Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 10:42

Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik heb over een paar weken een bruiloft. Ik ben dan 19 weken zwanger. Omdat ik helaas best flink ben gegroeid denk ik dat ik dan een aardig buikje zal hebben. Ik ben nu op zoek naar een leuk jurkje wat ook nog een beetje afkleedt (dus niet al te strak/tekenend van achteren, omdat mijn billen en rug ook dik zijn geworden). Ik ben niet zo groot en een lange jurk maakt mij al snel een propje. Tot nu toe vind ik alleen de kanten jurk van Mamalicious wel leuk, ik heb hem alleen niet kunnen passen omdat ze overal alleen grote maten hebben hangen.
Het liefst een positiejurkje, zodat ik het later in de zwangerschap nog kan dragen. En het moet dus een beetje chique zijn. Ik vind donkerblauw en petrol mooie kleuren. Ik heb zwarte pumps en wil er een zwarte panty bij dragen. Wie weet nog iets leuks?
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 10 Okt 2017 11:45

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Zijn de jurkjes van mammae wat mss?
<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 16:03

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Kiwi schreef:Zijn de jurkjes van mammae wat mss?


Ik heb het even opgezocht maar ik zie geen feestjurkjes van dat merk. Ik ga dnek ik maar wat verschillende bestellen via Zalando. Ik wil er ook niet te veel aan uitgeven, aangezien ik het maar een paar keer ga dragen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Okt 2017 16:29

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik heb afgelopen week jurkjes in de opruiming gekocht bij de Hema. Hartstikke leuk.
Geen positie, maar er past wel een buik bij in.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tina

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 20 Apr 2015 10:18

Bericht 11 Okt 2017 10:38

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik vind dat ze op Zalando wel leuke positiejurkjes hebben. Ben je al geslaagd?
12-03-2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Okt 2017 11:02

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Asos heeft ook leuke!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Okt 2017 13:08

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Taeda schreef:Asos heeft ook leuke!


inderdaad! Heel veel keuze en ook best wel veel goeie prijs!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bella

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 09 Mei 2017 14:21

Bericht 11 Okt 2017 19:50

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik wilde Zalando tippen!
Heb je inmiddels wat besteld?

Persoonlijk zou ik wel voor iets 'strakkers' kiezen, geen losvallende jurk. Met een buik(je) hangt de voorkant dan vanaf je verste punt recht naar beneden en lijk je groter dan je bent (en ik bespeur in je posts dat je daar niet zo op zit te wachten :smile: )


Afbeelding
<<

Anoniem223

Bericht 12 Okt 2017 09:46

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik denk dat ik toch voor die van Mamalicious ga die Bella plaatst. Die heb ik al een paar keer in mijn Zalando mandje gedaan, maar steeds niet bested. Ik voel me gewoon echt lelijk dik (mijn billen zijn echt verschrikkelijk), maar ik zal toch iets aan moeten.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 12 Okt 2017 10:02

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ik heb die in grijs/blauw zonder mouwen, en krijg van iedereen complimenten dat hij zo leuk staat.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bella

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 09 Mei 2017 14:21

Bericht 12 Okt 2017 12:15

Re: Gezocht: (positie)jurkje voor bruiloft

Ell schreef:Ik denk dat ik toch voor die van Mamalicious ga die Bella plaatst. Die heb ik al een paar keer in mijn Zalando mandje gedaan, maar steeds niet bested. Ik voel me gewoon echt lelijk dik (mijn billen zijn echt verschrikkelijk), maar ik zal toch iets aan moeten.




Iedereen heeft toch alleen aandacht voor je buik :wink:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers