Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dicteren op je telefoon

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Okt 2017 20:55

Re: Dicteren op je telefoon

Hahaha dit is echt een grappig topic uitroepteken best leuk om zo iets te schrijven punt jammer dat de leestekens het niet doen verder verstaat mijn telefoon mij wel goed

Mijn telefoon blokkeert grof taalgebruik vieze vuile k*******
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 11 Okt 2017 21:13

Re: Dicteren op je telefoon

Haha, mijn baas doet dat ook vaak met mailtjes beantwoorden. Dan hoor ik hem weer praten "nieuwe regel, nieuwe regel". :nerd:
<<

Anoniem286

Bericht 12 Okt 2017 06:43

Re: Dicteren op je telefoon

Wat grappig ben benieuwd of het bij mij een beetje werkt. Ik heb het idee dat het best redelijk gaat, tot nu toe wordt hij precies wat ik zeg terwijl mijn dochter op de iPad Siri luistert en naast mij zit
<<

Anoniem257

Bericht 12 Okt 2017 08:19

Re: Dicteren op je telefoon

Oh ik kan het ook Dat heb ik nooit geweten punt en hoe werkt dit als ik een vraagteken wil punt dat kan dus niet punt
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Okt 2017 08:20

Re: Dicteren op je telefoon

Ik doe dit heel vaak! Is vet handig. Nu doe ik het overigens niet want ik zit op m'n werk :wink:

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2017 08:22

Re: Dicteren op je telefoon

Nou ik probeerde het net dus en toen moest ik lachen en dat vertaalde hij als hihihi Hahaha. Big shock, ik hoop dat ik in het echt niet lach als hihihi :omg: .
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Okt 2017 08:22

Re: Dicteren op je telefoon

Hahahahahaha Teun! Je bent een giechelmeisje! :D

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Okt 2017 08:23

Re: Dicteren op je telefoon

Haha ik wil dit proberen maar ik zit in de bus
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem239

Bericht 12 Okt 2017 09:34

Re: Dicteren op je telefoon

Ik probeer dit nu ook helaas werkt bij mij de punt en de komma ook niet nooit geweten dat dit kon dit is handig om te doen tijdens het autorijden bijvoorbeeld dat gaat echt heel snel Ik vind dit leuk
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2017 11:21

Re: Dicteren op je telefoon

Hallo bij mij werkt dit wel aardig punt alleen Zoals je ziet werkt correctie werken de leestekens niet punt en worden hoofdletters zomaar uit het niet toegevoegd punt doei
<<

Anoniem243

Bericht 12 Okt 2017 14:21

Re: Dicteren op je telefoon

Volgens mij kan dit niet bij mijn Sony... Jammer!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 14:24

Re: Dicteren op je telefoon

Ik heb ook een Sony. Daar heb ik een ander toetsenbord op geïnstalleerd. Omdat ik dat toetsenbord prettiger vindt. Toevallig kun je daar ook op dicteren. Het werkt heel goed. Behalve de werkwoord spelling. ik vind zoals eerder in mijn tekst geschreven is is bijvoorbeeld met 1D en niet met DT .
<<

Anoniem243

Bericht 12 Okt 2017 14:26

Re: Dicteren op je telefoon

Ah oké, ik zal eens kijken!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 14:27

Re: Dicteren op je telefoon

Ik dicteer overigens nooit , maar ik vind het wel leuk . Op WhatsApp gebruik ik wel vaker de voice functie dus voice berichten naar vriendinnen inspreken in plaats van typen . hey als ik lang wacht als ik een lange pauze houden tussen mijn woorden dan komt er automatisch een extra spatie.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2017 14:28

Re: Dicteren op je telefoon

Ik word jij wordt Wij worden

Bij mij doet hij de vervoeging wel correct. Dat shitding voegt wel out of the blue hoofdletters toe. Stom!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 14:29

Re: Dicteren op je telefoon

Ik zag dat de vervoeging bij mij best goed gaat. Behalve als er meerdere woorden zitten tussen de persoonsvorm en het onderwerp.
<<

Anoniem252

Bericht 12 Okt 2017 14:38

Re: Dicteren op je telefoon

Wat een handige optie is dit ik wist helemaal niet dat het bestond en het gaat nog veel sneller dan kan typen backspace..die backspace die begrijpt hij dus niet helemaal maar dat maakt niet uit! Op deze manier kun je wel heel snel verslagen maken voor school bijvoorbeeld
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 12 Okt 2017 14:42

Re: Dicteren op je telefoon

Eens kijken of dat bij mij ook lukt. Het werkt dat is grappig.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Okt 2019 20:25

Re: Dicteren op je telefoon

Hé hallo daar ben ik weer. Ik ontdekte pas net eigenlijk dat met de nieuwe iOS update de dicteerfunctie veel beter werkt. En toen dacht ik ineens weer aan dit topic. Dat heb ik meteen maar eventjes opgezocht, om te testen hoe het nu werkt. En terwijl ik dit allemaal inspreek zie ik dat dit hartstikke goed werkt. Wellicht dat ik dit vaker ga gebruiken. Ook omdat ik merk dat ik op mijn telefoon minder snel reacties typ omdat ik geen zin heb om alles te typen. Nu de spraakfunctie zo prettig werkt zal ik wellicht vaker reacties geven. Typen bedoel ik. Maar misschien ook wel niet, zullen het zien. Bedankt voor het lezen, dag.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Okt 2019 20:30

Re: Dicteren op je telefoon

Testes test ik wil even zien of dit ook werkt
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem313

Bericht 01 Okt 2019 20:33

Re: Dicteren op je telefoon

Het viel me vandaag op dat een collega dit ook deed bij een aantal zakelijke WhatsApp berichtjes.
Dus probeer ik het zelf ook maar eens hier. En het gaat hartstikke goed zie ik! Ik ga het vaker doen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Okt 2019 20:39

Re: Dicteren op je telefoon

Wow interessant!

Ik heb vandaag ook ontdekt dat je sinds de nieuwe update ook kunt swipen om te typen. Zoals dat al langer op Android kan. Dat lijkt me al zolang fantastisch! Maar vooralsnog is het wel een beetje een investering, want je moet je toetsenbord op Engels zetten dus hij herkent niet meteen alles. Beetje zoals je je tel vroeger T9 moest leren hehe
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Okt 2019 20:51

Re: Dicteren op je telefoon

Dit wist ik helemaal niet wat leuk het werkt erg goed.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 01 Okt 2019 20:52

Re: Dicteren op je telefoon

Zora schreef:Wow interessant!

Ik heb vandaag ook ontdekt dat je sinds de nieuwe update ook kunt swipen om te typen. Zoals dat al langer op Android kan. Dat lijkt me al zolang fantastisch! Maar vooralsnog is het wel een beetje een investering, want je moet je toetsenbord op Engels zetten dus hij herkent niet meteen alles. Beetje zoals je je tel vroeger T9 moest leren hehe

Ja over dat swipen vertelde een vriendin ook dat het kan maar dan moet je dus je toetsenbord op Engels zetten, dat lijkt me inderdaad een groot Evers tering want dan lijkt het mij ook dat hij nee niet Evers tering, investering. Want hij gaat dan natuurlijk eerst alle woorden niet herkennen omdat je Nederlands schrijft in een Engels toetsenbord. Toch klinkt swipen wel interessant, ik denk er nog even over na. Of misschien wacht ik gewoon tot er ooit een nieuwe update komt, en het wellicht dan ook in het Nederlandse toetsenbord geïntegreerd wordt.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 01 Okt 2019 20:53

Re: Dicteren op je telefoon

Ik ga dat laatste doen. Ik wacht liever, dan dat ik mijn telefoon ga opleiden.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers