen zegt. Alleen de gedachten om dat weg te werken maakt dat ik wil dat een vakantie niet ten einde komt.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 20 Okt 2017 10:11

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Alleen als de omstandigheden niet helemaal comfortabel zijn. Ligt ook aan de bestemming. Als ik in Amerika ben vind ik naar huis gaan helemaal niet leuk. Nu was ik pas in Londen voor een weekend en was ik heel erg blij weer thuis te zijn. De "hotelkamer" was klein, damp en had schimmel op het plafond. Brr ik sliep toch liever in mijn eigen bed ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 20 Okt 2017 10:14

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ja, ik heb dat ook!
Hoe graag ik ook op reis ben, er gaat niets boven mijn eigen spullen, water uit de kraan kunnen drinken en mijn lieve kat op schoot.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem306

Bericht 20 Okt 2017 10:56

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

@Lotus, ik vind dat ook altijd weer jammer, al die wasjes weer draaien, drogen, opvouwen en weer opruimen. Maar voor de rest vind het fijn om weer thuis te zijn. Lekker mijn eigen spullen, bed, badkamer.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 29 Okt 2017 13:45

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik vind m'n huis altijd zo groot dan! Heerlijk! Wel zie ik altijd op tegen de lading was erc
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 31 Okt 2017 12:45

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Nee, ik herken dat helemaal niet!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 31 Okt 2017 13:11

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik herken dat ook niet.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Okt 2017 16:01

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik vroeger ook niet, maar sinds we in dit huis wonen wel. Die was neem ik dan wel voor lief.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 31 Okt 2017 16:04

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik vind het altijd zo saai om weer thuis te zijn, je maakt dan ineens zo weinig mee op een dag.
<<

Anoniem313

Bericht 31 Okt 2017 16:26

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Ik heb dat ook sinds een paar jaar, voor mij een teken dat ik oud word :thumbup:
<<

Zoux

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 06 Apr 2015 20:36

Bericht 05 Nov 2017 21:19

Re: Op vakantie gaan is leuk...Maar thuiskomen is heeerlijk!

Mee eens! Je eigen bed en douche zijn the best!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers