Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Anoniem221

Bericht 13 Okt 2017 13:59

Re: Reisplannen voor 2018.

In eerste instantie wilden we dit jaar met het vliegtuig naar Puliga, Italië. Maar we wilden ook trouwen. Achteraf hadden we beter op vakantie kunnen gaan. Door onoplettendheid van mij volgde er al binnen een maand na het trouwen een dikke, vette rekening van de Belastingdienst i.v.m. toeslagen die ik vergeten was stop te zetten. Eigen schuld natuurlijk, maar voelt wel zuur. Daarentegen is mijn man wel mooi van zijn achternaam af, dat is ook heel wat waard.

Goed, we willen ook nog graag naar het Gardameer, Italië. Gewoon omdat we roadtrips geweldig vinden en mijn man in de auto echt tot rust komt. Daarnaast doe ik niets liever dan autorijden. Win-win voor ons. En de pizza's schijnen in Italië goddelijk te zijn. Daar alleen rijd ik al honderden km's voor. I love pizza.

Maar toen zag ik een all-inclusive voor Mexico. Ik liet het aan mijn man zien en had verwacht dat hij het niets zou vinden, maar hij wil het liefst morgen al op het vliegtuig stappen. Verder staat de VS op de wishlist. Maar we zien het volgend jaar wel waar we belanden. Zolang het maar geen Duitsland is, want dat heb ik nu wel gezien.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Okt 2017 09:47

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik vlieg over 11 dagen weer naar Australie voor inmiddels de 3e keer :) Voor 2018 nog geen plannen, wellicht ben ik dan nog ergens op het zuidelijk halfrond. Zo niet dan hoop ik in NL heel erg verliefd te worden en samen veel stedentrips te maken binnen Europa :)
<<

Zero

Bericht 14 Okt 2017 10:40

Re: Reisplannen voor 2018.

Zijn er ook meiden die een reis blog of vlog gaan bijhouden? Zou ik erg leuk vinden om te volgen!
Ik ga zelf mijn best doen in Japan, lijkt me ook een heel gaaf land om over te schrijven!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 14 Okt 2017 15:10

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat een leuke plannen komen er voorbij!

Zero, zo gaaf dat je naar Japan gaat!!! Ik wil je blog/vlog wel gaan volgen, super leuk! :D Mijn vriend en ik waren er laatst ook over bezig om misschien volgend jaar naar Japan (of Canada) te gaan. Maar nog niks is zeker. Eind van dit jaar hebben we een aantal dagen Berlijn gepland, heel veel zin in!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2017 15:45

Re: Reisplannen voor 2018.

Zero schreef:Zijn er ook meiden die een reis blog of vlog gaan bijhouden? Zou ik erg leuk vinden om te volgen!
Ik ga zelf mijn best doen in Japan, lijkt me ook een heel gaaf land om over te schrijven!


Leuk Zero! Mochten we naar Amerika gaan, ga ik dat misschien wel doen hoewel ik het gevoel van verplichting dan wel lastig vind. We hadden 't er gisteren weer over dus wie weet.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Okt 2017 16:00

Re: Reisplannen voor 2018.

Fedora schreef:In eerste instantie wilden we dit jaar met het vliegtuig naar Puliga, Italië. Maar we wilden ook trouwen. Achteraf hadden we beter op vakantie kunnen gaan. Door onoplettendheid van mij volgde er al binnen een maand na het trouwen een dikke, vette rekening van de Belastingdienst i.v.m. toeslagen die ik vergeten was stop te zetten. Eigen schuld natuurlijk, maar voelt wel zuur. Daarentegen is mijn man wel mooi van zijn achternaam af, dat is ook heel wat waard.

Goed, we willen ook nog graag naar het Gardameer, Italië. Gewoon omdat we roadtrips geweldig vinden en mijn man in de auto echt tot rust komt. Daarnaast doe ik niets liever dan autorijden. Win-win voor ons. En de pizza's schijnen in Italië goddelijk te zijn. Daar alleen rijd ik al honderden km's voor. I love pizza.

Maar toen zag ik een all-inclusive voor Mexico. Ik liet het aan mijn man zien en had verwacht dat hij het niets zou vinden, maar hij wil het liefst morgen al op het vliegtuig stappen. Verder staat de VS op de wishlist. Maar we zien het volgend jaar wel waar we belanden. Zolang het maar geen Duitsland is, want dat heb ik nu wel gezien.


Wat is er dan met de achternaam van je man? Waarom is hij blij er vanaf te zijn? Mocht je plan om naar Mexico door te gaan vraag gerust om hulp. Welke hotel en welke plaats had je gezien? All in Mexico staat voor ons op nr 1 voor 2018 nl. Ben gewoon benieuwd hoor. Hoe heb jij het tegen iedereen verteld dat je niet van zoenen houd? Hoe reageerde ze erop? Groot gelijk hoor al jij het niet wilt, dan niet! Houd er zelf ook niet van, maar helaas komt het toch vaak voor. Ben oprecht benieuwd hoe jij dat hebt aangepakt, want wellicht kan ik dat ook doen.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Okt 2017 16:42

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Wat is er dan met de achternaam van je man? Waarom is hij blij er vanaf te zijn? Mocht je plan om naar Mexico door te gaan vraag gerust om hulp. Welke hotel en welke plaats had je gezien? All in Mexico staat voor ons op nr 1 voor 2018 nl. Ben gewoon benieuwd hoor. Hoe heb jij het tegen iedereen verteld dat je niet van zoenen houd? Hoe reageerde ze erop? Groot gelijk hoor al jij het niet wilt, dan niet! Houd er zelf ook niet van, maar helaas komt het toch vaak voor. Ben oprecht benieuwd hoe jij dat hebt aangepakt, want wellicht kan ik dat ook doen.


Mijn man heeft mijn achternaam aangenomen. Zijn geboortenaam is hem op ongeveer zijn 12e afgenomen door zijn moeder. Ze heeft hem haar achternaam gegeven onder de noemer dat papa niets meer met mijn man te maken wilde hebben. We weten sinds een jaar dat dit verhaal een absolute leugen is, dus dan maar weg met die naam. En daar zijn we heel blij mee. Tantes en oma zijn fantastisch, maar oma en tantes waren het met ons eens dat hij mijn achternaam moest krijgen.

https://www.tui.nl/zonvakantie/mexico/y ... co-resort/ Dit is wat ik online vond en het lijkt me super. Niet dat we dan de hele tijd in het hotel willen blijven, omdat het zo lekker 'gratis' is, maar wel omdat ik het op deze manier nog nooit heb meegemaakt en het me heerlijk lijkt.

Ik heb oma nog niet gesproken. Dus ze weten nog van niets. Ik denk dat ik gewoon mijn mond dichthoud. Het is echt een schat van een vrouw, mijn eigen oma kan niet tegen haar op en dat zoenen. Ach, het zijn er max zes tijdens een afspraak. Hoi, smok, smok, smok. Doei, smok, smok, smok. Het kan erger.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Okt 2017 21:12

Re: Reisplannen voor 2018.

In dec dit jaar ga ik naar New York voor een week :)
In april 3.5 week naar Hawaii.
Ben nog aan het kijken om in januari of februari ergens heen te gaan (hoop op goedkope tickets Cuba)
Dan nog steeds ruim 2.5 week over, denk najaar week naar Portugal en nog een week ergens heen, of ik ga voor die 2.5 week weer verre reis maken.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Okt 2017 21:37

Re: Reisplannen voor 2018.

Fedora schreef:
caribbeanlover schreef:
Wat is er dan met de achternaam van je man? Waarom is hij blij er vanaf te zijn? Mocht je plan om naar Mexico door te gaan vraag gerust om hulp. Welke hotel en welke plaats had je gezien? All in Mexico staat voor ons op nr 1 voor 2018 nl. Ben gewoon benieuwd hoor. Hoe heb jij het tegen iedereen verteld dat je niet van zoenen houd? Hoe reageerde ze erop? Groot gelijk hoor al jij het niet wilt, dan niet! Houd er zelf ook niet van, maar helaas komt het toch vaak voor. Ben oprecht benieuwd hoe jij dat hebt aangepakt, want wellicht kan ik dat ook doen.


Mijn man heeft mijn achternaam aangenomen. Zijn geboortenaam is hem op ongeveer zijn 12e afgenomen door zijn moeder. Ze heeft hem haar achternaam gegeven onder de noemer dat papa niets meer met mijn man te maken wilde hebben. We weten sinds een jaar dat dit verhaal een absolute leugen is, dus dan maar weg met die naam. En daar zijn we heel blij mee. Tantes en oma zijn fantastisch, maar oma en tantes waren het met ons eens dat hij mijn achternaam moest krijgen.

https://www.tui.nl/zonvakantie/mexico/y ... co-resort/ Dit is wat ik online vond en het lijkt me super. Niet dat we dan de hele tijd in het hotel willen blijven, omdat het zo lekker 'gratis' is, maar wel omdat ik het op deze manier nog nooit heb meegemaakt en het me heerlijk lijkt.

Ik heb oma nog niet gesproken. Dus ze weten nog van niets. Ik denk dat ik gewoon mijn mond dichthoud. Het is echt een schat van een vrouw, mijn eigen oma kan niet tegen haar op en dat zoenen. Ach, het zijn er max zes tijdens een afspraak. Hoi, smok, smok, smok. Doei, smok, smok, smok. Het kan erger.


Toevallig zijn wij in dat hotel geweest. Prima hoor, maar omdat wij elk jaar en andere willen zullen we daar niet meer heen gaan. Als je echt een mooie zee wil waar velen voor naar de cariben gaan zou ik niet voor deze kiezen. Ik zou dan voor het zusterhotel kiezen Sandos Playacar. Wij voerde daar langs tijdens een excursie en ik vond de zee daar zoveel mooier...................wauwww! Zoals je het op de site ziet is het ook echt!
Als je man graag naar Mexico wil en jij ook en dan all in is E.l D.orado. R.oyale pas echt luxe! Daar zijn wij ook geweest, adult only all in. Wij hadden het geluk dat we een mooie deal hadden, want anders konden we dat nooit betalen. Zelfs in sept. de maand dat wij altijd gaan is het normaal gesproken over de € 4000,00 voor 2 personen, 2 wkn. Als jullie het geld wel hebben en er ook voor over hebben, dan zou ik die zeker in overweging nemen. De beide Sandos zijn nogal kindrijk en daar moet je wel van houden. Ik hoor het wel als je vragen hebt. Ik zou iig niet in Cancun verblijven....................vreselijk! Leuk voor een dag of een halve, maar niet voor 2 wkn. Nooit meer!
Wanneer wil je gaan?

Over dat zoenen. Ik bedoelde meer of je iets had gezegd van ''mensen ik houd er niet van dus nooit bij me doen''.

Wat rot van je man zeg nu begrijp ik het beter. Hoe is hij daar achter gekomen? Heeft hij inmiddels contact met zijn vader? Niet meer met zijn moeder neem ik aan?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 16 Okt 2017 11:11

Re: Reisplannen voor 2018.

We gaan volgende zomer naar Orlando, Florida :banaan:
AfbeeldingAfbeelding
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 16 Okt 2017 12:18

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk Briggy, wij zijn afgelopen september 3 weken in Orlando geweest, met onze dreumes. Ondanks orkaan Irma hebben we het super naar onze zin gehad. Wij hebben Disney en de waterparken gedaan en zwemmen,shoppen,eten. Ook een dag naar clearwater beach geweest. Wat zijn jouw plannnen?
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 16 Okt 2017 12:20

Re: Reisplannen voor 2018.

O en voor 2018 nog niks concreets, het kan weer Florida worden maar dan een road trip. Of we blijven in Europa.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 16 Okt 2017 12:25

Re: Reisplannen voor 2018.

SanFran schreef:Wat zijn jouw plannnen?


Klinkt geweldig! Onze plannen zijn ook vooral shoppen, eten, zwemmen en pretparken haha. :)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem249

Bericht 16 Okt 2017 13:37

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan in 2017 nog op zomervakantie. In 2018 staan Mexico in januari en New York in de zomer op de planning. Verder nog geen plannen.
<<

Anoniem250

Bericht 16 Okt 2017 13:41

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat een leuke dingen allemaal! Ik denk dat het voor ons twee weken glamping in Frankrijk wordt. In juni of juli. Ik zou heel graag in mei of september/oktober naar Edingburgh gaan. Maar ik denk dat, dat er niet inzit.
<<

Anoniem266

Bericht 16 Okt 2017 18:17

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik zou heel erg graag 2 weken naar oostenrijk gaan lekker midden in de bergen.
Toch nog een beetje twijfel ons zoontje is dan 3,5 jaar of dat flink in de berg wandelen dan al wel kan !!!!

Hij is erg snel moe in de beentjes maar het lijkt mij helemaal geweldig !!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 16 Okt 2017 18:50

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben nog geen idee :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 16 Okt 2017 18:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik heb zoveel ideeën, maar nog geen concrete plannen. We hebben wel besloten dat we niet op wintersport gaan, J. is nu nog te klein en met oppas op wintersport is eigenlijk geen optie. Misschien kan een weekendje Winterberg nog.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 16 Okt 2017 19:33

Re: Reisplannen voor 2018.

Sowieso wil ik samen met een vriendin gaan roadtrippen door Slovenie. We kwamen dat tegen en ziet er zo mooi uit!
<<

Anoniem221

Bericht 16 Okt 2017 19:52

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Wat rot van je man zeg nu begrijp ik het beter. Hoe is hij daar achter gekomen? Heeft hij inmiddels contact met zijn vader? Niet meer met zijn moeder neem ik aan?


Dank je wel voor de tip. Ik heb het hotel opgezocht en in de favorieten gezet. Wie weet wordt dat hem wel in Mexico. Ziet er in ieder geval fantastisch uit!

Mijn man heeft, op een belletje na, nooit contact gehad met zijn vader. Het contact met zijn moeder heeft hij twee jaar geleden definitief verbroken. En daardoor heeft hij zijn oma's, tantes, ooms en neven teruggekregen. :D
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Okt 2017 21:00

Re: Reisplannen voor 2018.

Fedora schreef:
caribbeanlover schreef:
Wat rot van je man zeg nu begrijp ik het beter. Hoe is hij daar achter gekomen? Heeft hij inmiddels contact met zijn vader? Niet meer met zijn moeder neem ik aan?


Dank je wel voor de tip. Ik heb het hotel opgezocht en in de favorieten gezet. Wie weet wordt dat hem wel in Mexico. Ziet er in ieder geval fantastisch uit!

Mijn man heeft, op een belletje na, nooit contact gehad met zijn vader. Het contact met zijn moeder heeft hij twee jaar geleden definitief verbroken. En daardoor heeft hij zijn oma's, tantes, ooms en neven teruggekregen. :D


You're more than welcome :thumbup: . Dat is het zeker Fantastisch met een hoofdletter. Dat was onze beste vakantie ooit. We gaan nooit naar hetzelfde hotel zoals ik al zei, maar naar deze en B.reathless Punta Cana gaan we graag nog eens heen. Dat zijn dus uitzonderingen en geen straf!
Mocht je willen weten in welke hotels we nog meer in Mexico zijn/hebben verbleven, dan hoor ik het wel.

Wat jammer zeg dat je man geen contact heeft met zijn vader ondanks dat hij nu zijn naam heeft, maar misschien vind hij het wel best zo.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Okt 2017 06:28

Re: Reisplannen voor 2018.

Ohh ik heb zo'n leuk huisje via Airbnb gezien, op Menorca! Ben helemaal enthousiast! Als ik beetje leuk geprijsde tickets kan vinden, zou dat nog wel 's de vakantie kunnen worden! :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 17 Okt 2017 07:23

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan in januari naar Thailand. We moeten alleen nog even goed zoeken naar een voordelig ticket.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem221

Bericht 17 Okt 2017 07:37

Re: Reisplannen voor 2018.

CBL, hij heeft mijn achternaam. Er is kennelijk ergens verwarring ontstaan. Wij hebben het hoofdstuk papa en mama, door hem mijn achternaam te geven definitief afgesloten. Hij kreeg er vier ouders (mijn ouders) voor terug. :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2017 09:06

Re: Reisplannen voor 2018.

Yes net de tweede vakantie geboekt voor volgend jaar. In augustus voor ons 10 jarige trouwdag naar Rome.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers