Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er vandaag in je lunchbox?

<<

Anoniem243

Bericht 14 Okt 2017 13:26

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Dee schreef:Wij hebben geluncht bij de Subway... Wat eigenlijk ontiegelijk duur is kwam ik achter toen ik moest betalen.

Ah ik zie ze wel eens eerder bij de Mac hoor Sookie. Soms wel onder een 1 jaar! Met een peuter mag het haha. Vind dat altijd zo gek. Ik ben altijd heel erg voorzichtig met zout (en ik denk vele moeders met mij) en dan zijn er ouders die stoppen van de mega zoute frietjes in hun kind.


Dat laatste heb ik dus ook gedaan, ik realiseerde het me pas toen het halve zakje al leeg was en riep verschrikt naar man dat we om patat zonder zout hadden moeten vragen. Die haalde zijn schouders op en merkte op dat we altijd vrijwel zoutloos eten en dat 'ie van een keertje geen zout vast niet meteen dood zou gaan, haha. De eerste twee jaar zijn we heel bewust met eten omgegaan met hem, maar sindsdien dus behoorlijk wat losser geworden, meer dan ik van tevoren gedacht had :wink:

Subway is zoooo lekker, maar de lekkerste broodjes mag ik nu niet ivm rauw vlees enzo :cry:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Okt 2017 13:58

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Voor een keer geeft dat niet hoor Sookie, al snap ik dat je even schrok toen je eraan dacht.

Ik had al zolang zin in sushi en net lekker een bakje voor mezelf gehaald, want vriend is toch werken. Viel een beetje tegen, dus dat was even jammer :nopompom:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 14 Okt 2017 14:11

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb bijna iedere dag een soepje bij mijn 2 boterhammen. Vandaag had ik pompoensoep met geroosterde paprika en uitgebakken stukjes chorizo gemaakt. (En een paar bakken voor in de vriezer)
<<

Anoniem243

Bericht 14 Okt 2017 14:18

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ah zonde als het dan tegenvalt Japie. Nee, is natuurlijk ook geen probleem voor een keer, maar mijn eerste reactie was wel shiiiiiit, haha.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Okt 2017 08:53

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik had gisteren een high tea die rond lunchtijd begon, heerlijk. We hadden oa sandwiches, wraprolletjes, een hartige muffin, een bladerdeegflapje met geitenkaas, brownie, scones en een pecanpeertaartje. Zo lekker!
Vandaag ga ik maar rustig aan de crackers of zo haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2017 10:59

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb een dikke bak andijvie met twee gekookte eieren en zongedroogde tomaten voor m’n neus.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Okt 2017 11:23

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

2 geroosterde broodjes met kaas en sambal
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Okt 2017 11:52

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Zelfgemaakte tomatensoep.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Okt 2017 11:55

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik ga zo 2 boterhammen met gekookt ei eten en misschien nog een klein bakje yoghurt met wat druiven.

Ik eet ook vaak alleen yoghurt met fruit als lunch. Als je een koelkast tot je beschikking hebt, kun je het daar koel bewaren. Je kunt het ook makkelijk de avond van tevoren al klaarmaken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 16 Okt 2017 10:14

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb tegenwoordig een lunchpot en heb er vandaag fussili met groene pesto, komkommer, gele paprika, olijven en kerstomaat er in gedaan en dan in het bovenste bakje van die mini geitenkaasbolletjes. Vaak doe ik ook couscous. Ik gooi zowel bij pasta en couscous gewoon water in de lunchpot en draai de deksel er op, dan wordt het vanzelf gaar, cousccous heel snel, de pasta laat ik gewoon 25 minuten of zo staan want alleen voor de lunch een pan pasta opzetten vind ik teveel werk. Ik varieer ook met wat nootjes boven in, andere soorten kaas, een gekookt eitje er bij, wat kip of vleeswaren in stukjes, sla/ rucola e.d.
Meestal maak ik zo gewoon restjes op uit de koelkast maar ik lunch zo wel lekker!

Ik neem inderdaad ook vaak Griekse yoghurt mee, dan gooi ik er diepvries frambozen of blauwe bessen in en dan in het bovenste bakje muesli. Van dat diepvries fruit komt dan ook wat sap af als het ontdooit is wat ik er door heen roer.

En soms neem ik ook soep mee als we dat de avond er voor aten en over is en dan in het bovenste bakje nog wat croutons of gebroken soepstengels of zo.
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 16 Okt 2017 10:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Okt 2017 10:17

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Wij eten altijd gezamenlijk op kantoor. Voor deze week heb ik een testweek ingepland zodat we kunnen kijken of we de lunch gaan uitbesteden.

We hebben vandaag oa diverse soorten brood, pastinaak/prei soep, rauwkost, vleeswaren zoals rosbief, ossenworst en huisgemaakte filet ameicain en kaas, huisgemaakte aubergine salade, eiersalade en pesto. Daarnaast nog sappen en zuivel.

Ben heel benieuwd!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Okt 2017 10:19

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Hee wat leuk Ooh La La! Op mijn vorige werk hadden we ook altijd zo'n soort huiskamerlunch, was echt gezellig. Dan kwam er één dame die een hele lunch voor ons in elkaar draaide en die aten we dan met z'n allen aan grote tafels op. Nu hebben we gewoon zo'n saaie kille kantine waar iedereen per stuk verpakte plakken kaas en vleeswaren koopt, ik vind er niks aan.

Overigens heb ik zelf nooit een lunch bij me, ik haal altijd iets bij de supermarkt of ik trakteer mezelf op een broodje van een broodjeszaak hier in de straat. Of een Turkse gevulde pannenkoek bij een stalletje hier verderop, die zijn echt goddelijk.

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Okt 2017 11:10

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Hier halen we normaal gesproken iedere dag boodschappen bij de supermarkt. Heel kneuterig eigenlijk, maar de lunch is wel altijd heel gezellig. En er elke dag veel variatie. Soms wordt er soep gekocht, een andere keer maakt degene die ‘lunchdienst’ heeft een lekkere salade. Het leuke aan deze manier van lunch is dat je echt met je collega’s aan tafel zit en er persoonlijke dingen besproken worden. Het gaat nooit over werk in ieder geval. We zijn trouwens een redelijk klein bedrijf (11 personen).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem304

Bericht 16 Okt 2017 11:17

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Een bruin bolletje met kaas, 1 Chokotoff, een appel fruitreep en een 'back up koekje' uiteraard. En er ligt hier nog een appel.
Maar ik ben om 1 uur vrij. Dus ik eet alleen nog het bolletje op en maak thuis denk ik nog een bolletje met gebakken ei.
<<

Anoniem243

Bericht 16 Okt 2017 21:04

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Vandaag een heerlijk broodje brie en wat salade bij de Ikea.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Okt 2017 21:16

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

1 cracker met pindakaas :(
#teammaple🍁
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 17 Okt 2017 08:42

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

De overblijfselen van gisteren. Rijst met wat sperziebonen. De saus was op, heb er maar wat pindakaas en sojasaus bij door gegooid. Hopelijk smaakt het een beetje straks.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:43

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Urban Naked schreef:1 cracker met pindakaas :(

Wat een mager lunchje! Hoe dat zo?

♥♥
<<

Anoniem243

Bericht 17 Okt 2017 08:44

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Elliot schreef:
Urban Naked schreef:1 cracker met pindakaas :(

Wat een mager lunchje! Hoe dat zo?


Nou, wat karig inderdaad! Toch niet ziek geworden?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:45

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Er zit hier geen Subway :(
<<

Anoniem313

Bericht 17 Okt 2017 08:49

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb vandaag pittige pompoensoep en een focaccia.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Okt 2017 08:55

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Cotton schreef:Er zit hier geen Subway :(

Hier zitten er twee, zal ik er één jouw kant op sturen?

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2017 08:59

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Elliot schreef:
Cotton schreef:Er zit hier geen Subway :(

Hier zitten er twee, zal ik er één jouw kant op sturen?

Ja graag. :smile:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Okt 2017 09:39

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Sookie schreef:
Elliot schreef:
Urban Naked schreef:1 cracker met pindakaas :(

Wat een mager lunchje! Hoe dat zo?


Nou, wat karig inderdaad! Toch niet ziek geworden?
Ja sneu he? Ik baal er ook van. M’n maandagen zijn zo belachelijk druk op m’n werk dat ik gewoon geen tijd heb voor meer :( Het rare is ook dat ik dan niet eens honger heb omdat ik van hot naar her ren tussen het lesgeven door.
#teammaple🍁
<<

Anoniem243

Bericht 17 Okt 2017 12:15

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Oh vervelend Un, even tijd om rustig te eten zou wel prettig zijn!

Ik heb net drie speltboterhammen gegeten met resp. boterhamworst, kaas en pindakaas. Saai, maar wel lekker.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers