Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Okt 2017 18:41

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk om te lezen! Wij zijn echt nét terug van een kleine twee weken Toscane, dus de vakantie van volgend jaar klinkt nog ver weg.

Wel ben ik met een groepje vriendinnen een heel leuk tripje aan het boeken; 5 dagen naar Isle of Skye in het noorden van Schotland eind februari.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2017 18:59

Re: Reisplannen voor 2018.

Fantine schreef:We denken aan een wijnreis in Zuid Afrika en sowieso stedentrips. Ik ha waarschijnlijk in mei met een vriendin naar Kopenhagen.


Gaaf!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Okt 2017 19:11

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk al die vakantieplannen!

Wij gaan weer 3 weken naar Zuid Frankrijk met onze caravan. We zijn dan 4 weken onderweg met de reis erbij. We hebben al geboekt op dezelfde camping als vorig jaar. Daar hebben we wat mensen leren kennen en die komen ook weer terug. Het is een camping aan zee met een zwembad dus perfect met F.
⁠♡♡♡
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Okt 2017 19:57

Re: Reisplannen voor 2018.

Fantine schreef:We denken aan een wijnreis in Zuid Afrika en sowieso stedentrips. Ik ha waarschijnlijk in mei met een vriendin naar Kopenhagen.


Na die overval op de toeristen zou ik iig daar niet heen gaan.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 11 Okt 2017 21:27

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik ga eind januari naar het Kukeri Festival in Pernik Bulgarije http://www.thebohemianblog.com/2016/01/the-mystical-origins-of-the-kukeri-bulgarias-strangest-folk-festival.html http://www.surva.org/ Net vliegtickets geboekt. Lijkt me zo speciaal om een keer te zien en mee te maken. https://www.google.nl/search?q=pernik+kukeri+festival&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjc_MH0sunWAhXFhRoKHSDPDFo4ChD8BQgKKAE&biw=1600&bih=750
En ik probeer dan op vrijdag en maandag nog iets van Sofia te bekijken.

Verder nog geen concrete plannen. Ik zou wel graag een keer naar de Ukraine willen om oa Kiev en Livv te bekijken. Ik zou ook graag nog weer alleen naar Rusland gaan en dan een reis per trein naar oa Kazan te doen.

Een vriendin van me is naar Idaho verhuisd dus wie weet ga ik haar ook nog wel bezoeken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 11 Okt 2017 21:33

Re: Reisplannen voor 2018.

Halverwege of eind april tm eerste week mei naar Berlijn
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem249

Bericht 12 Okt 2017 08:04

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan in 2017 nog op vakantie! In 2018 ook drie tripjes staan.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 12 Okt 2017 08:49

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik hoop een weekend naar Ameland te gaan in 2018 en verder hoop ik in september voor het eerst in 15 jaar echt minimaal een week op vakantie te gaan naar het buitenland.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2017 08:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik ga eerst volgende week voor 4 weken naar Thailand. Als dat goed bevalt wil ik volgend jaar langer gaan, ik kan op m'n werk ongeveer 8 weken vrij krijgen dus dan zou ik voor Vietnam - Laos - Cambodja - Filipijnen o.i.d. gaan óf ik ga voor onbepaalde tijd maar dat hangt er dus allemaal vanaf hoe het nu gaat bevallen.

Verder ga ik in december januari of februari nog naar Cádiz en eind januari met vriendinnen naar Dublin.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2017 09:32

Re: Reisplannen voor 2018.

We gaan in de zomervakantie waarschijnlijk naar Zuid-Frankrijk.

Dit hebben we in 2015 ook gedaan, toen N. 1,5 jaar was en dat is ons zeer goed bevallen. Fantastische omgeving en heel warm (maar we zaten aan een meer, dus prima!). I. is in de zomer bijna 2 jaar en N. is 4, dus mooie leeftijden om naar een kleinschalige camping o.i.d. te gaan.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 12 Okt 2017 10:20

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Fantine schreef:We denken aan een wijnreis in Zuid Afrika en sowieso stedentrips. Ik ha waarschijnlijk in mei met een vriendin naar Kopenhagen.


Na die overval op de toeristen zou ik iig daar niet heen gaan.


Tja ik ben er niet zo heel bang voor. Natuurlijk schoot het wel door ons hoofd maar dat weerhoud ons er niet van om te gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 11:45

Re: Reisplannen voor 2018.

Bali lijkt me nog steeds geweldig. Ook Maleisie waar een klasgenoot van de basisschool is geweest. Zij is ook vegetarier dus heb ik veel aan haar tips. Als we naar een aziatisch land gaan, dan wil ik wel 2.5 of 3 wkn. We gaan altijd 2 wkn en om me heen hoor ik en hier dat velen 3 gaan dat wil ik ook eens.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Okt 2017 11:54

Re: Reisplannen voor 2018.

Oh, nou voel ik me minder suf dat ik al weleens nadenk over de zomer 2018. Thanks friends :hulde:

Wij gaan het simpel houden ivm de aankoop van een nieuw huis. Ik denk aan een paar dagen Parijs en een weekje Bourgogne, een huisje waar we vaker komen. Of misschien een Waddeneiland, dat vind ik ook leuk.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 12:50

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk om iedereens plannen te lezen!
Ik heb nog 0 concrete plannen voor 2018. Oh ja, standaard weekendje Ameland met vriendinnen in de zomer. :cheering:
Voor de zomer willen we eventueel naar kroatië, slovenië, kosovo, macedonië oid roadtrippen. Maar wellicht wordt het ook wel een maand naar Indonesië. Ik denk dat we hoe dan ook op het laatst pas zullen beslissen, ook voor eventuele kleinere tripjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 13:03

Re: Reisplannen voor 2018.

Caulfield schreef:Oh, nou voel ik me minder suf dat ik al weleens nadenk over de zomer 2018. Thanks friends :hulde:

Wij gaan het simpel houden ivm de aankoop van een nieuw huis. Ik denk aan een paar dagen Parijs en een weekje Bourgogne, een huisje waar we vaker komen. Of misschien een Waddeneiland, dat vind ik ook leuk.


Het gaat niet zozeer om de zomer, maar is wel vaak de hoofdmoot in zulke topics.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 13:06

Re: Reisplannen voor 2018.

Joey schreef:Leuk om iedereens plannen te lezen!
Ik heb nog 0 concrete plannen voor 2018. Oh ja, standaard weekendje Ameland met vriendinnen in de zomer. :cheering:
Voor de zomer willen we eventueel naar kroatië, slovenië, kosovo, macedonië oid roadtrippen. Maar wellicht wordt het ook wel een maand naar Indonesië. Ik denk dat we hoe dan ook op het laatst pas zullen beslissen, ook voor eventuele kleinere tripjes.


Als je naar Kroatie gaat kan je eens kijken naar Hvar zelf lijkt me dat heel leuk. Ik wil altijd eens naar Kroatie, maar wist niet goed naar welke plaats. Sinds ik van Hvar af weet wil ik daar eens heen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 13:16

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik heb dat even gegoogld en Hvar lijkt prachtig! We zouden dan graag ergens willen snorkelen en dat lijkt daar uitstekend te kunnen. Mochten we richting Kroatié gaan, hou ik Hvar zeker in mijn gedachten thnx.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 13:59

Re: Reisplannen voor 2018.

Joey schreef:Ik heb dat even gegoogld en Hvar lijkt prachtig! We zouden dan graag ergens willen snorkelen en dat lijkt daar uitstekend te kunnen. Mochten we richting Kroatié gaan, hou ik Hvar zeker in mijn gedachten thnx.


Graag gedaan hoor! Kende je het al van naam? Het is een beetje Cote d' azur, Cannes, Nice, Monaco, Marbella meets Ibiza achtig. Met die laatste wordt het ook vaak vergeleken. Ik zag Hvar ooit bij Tis Hier Fantastisch met Beau van Erven Doorns. Ik vind het echt geweldig ogen. Zo ging hij oa met 2 meiden op stap en zij gingen naar een eiland waar een club was. Het hele eiland was de club. Volgens mij is het nog wel terug te zien op sbs. Ga zo even zoeken, want wil het even terug zien. Ook sprak hij een groepje meiden die zeiden dat het toen wel leuk was (volgens mij was het 2 jr geleden uitgezonden), maar dat ze dachten dat het over een aantal jaren te druk zou zijn omdat meerdere het ontdekt hebben. Nu is het ook wel betaalbaar en zei dachten dat de prijzen dan omhoog zullen gaan.

Qua snorkelen zit het zeker goed het oogt zo caribisch de zee daar. Koop dan wel een snorkelmasker, geen gedoe met 2 losse dingen, dat rotding in je mond. Heb het dit jaar voor het eerst gebruikt.................ideaal!
<<

Anoniem331

Bericht 12 Okt 2017 14:09

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik hoop in 2018 met mijn kinderen, mijn broer, mijn broer en schoonzus plus kinderen naar Kroatië te gaan.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Okt 2017 14:13

Re: Reisplannen voor 2018.

Koop dan wel een snorkelmasker, geen gedoe met 2 losse dingen, dat rotding in je mond. Heb het dit jaar voor het eerst gebruikt.................ideaal!


Heb ik! Love it!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 14:22

Re: Reisplannen voor 2018.

https://tvblik.nl/t-is-hier-fantasties

Ik ga even na in welke afl. Hvar is en laat het je weten.


Op sbs kon ik niks vinden. Bij alle plaatjes staat zowat dezelfde tekst. Nu even kijken in welke het voor kwam. Zo'n masker is gaaf he! Helaas was het water vrij troebel dus heb letter in de hele vakantie 2 vissen gezien! Heb het ook niet elke dag gebruikt ivm het troebele water had toch geen zin. Dus volgend jaar weer een kans! Wellicht Cyprus in Ayia Napa ook mooi hoop ik. Overigens was ik niet de enige met zo'n ding.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2017 15:41

Re: Reisplannen voor 2018.

Via die link is er amper wat te zien iig in afl. 1 vanaf 16.48, maar dat gaat over een nudistencamping en weet niet of je verder veel van de plaats kan zien. Afl. 6 is niet te bekijken en bij diegene waar data bij staat komt het er niet in voor. Jammer, want sbs laat programma's vrij lang staan.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Okt 2017 04:00

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik kom naar Nederland *whoop whoop*
Verder hangt alles af van gezondheid R. Hopelijk is hij in 2018 een stuk beter en kunnen we wat leuke dingen gaan doen. Hier zijn de opties eindeloos natuurlijk dus ik hoop echt dat er nog wat in zit ergens, een weekend ergens heen, of een weekend naar Melbourne, dan kan R even oefenen in vliegtuig, want zou graag man en kind meenemen naar Nederland voor maand ofzo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Okt 2017 08:15

Re: Reisplannen voor 2018.

Oehhh, leuk al die vakantieplannen!
Hier staan ook gewoon 4 vakanties op de planning, met z'n viertjes, zin in :heart:

Februari: Weekje wintersport. Mijn ouders en zusje gaan ook mee, dus mooi oppas voor N. en T. :ja:
T. is dan bijjjna 3, dus we gaan kijken of hij misschien ook een ochtendje (of meer, als hij het wat vindt) mag en skiën. Erg benieuwd!
Mei: We willen 7-10 dagen met zijn viertjes op vliegvakantie naar een kindvriendelijke bestemming :) Iets op een uurtje of 3/4 vliegen ofzo. Wordt onze eerste vliegvakantie, spannend! Gaan langzaamaan eens rondneuzen.
Juli: Als we worden ingeloot voor de Nijmeegse Vierdaagse gaan we een weekje kamperen, ook weer samen met mijn ouders.
September: Een weekje naar de Ardennen met 4 vriendenstellen (tegen die tijd dus 8 volwassenen en 8 kinderen in de leeftijd van 4 maanden - bijna 4 jaar).
<<

Anoniem316

Bericht 13 Okt 2017 10:32

Re: Reisplannen voor 2018.

Zoals het nu lijkt gaan we in de zomer 2 weken naar Ameland met de caravan. En we hebben vast nog wel diverse weekendjes en nachtjes weg maar die plannen we nog niet zo vroeg.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers