Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:22

Bericht 15 Okt 2017 10:35

Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

Mijn Instagram (bedrijfsaccount) is gekoppeld aan mijn Facebook bedrijfspagina maar als ik een foto deel op Instagram wordt deze niet automatisch ook geplaatst op Facebook. Ook niet als ik specifiek de optie Facebook inschakel tijdens het delen op Instagram. Heeft iemand tips? Ik heb al vanalles gegoogled maar kan het echt nergens vinden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Okt 2017 10:39

Re: Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

Geen tips, ik lees mee, word helemaal knetter van insta icm fb. Als ik vanuit m’n bedrijfsinsta iets handmatig wil delen op m’n fb kan het ook al niet want dan zegt ie dat de ingelogde persoon op m’n telefoon niet de beheerder van m’n fb is. Wat ik uiteraard wel ben.

En jij wilt het dus automatisch er op krijgen begrijp ik. Lijkt me ook handig! Hopelijk weet iemand iets.
#teammaple🍁
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:22

Bericht 15 Okt 2017 10:47

Re: Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

Urban Naked schreef:Geen tips, ik lees mee, word helemaal knetter van insta icm fb. Als ik vanuit m’n bedrijfsinsta iets handmatig wil delen op m’n fb kan het ook al niet want dan zegt ie dat de ingelogde persoon op m’n telefoon niet de beheerder van m’n fb is. Wat ik uiteraard wel ben.

En jij wilt het dus automatisch er op krijgen begrijp ik. Lijkt me ook handig! Hopelijk weet iemand iets.



Toevallig want dit probleem had ik eerst ook, werd er helemaal gestoord van. Heb toen zowel Instagram en Facebook verwijderd en alles opnieuw ingesteld en toen had Instagram eindelijk door dat ik wél de beheerder ben van de Facebook pagina. Dus wellicht helpt dat ook bij jou? Zo irritant dat zowel FB als Insta geen helpdesk hebben.

ZUCHT
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 15 Okt 2017 18:35

Re: Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

Ik heb geen oplossing voor je probleem, maar als ik je een andere tip mag geven? Probeer op fb en insta niet hetzelfde te posten. Ik lees regelmatig dat dit niet aan te raden is omdat beide platformen een ander doel/strategie hebben. Daarvoor is het beter om op beide platformen unieke, passende content te plaatsen (en als men jou op beide kanalen volgt is dat voor je volgers ook interessanter).
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:22

Bericht 18 Okt 2017 18:09

Re: Instagram post ook posten op Facebook (bedrijfspagina)

Goed punt, ik heb dit ook eerder gehoord. Weet dan echter niet zo goed welke content voor welk medium geschikt is.


Even researchen dus!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers