Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Okt 2017 16:38

Weekplannen!

Wat gaan jullie allemaal doen komende week? Nog leuke of gezellige of bijzondere plannen?
Ik heb een week vakantie en mijn man heeft ook de hele week vrijgenomen. Heerlijk! We gaan maandag t/m donderdag lekker weg, paar daagjes Drenthe. Heerlijk, ik heb er echt zin in. Hopelijk blijft het mooi weer.
Vrijdag nog geen plannen. In het weekend heeft mijn man een vrijgezellenfeest. Ik heb nog geen plannen, nog eens even kijken wat ik dan ga doen. Misschien naar mijn zus of wellicht nodig ik haar hier uit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2017 16:41

Re: Weekplannen!

Maandag: naar wat kinderwinkeltjes in 't dorpje hier. Lunchen op de kaap of op strandje.
Dinsdag: inpakken en 's avonds naar huis vliegen.
Woensdag: dagelijks leven weer oppakken, boodschappen, wassen, the whole shabang.
Donderdag: weer wat werken.
Vrijdag: m'n moeder komt langs. Ik ga iig even naar de kapper.
Zaterdag: geen plannen.
Zondag: feestje van een vriendin.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Okt 2017 16:41

Re: Weekplannen!

Fijne vakantie mizz_S! Klinkt als een leuke week.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Okt 2017 16:42

Re: Weekplannen!

Klinkt al een leuke wee die je voor de boeg hebt Mizz_S

Ik heb ook een week vakantie.
Maandag ga ik met een vriendin naar Sanadome. Ze wil je dag je ontspannen, maar een sauna vindt ze niks. Ik vind het niet erg om morgen een dagje in de zon te liggen.
Dinsdag: studeren en naar de ikea. Ik heb een auto, dus een andere vriendin gaat mee.
Woensdag: een afspraak bij de POH en voor een experiment. Verder studeren en kledingkast vast ‘inpakken’.
Donderdag en vrijdag: mijn ouders komen en ik ga met mijn vader een kledingkast bouwen, plus de laatste dingen hierin huis ophangen zodat mijn huisje eindelijk af komt
Vrijdagavond komt een vriendin eten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2017 16:50

Re: Weekplannen!

Leuke weekjes! Veel plezier morgen SO!

Ik moet deze week gewoon werken. Nouja, gewoon, dinsdagavond heb ik een avond georganiseerd op m’n school waar m’n leerlingen uit de examenklas hun dialogen gaan presenteren. 14 dialogen, hebben we 6 weken aan gewerkt, het is een schoolexamen. Ik heb een jury geregeld en er komen veel ouders, klasgenoten, docenten etc. Ik vind het erg spannend.

Verder weinig plannen nog. Denk dat ik er eind vd week af lig dus geen gekkigheid.
#teammaple🍁
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 15 Okt 2017 17:44

Re: Weekplannen!

Mizz_S, veel plezier! Geniet van je vakantie!
Marin, geniet nog even op vakantie, hard gegaan wel!
UN, spannend zon avond, hopelijk gaat het allemaal goed!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 15 Okt 2017 17:47

Re: Weekplannen!

Maandag / werken
Dinsdag / controle verloskundige over bevallen
Woensdag / werken
Donderdag / op kraamvisite
Vrijdag / werken
Zaterdag / geen plannen
Zondag / naar verjaardag zusje & zwager

Verder lekker bezig in huis, kasten uitzoeken, opruimen, dingen bestellen enz :) O en ga een dag nog maar de bioscoop!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Okt 2017 18:11

Re: Weekplannen!

maandag werken en sporten
dinsdag werken, wil ik eigenlijk de vakantie boeken op dinsdag schijnt het goedkoopste te zijn
woensdag vrij ga dan sporten vroeg in de ochtend
donderdag werken en sporten
vrijdag werken
zaterdag geen plannen nog, oh nee ik lieg we hebben kaartjes voor beeld en geluid daar gaan we dan heen en maken we een dagje weg van
zondag viert mijn broer zijn verjaardag met een brunch. Zal voor mij spannend worden ergens anders eten.
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Okt 2017 18:36

Re: Weekplannen!

Morgen: Vrij! 's Avonds partneravond bij zwangerschapsyoga.
Dinsdag: Cursus + werkoverleg
Woensdag en donderdag: Late dienst
Vrijdag: Vrij! Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Okt 2017 09:00

Re: Weekplannen!

Maandag: werken en 's avonds niks
Dinsdag: werken en 's avonds orkestrepetitie
Woensdag: werken en 's avonds komt een vriendin koffiedrinken
Donderdag: werken en 's avonds niks
Vrijdag: hele dag vrij, ik wil de traktaties voor D. (voor op het kdv) alvast afmaken en afhankelijk van het weer misschien even naar het bos ofzo.
Zaterdag: met mijn ouders, zus en de kinderen de stad in om te ontbijten met z'n allen. Verder nog geen plannen.
Zondag: nog geen idee.

♥♥
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Okt 2017 09:06

Re: Weekplannen!

Ik heb eindelijk verlof en doe voornamelijk nog wat kleine klusjes in huis. Niet heel spannend...
Vanavond gaan we naar de film. Nog een keertje met z'n tweetjes de deur uit.
Dinsdag hebben we een tweede bezichtiging bij een woning staan. Daar heb ik wel zin in.
Woensdag laat ik me verwennen bij de kapper en ga ik naar de zwangerfit.
Donderdag moet ik mijn geboorteplan bespreken met de verloskundige.
Vrijdag doe ik altijd boodschappen en poets ik het huis.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Okt 2017 09:16

Re: Weekplannen!

