Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


" ergernissen" marktplaats (verbazing)

<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 17 Dec 2016 20:13

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Haha Cotton, dus jij kon alsnog meehelpen. Is hier ook al eens met iets geweest, zo vervelend want soms komt dat helemaal niet uit.

Fedora ik geloof niet dat dat iets leeftijdsgebonden is. Hier zie ik het bij zowel jongeren als ouderen dat ze wensen/eisen hebben bij dat wat ze gratis vragen of wat ze gratis willen ophalen.

Vervelendste blijf ik vinden dat je soms voor niets zit te wachten. Laatst 3 avonden achter elkaar, toen heb ik maar gezegd dat ik het al heb weggegooid.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 18 Dec 2016 15:35

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

geen idee hoe oud iedereen hier is maar ik lees 30+er, dan zegt deze 20+er dat mij dat ook meer een opvoeding en karakter dingetje lijkt. ik merk in mijn omgeving duidelijk verschil tussen mensen die hebben leren sparen en geld op waarde weten te schatten, en mensen die dat niet hebben geleerd. bij alle generaties.

ik ben ook begonnen met een beeldbuis tv, een campingmodel zelf, totdat ik jaren later een 'echte' tv kon kopen. een jaar daarna ging ik samenwonen en werd die tv overbodig. heeft een hele tijd op marktplaats gestaan maar daar kwam geen reactie op. was toch een hele normale 32 inch lcd tv, maar nee geen smart tv.
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 18 Dec 2016 19:24

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik denk eerder dat dat het is Fedora, aan die kant van de stad. Ik ben zeker 10 jaar jonger dan jij bent en ik ben ook echt niet zo opgevoed. Ik heb het idee dat het vaker voor komt bij een bepaald slag volk dan dat het te maken heeft met leeftijd.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Dec 2016 19:40

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ja, dat kan het ook zijn. Ik zie zoiets gepost op Facebook en denk:"Daar heb je weer zo'n jong ding met wensen". Dan kun je wel merken dat ik oud ben, want als ik 'jong ding' zeg, ben ik echt stokoud. :nopompom:

Ik moest het altijd doen met wat ik had en iets voor niets vragen dat kwam niet voor. Ik kreeg weleens iets van de buurvrouw, maar dan moest ik 's avonds met een bloemetje langs. Niets was gratis en overal werkte jezelf maar voor. Maar ja, jullie hebben gelijk. Het is een kwestie van opvoeding.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Dec 2016 20:31

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik ben inmiddels wel heel benieuwd hoe oud je bent Fedora. Je komt op mij nl over als jong met veel levenswijsheid maar blijkbaar voel je je al haast bejaard.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 18 Dec 2016 20:41

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Kees schreef:Ik ben inmiddels wel heel benieuwd hoe oud je bent Fedora. Je komt op mij nl over als jong met veel levenswijsheid maar blijkbaar voel je je al haast bejaard.


Ik ben al half bejaard. 34 ben ik in augustus geworden. :nopompom: Ik heb een vriend van net 31 en dat houdt me jong. :P
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Dec 2016 21:11

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Fedora schreef:
Kees schreef:Ik ben inmiddels wel heel benieuwd hoe oud je bent Fedora. Je komt op mij nl over als jong met veel levenswijsheid maar blijkbaar voel je je al haast bejaard.


Ik ben al half bejaard. 34 ben ik in augustus geworden. :nopompom: Ik heb een vriend van net 31 en dat houdt me jong. :P


Nou dan valt half bejaard ook nog wel mee hoor!
Ik ben ook 34 en voel me alles behalve oud of (half) bejaard.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 18 Dec 2016 21:31

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Het valt ook wel mee. Je bent zo oud als je je voelt. En ik voel me nog steeds 29 jaar. :P
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 25 Jan 2017 09:47

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik heb wat spulletjes op marktplaats staan en er staat duidelijk bij dat het opgehaald moet worden. Dit is vanwege de grootte. Krijg ik de vraag of het toch niet opgestuurd kan worden of anders of ik nog in de buurt van Utrecht kom (ik woon in Noord-Brabant). Ja hoor, tuurlijk, ik kom het nog brengen ook :laughcry:

Inmiddels zijn er ook al vier verschillende mensen geweest die op iets anders hebben geboden en het zouden komen afhalen. Alleen nadat ik aangeef dat ze het kunnen komen halen, hoor je niks meer... :thumbdown:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jan 2017 13:50

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Amandine schreef:Ik heb wat spulletjes op marktplaats staan en er staat duidelijk bij dat het opgehaald moet worden. Dit is vanwege de grootte. Krijg ik de vraag of het toch niet opgestuurd kan worden of anders of ik nog in de buurt van Utrecht kom (ik woon in Noord-Brabant). Ja hoor, tuurlijk, ik kom het nog brengen ook :laughcry:

Inmiddels zijn er ook al vier verschillende mensen geweest die op iets anders hebben geboden en het zouden komen afhalen. Alleen nadat ik aangeef dat ze het kunnen komen halen, hoor je niks meer... :thumbdown:


Ze vragen toch niet of je het komt brengen? Maar het zou best kunnen dat je in Utrecht werkt of er regelmatig bij familie bent. Ik vind het dus niet zo raar om zoiets te vragen omdat je dan misschien wua ophalen iets kunt afspreken wat jullie allebei past.
<<

Anoniem216

Bericht 14 Okt 2017 09:26

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

...
<<

Anoniem315

Bericht 14 Okt 2017 10:40

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

??
<<

Anoniem231

Bericht 14 Okt 2017 13:06

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik heb iets op mp staan voor 50 euro, nieuwprijs is rond de 80 euro. 50 euro is ook wat andere met hetzelfde product vragen of zelfs meer. Ik wil best onderhandelen maar kreeg alleen biedingen voor 10/20 euro.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 15 Okt 2017 20:59

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

https://diwmotz.nl/marktplaats-voor-beginners/ :smile:

Mijne staat er ook tussen. Echt sommige mensen.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2017 21:33

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Iemand vroeg laatst of ik een kleed van 1.70 bij 2.25 kon opsturen.

Over hetzelfde kleed, in 1 van de hoeken zit een beschadiging. Iemand vroeg in welke hoek.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 15 Okt 2017 21:35

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:Iemand vroeg laatst of ik een kleed van 1.70 bij 2.25 kon opsturen.

Over hetzelfde kleed, in 1 van de hoeken zit een beschadiging. Iemand vroeg in welke hoek.

Hahaha!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Geel

Bericht 15 Okt 2017 21:37

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Briljante idd.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2017 11:24

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Dimmel schreef:...

Wat was er Dimmel?
<<

Anoniem316

Bericht 16 Okt 2017 11:29

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Wij hebben een spiegel in de verkoop. Die mevrouw wil perse overdag komen rond 13u. Ze vergeet even denk ik dat er mensen zijn die ook werken. Dus de koop gaat niet door nu. Echt...
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Okt 2017 13:53

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Haha grappig, die marktplaats voor beginners! En die vraag over welke hoek :smile:
Ik had een advertentie met als titel ‘Ikea ledikant’, kreeg ik de vraag of het ledikant bij Ikea vandaan kwam. Had bijna geantwoord dat we ‘m bij Leenbakker hadden gehaald, maar wilde ‘m toch ook wel graag kwijt.

Mijn grootste ergernis is dat we de box al een tijd te koop hebben staan. Al een aantal keer een goed bod gehad, dan reageer je binnen 15 min en gewoon nooit meer een reactie, vind ik zo stom!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 16 Okt 2017 18:28

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:Iemand vroeg laatst of ik een kleed van 1.70 bij 2.25 kon opsturen.

Over hetzelfde kleed, in 1 van de hoeken zit een beschadiging. Iemand vroeg in welke hoek.

Had je er een foto bij geplaatst? Misschien wilde die persoon weten in welke hoek de beschadiging zat vanaf de foto gezien? Om zo te beoordelen of het storend is?
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2017 19:05

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Poutine schreef:
Carrie schreef:Iemand vroeg laatst of ik een kleed van 1.70 bij 2.25 kon opsturen.

Over hetzelfde kleed, in 1 van de hoeken zit een beschadiging. Iemand vroeg in welke hoek.

Had je er een foto bij geplaatst? Misschien wilde die persoon weten in welke hoek de beschadiging zat vanaf de foto gezien? Om zo te beoordelen of het storend is?

Ja dat kan, maar dat kwam niet echt naar voren. Er zat inderdaad een foto bij met de beschadiging. Ik zei ‘dat ligt eraan hoe je ervoor staat’ Toen vroeg ze ‘heb je een foto van de beschadiging’ dus ik nog eens een close-up gestuurd. Toen schreef ze ‘maat’ :nerd:
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 16 Okt 2017 19:20

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Haha oh van die commanderende berichtjes hou ik ook eht niet, dan reageer ik gewoon niet meer. Of ik geef een (te) bijdehand antwoord. Iets met twee woorden leren spreken ofzo. En dan is de verkoop voor mij ook wel klaar.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2017 19:39

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Poutine schreef:Haha oh van die commanderende berichtjes hou ik ook eht niet, dan reageer ik gewoon niet meer. Of ik geef een (te) bijdehand antwoord. Iets met twee woorden leren spreken ofzo. En dan is de verkoop voor mij ook wel klaar.

Ja toen ging het gesprek zo verder:
Afbeelding

Niks meer gehoord!
<<

Anoniem245

Bericht 17 Okt 2017 06:11

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Pff ja asociaal he!

Ik verkoop het oxboard van mijn zoon (misschien voor iemand van hier nog leuk?) en ik krijg ook allemaal van die rare berichten zoals : €50 euro ik kom nu halen.
Ik reageer daar niet eens op.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers