Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


First world problems

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:32

First world problems

Ik heb me toch even een first world problem hier! Mijn bijkeuken grenst aan de keuken en in de bijkeuken staat de wasmachine en daar is ook een waslijntje. Daar hing dus gister wat was te drogen, maar nu heeft mijn man gisteravond in de keuken staan frituren. Het shirt dat ik vandaag aan heb komt net van die waslijn, maar ruikt dus naar frituur :12:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:35

Re: First world problems

Onze onderburen (op kantoor) staan even buiten te praten en hebben een piepende deur.

Maar frituurlucht in je kleding is zooooo smerig!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:39

Re: First world problems

Ja ik kan de hele was opnieuw doen. BAH.
Piepende deuren zijn ook kut.

♥♥
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 17 Okt 2017 08:41

Re: First world problems

De melk is op en nu drink ik zwarte koffie op het werk.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11825

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 08:45

Re: First world problems

Ik heb koude voeten en ze worden maar niet warm.

Frituurlucht in kleding is inderdaad bah. Piepende deuren zijn irritant en over de koffie kan ik niet meepraten. Koffie is ook bah.

Daarop aanhangend. Altijd leuk als je een afspraak het. 9 vand e 10 keer krijg ik de vraag ‘kopje koffie?’. Terwijl ik dus e echt koffie niet weg krijg.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:46

Re: First world problems

Silly-One schreef:
Daarop aanhangend. Altijd leuk als je een afspraak het. 9 vand e 10 keer krijg ik de vraag ‘kopje koffie?’. Terwijl ik dus e echt koffie niet weg krijg.

Ik lust ook geen koffie. Maar thee is er ook altijd wel. Of water.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Okt 2017 08:47

Re: First world problems

Silly-One schreef:
Daarop aanhangend. Altijd leuk als je een afspraak het. 9 vand e 10 keer krijg ik de vraag ‘kopje koffie?’. Terwijl ik dus e echt koffie niet weg krijg.


Ja want daar valt ook niets tegen in te brengen!!

Ik heb er ook een: ik eet vanavond alleen en hoef dus eindelijk eens geen rekening te houden met man en kinderen en kan iets bedenken dat ik superlekker vind. Maar ik weet niets :(
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11825

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 08:50

Re: First world problems

Het is meer dat de standaard vraag of of je koffie wilt. MIjn antwoord is ook nee, graag thee.
Maar omdat de meerderheid van de mensen wel koffie drinken wordt deze vraag standaard gesteld.
De vraag koffie of thee is dan veel uitnodigender.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:51

Re: First world problems

S-O klein tipje: je kunt ook reageren met iets als 'nee bedankt, maar ik lust wel thee/water/cola/tequila als dat er is' :D

Caulfield ik heb dat ook altijd, dan kan ik alles kiezen van de wereld en dan weet ik het gewoon niet meer. Vreselijk.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:51

Re: First world problems

Ik vraag altijd of het bezoek iets te drinken wil. Nooit of ze koffie willen idd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:51

Re: First world problems

Oh ik zie dat je dat al doet. Nouja, het is niet voor niets een first world problem natuurlijk :wink:

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11825

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 08:53

Re: First world problems

Elliot schreef:Oh ik zie dat je dat al doet. Nouja, het is niet voor niets een first world problem natuurlijk :wink:

Daarom.. Bij bekende zeg ik vaak. Koffie is bah en dan moeten ze er wel om lachen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 17 Okt 2017 08:53

Re: First world problems

Caulfield schreef:
Silly-One schreef:
Daarop aanhangend. Altijd leuk als je een afspraak het. 9 vand e 10 keer krijg ik de vraag ‘kopje koffie?’. Terwijl ik dus e echt koffie niet weg krijg.


Ja want daar valt ook niets tegen in te brengen!!

Ik heb er ook een: ik eet vanavond alleen en hoef dus eindelijk eens geen rekening te houden met man en kinderen en kan iets bedenken dat ik superlekker vind. Maar ik weet niets :(


Dat heb ik ook regelmatig. En uiteindelijk beland ik dus onbevredigend met een tosti op de bank.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6185

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Okt 2017 08:55

Re: First world problems

De Wi-Fi hier thuis is k*t. We delen het met teveel mensen en betalen all-in. Nou mag ik best zelf een eigen aansluiting regelen (en betalen). Maar nee, ik blijf er liever over zeuren :eyes:

De koffie vraag maak ik me ook schuldig aan, ook bij mensen van wie ik weet dat ze het niet drinken. Dom eigenlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:57

Re: First world problems

Misoe schreef:
Caulfield schreef:
Silly-One schreef:
Daarop aanhangend. Altijd leuk als je een afspraak het. 9 vand e 10 keer krijg ik de vraag ‘kopje koffie?’. Terwijl ik dus e echt koffie niet weg krijg.


Ja want daar valt ook niets tegen in te brengen!!

Ik heb er ook een: ik eet vanavond alleen en hoef dus eindelijk eens geen rekening te houden met man en kinderen en kan iets bedenken dat ik superlekker vind. Maar ik weet niets :(


Dat heb ik ook regelmatig. En uiteindelijk beland ik dus onbevredigend met een tosti op de bank.

Ik neem dan vaak pasta met champignon roomsaus. M'n vriend lust geen champignons.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 17 Okt 2017 09:02

Re: First world problems

Oh bah, dat is echt niet leuk inderdaad. MIJn huisgenootje had laatst een weekvoorraad tempeh ofzoiets gefrituurd in de keuken terwijl mijn was in de woonkamer hing te drogen en de deur naar de hal en mijn slaapkamer open stond (ik was niet thuis). Echt. Mijn hele was stonk en ik heb zelf ook de hele nacht in frituurlucht gelegen. Gatverdamme. Ik vond het zo vies. DENK NA!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 09:04

Re: First world problems

Ik heb er trouwens nog één, ik gebruik Deezer (dat is Spotify maar dan van T-Mobile), en mijn man gebruikt ook altijd mijn account. Wij hebben alleen een extreem verschillende smaak qua muziek, hij is echt van de 'Electronic music' (Daft Punk, Major Lazer, dat soort dingen) en ik meer van de rock. Maar door hem krijg ik de hele tijd van die stomme dj's in m'n Flowlist, want Flow baseert de playlist op wat je vaak luistert.

♥♥
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 17 Okt 2017 09:07

Re: First world problems

Elliot schreef:Ik heb er trouwens nog één, ik gebruik Deezer (dat is Spotify maar dan van T-Mobile), en mijn man gebruikt ook altijd mijn account. Wij hebben alleen een extreem verschillende smaak qua muziek, hij is echt van de 'Electronic music' (Daft Punk, Major Lazer, dat soort dingen) en ik meer van de rock. Maar door hem krijg ik de hele tijd van die stomme dj's in m'n Flowlist, want Flow baseert de playlist op wat je vaak luistert.


Daarom heb ik laatst ons Spotify abbo omgezet naar family. Zodat mijn man zijn eigen account heeft. Ik werd gek van de blues afspeellijsten in mijn account
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Okt 2017 09:29

Re: First world problems

Ooh zo ruikt mijn man nu dus elke dag, maar frituur! Hij werkt in de chips fabriek en heeft nog geen werkkleding.
Niet dat dat veel uitmaakt, want z'n haren ruiken ook zo.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5348

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 17 Okt 2017 09:35

Re: First world problems

Ik heb dorst maar zit met een slapende baby op schoot
10.04.17
<<

Anoniem222

Bericht 17 Okt 2017 09:43

Re: First world problems

Oh frituurlucht, zo goor. Ik heb een collega die elke dag zo ruikt. Meh.

Ik heb een super mooie concealer/brightner gekocht maar die is een beetje vettig dus dan zijn mijn wallen beeldig maar zit er vervolgens uitgeveegde mascara overal. Andere mensen hebben dit niet dus het ligt aan mijn anatomie, haha.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4486

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Okt 2017 09:45

Re: First world problems

Ik moet wéér mijn backpack inpakken en ik vind dat altijd zo'n klus! Gelukkig ga ik alleen maar zomer tegemoet dus dat scheelt veel zware broeken en truien :)
<<

Anoniem301

Bericht 17 Okt 2017 10:34

Re: First world problems

Harrison schreef:Oh frituurlucht, zo goor. Ik heb een collega die elke dag zo ruikt. Meh.

Ik heb een super mooie concealer/brightner gekocht maar die is een beetje vettig dus dan zijn mijn wallen beeldig maar zit er vervolgens uitgeveegde mascara overal. Andere mensen hebben dit niet dus het ligt aan mijn anatomie, haha.


https://www.youtube.com/watch?v=wGxm4eBmg4M

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 17 Okt 2017 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Okt 2017 10:39

Re: First world problems

Ik denk dat ik een plaatje mis Carrie, haha! Ik zie alleen de you're welcome. Als dit een briljante oplossing is wil ik het natuurlijk niet missen.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Okt 2017 10:44

Re: First world problems

Harrison schreef:Ik denk dat ik een plaatje mis Carrie, haha! Ik zie alleen de you're welcome. Als dit een briljante oplossing is wil ik het natuurlijk niet missen.

Ja ik wilde de YouTube-tumbnail hier plakken maar dat mag niet. Maar als je erop klikt dan opent-ie in een nieuw scherm!

Edit: oh jij zag die link helemaal niet zie ik, even op mijn iPhone getest. Goed verhaal dit. Ik heb het aangepast!
Edit 2: dat losse poeder hebben zij bij Kruidvat van Essence voor 6 euro.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 17 Okt 2017 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One