Lekker relaxte week Amandine, heerlijk! Geniet van je verlof.
Mizz_S, veel plezier op vakantie!
UN, succes dinsdagavond op school, spannend!

Mijn week:
Maandag: werken van 12-20u en daarna vergadering tot 22u.
Dinsdag: vrij! Mijn zoon gaat met zijn klas naar het bos en daar breng ik een aantal kinderen heen en haal ik weer op. Verder geen plannen.
Woensdag: vrij! Mijn zoon heeft ook een vrije dag op school dus ik wil er in de voormiddag met de kinderen op uit. Namiddag heeft hij turnles en 's avonds zwemles.
Donderdag: drukke werkdag! Werken van 8u-18u en daarna vergadering van 19u tot 22u.
Vrijdag: werken van 8u-16u30, 's avonds bij mijn ouders gaan eten.
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: namiddag ga ik met mijn dochter naar Ballorig. Daar hebben we afgesproken met een aantal dames met baby's uit het juli & augustus 2016 topic.
2012 & 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 16 Okt 2017 09:46

Re: Weekplannen!

Maandag: werken, vanavond even naar de bieb.
Dinsdag: controle bij verloskundige, verder wat huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag misschien nog even naar een vriendin.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrij, nog geen plannen.
Zaterdag: in de ochtend naar mijn ouders.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem278

Bericht 16 Okt 2017 09:54

Re: Weekplannen!

Vandaag: boodschappen gedaan. Als ik nog energie krijg ga ik hier nog wat opruimen, anders wordt het een hang-dag.
Morgen: naar het ziekenhuis voor n aantal onderzoekjes
Woensdag: poetsen en misschien in de middag even naar een kennis, anders verder met mijn beeld
Donderdag: de was (hemel ik héb me toch n boeiend leven), in ieder geval ook werken aan mijn beeld en misschien ook nog bezig met een tekening
Vrijdag: (en nu mogen jullie me uitlachen) ik ga helpen een kerstdorp op te bouwen. Eerst een soort tafel bouwen (vroeger maakte ik wel eens meubels dus ik heb hier nu een soort tafel voor ontworpen en donderdag wordt het hout op maat gezaagd) en dan in ieder geval de ondergrond met bergen en sneeuw opbouwen.
Zaterdag: tekenen en ergens in de middag weer met dat kerstdorp bezig (degene voor wie het is, is in de ochtend weg) en dan mag ik daar blijven eten
Zondag : ik weet het nog niet, ik hoop tekenen en beeldhouwen.
<<

Anoniem245

Bericht 16 Okt 2017 16:36

Re: Weekplannen!

Wat een leuke dingen staan er bij jullie op de planning!

Ik moet 4 ochtenden werken maar zoon heeft vakantie.

Vanochtend heb ik dus gewerkt, daarna thuis gepoetst. Zoon is met vriendje mee en blijft daar ook logeren en ik heb de hele middag wat muziek proberen uit te schrijven met een kitten die wilde spelen. En zodadelijk ga ik repetitie geven en dan een hamburger halen bij mijn favo tentje hier in de buurt.
Morgenochtend werken, zoon halen, beetje in huis lummelen en koken.
Woendagochtend weer werken, waarschijnlijk werk ik wat langer dan normaal en dan ga ik thuis chillen, zoon is met bij vriendinnetje dan, dus ga ik netflixen.
Donderdagochtend werken, in de middag naar de dierentuin met zoon.
Vrijdag VRIJ! Ik ga met zoon en zijn vriendin spacejumpen en misschien met haar ouders erbij nog uit eten.
Zaterdag, niks. Hooguit wat werk voor mijn muziek. En wandelen, huishouden, koken..
Zondag uit eten met de hele familie, vanaf de middag al dus dat wordt gezellig.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Okt 2017 22:22

Re: Weekplannen!

Even een heads up over mijn spannende avond met dialogen presentaties: het ging goed. Ben er de hele dag teringdruk mee geweest, heb maar 3 uurtjes geslapen (en net vandaag besloot m’n jongste dat de dag om 5h begon), zit nu nog in een high van adrenaline/stress en heb (weer) niks gegeten door de drukte. Maar ze hebben mooie cijfers gehaald en ik kreeg van alle kanten complimenten: docenten, ouders en de directrice. Nu net thuis en ga zo maar proberen te slapen :S
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 22:30

Re: Weekplannen!

Super Leuk UN. Ondanks je korte nacht kan ik mij goed voorstellen dat het jou ook eenhoorn energie geeft. Plus het schitteren van je leerlingen op zo een avond. Dat zijn de kleine dingen die het lerarenschap zo groot en waardevol maken.

Mijn planning is gewijzigd en ik baal daar van eigenlijk. Ik heb nu vrijdag een uitvaart en die komt mij eigenlijk niet uit. Heel egoïstisch, ik weet maar mijn hele planning in mijn hoofd en plannen voor mijn studie veranderen. Geen wereldproblemen, maar ik baal er wel van eigenlijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Okt 2017 22:32

Re: Weekplannen!

Dankjewel SO.

Wat vervelend voor je. Buiten dat het niet in je plannen past lijkt het me ook gewoon verdrietig om kennelijk iemand verloren te hebben. Sterkte.
#teammaple🍁
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Okt 2017 07:44

Re: Weekplannen!

Super fijn en goed van je UN!
11-2017 ♥
12-2021 ♥

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers