Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er vandaag in je lunchbox?

<<

Anoniem243

Bericht 12 Okt 2017 17:02

Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ja, er zijn al 100.000 topics met dit onderwerp geweest, maar in het kader van meer activiteit hier en omdat ik wat meer probeer te variëren toch weer een lunchtopic.

Over het algemeen eet ik gewoon een stapel boterhammen met kaas/vleeswaar/pindakaas/sandwichspread maar ik probeer nu wat meer te variëren en ook wat groente, vis, eieren of eens een ander soort beleg binnen te krijgen met de lunch.

Gisteren at ik daarom een schaaltje met ijsbergsla, tonijn uit blik, tomaatjes, komkommer en een beetje slasaus.

Vandaag twee meergranen boterhammen met hoemoes (met tomaat), kipfilet en gekookt ei.

Wat zat er in jouw lunchbox vandaag?
<<

Anoniem335

Bericht 12 Okt 2017 17:57

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik lunch altijd op m´n werk, neem zelden iets mee. Ja elke dag 1 banaan..
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 12 Okt 2017 18:01

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik lunch altijd mee met cliënten op mijn werk. Vandaag waren dit twee boterhammen met sandwichspread en twee crackers met kaas.
Gisteren hadden we zelfgemaakte champignonnensoep (die niet te eten was. Collega had op twee liter water 1 bouillon blokje gebruikt...)

Morgen is snackdag, jeej. Ik hoop op een broodje kroket!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem243

Bericht 12 Okt 2017 18:17

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Oeh kroketten! Da's wel variatie maar dat doe ik toch maar niet, haha.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 12 Okt 2017 18:28

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Crackers. Eigenlijk nagenoeg altijd. En die eet ik dan met een plak kaas erop, of zuivelspread met kalkoenfilet, of gewoon jam.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Okt 2017 19:00

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

- twee wraps met kip, sla en honingmosterdsaus
- appel
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 12 Okt 2017 19:50

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

2 crackers met filet americain
1 mandarijn
<<

Anoniem232

Bericht 12 Okt 2017 20:23

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Vandaag een salade van eikenbladsla, gekruide kikkererwten, blikje tonijn, geroosterde paprika, geitenkaas en zwarte olijven.
Morgen een stukje left-over quiche.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Okt 2017 21:12

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb sinds ik op m'n huidige werk werk, geen lunch meer meegenomen.

Vandaag at ik salade met beenham, broodje carpaccio en een kop tomatensoep.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2017 21:13

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

2 bruine boterhammen met filet americain maar ik heb een maaltijd salade gehaald. Daar had ik meer zin in :wink:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2017 08:21

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Mijn lunchbox is niet zo speciaal nu. Er zit een stukje boterkoek in, 3 boterhammen met hazelnootpasta, een appel en een 'back up koekje' voor als ik het niet trek.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2017 08:27

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Niks, ik had ook niks meer in huis.
Nu ga ik ook straks tussen mijn werk door ( 4 tussenuren) naar huis en naar de HAN om te studeren. Waarschijnlijk haal ik daar dan een broodje.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Okt 2017 08:42

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Vandaag gaan mijn man en ik uitgebreid lunchen. We hebben nog een bon voor een luxe lunch die bijna verloopt! Geen lunchbox hier dus.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Okt 2017 12:27

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Cotton schreef:Mijn lunchbox is niet zo speciaal nu. Er zit een stukje boterkoek in, 3 boterhammen met hazelnootpasta, een appel en een 'back up koekje' voor als ik het niet trek.


Misschien niet speciaal maar wel lekker; boterkoek en hazelnootpasta :banaan:


De 'lunchbox' hoeft ook niet letterlijk aanwezig te zijn hè. Ik ben thuisblijfmoeder dus lunch gewoon vanaf een bordje :razz:

Vandaag had ik een boterham met (niet lekkere :nopompom: ) jong belegen kaas, een bakje met wat snoeptomaatjes en rauwe worteltjes en zo'n mega cheap rundvleesslaatje.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Okt 2017 12:30

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik neem naar mijn werk meestal heel saai twee boterhammen mee met iets van vleeswaren. Ik wil weer wat meer variëren, goed topic dus!

Ik heb vandaag geluncht met twee crackers met kaas en avocado.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem328

Bericht 13 Okt 2017 14:06

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik wil ook graag variëren maar uiteindelijk komt het toch vaak (met name door tijdsgebrek) dat ik snel een paar saaie boterhammen smeer. Ik zou het liefst ook gewoon brood en beleg op het werk neerleggen want dat smaakt veel lekkerder dan gesmeerde boterhammen vanuit huis meenemen, maar ik werk op maandag, donderdag en vrijdag dus dan blijft het steeds te lang liggen. Af en toe maken we een salade maar dat vind ik weer zoveel werk.

Maar ik heb net heel slecht een broodje Surinaamse kip van de Hema gehaald omdat ik zo geen zin had in mijn eigen boterhammen. Was heul lekker!!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 13 Okt 2017 18:14

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik heb op mijn werk een salade met mozzarella, zongedroogde tomaatjes en pasta gekocht en een kop champignonsoep. Rare combinatie, maar beide los van elkaar erg lekker.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Okt 2017 18:15

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik had geen brood gesmeerd. Mijn collega was pannenkoeken aan het bakken, heb er 2 met stroop gegeten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 13 Okt 2017 18:42

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

2 boterhammen met kipfilet en dressing, een zakje aardbeien, een kiwi en 2 mandarijnen.
<<

Anoniem243

Bericht 14 Okt 2017 13:01

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Vanmiddag geluncht bij de Mac, lekker slecht haha. Eerste keer voor de peuter en die was helemaal gelukkig. Ik had de chili chicken, frietjes en een iced vruchtendrankje.

En dat ik dus toen ik nog kinderloos was niet begreep dat mensen jonge kinderen mee naar de Mac nemen en zei dat ik dat op z'n vroegst zou doen als het kind in groep 3 zat. :palm:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Okt 2017 13:02

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Haha, Sookie, dat wil hij vast vaker!

Wij hebben geluncht bij de Hema, de kinderen hadden poffertjes en ik heb een gewone tosti gehad. Ben niet helemaal fit, dus durfde de erwtensoep niet aan :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem243

Bericht 14 Okt 2017 13:04

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ja, dat wordt natuurlijk elke keer roepen als we langs een grote gele M rijden, haha.

Snert is dan misschien niet zo'n goed plan nee! Beterschap!
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2017 13:06

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Wij hebben geluncht bij de Subway... Wat eigenlijk ontiegelijk duur is kwam ik achter toen ik moest betalen.

Ah ik zie ze wel eens eerder bij de Mac hoor Sookie. Soms wel onder een 1 jaar! Met een peuter mag het haha. Vind dat altijd zo gek. Ik ben altijd heel erg voorzichtig met zout (en ik denk vele moeders met mij) en dan zijn er ouders die stoppen van de mega zoute frietjes in hun kind.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Okt 2017 13:10

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Subway heeft een app hè. Als wij Subway eten dan meestal twee 15 cm subs voor 5 euro. En als me de coupon niet bevalt, bijvoorbeeld gratis drankje, dan verwijder ik de app en installeer hem opnieuw. Net zolang tot ik twee subs voor 5 euro krijg. :P

Vandaag was de lunch een Bapao van de markt. Gewoon een gewoonte op zaterdag.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Okt 2017 13:19

Re: Wat zit er vandaag in je lunchbox?

Ik ga zo een quiche in de oven doen die ik met D ga delen. Voor de kinderen zijn er allerlei dingen die ze lekker vinden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers