Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


krijg piercing niet los

<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 07:25

krijg piercing niet los

Ik heb al jaren een navelpiercing. Ik heb er een heel klein sieraad in zitten (het is een wenkbrauwpiercing die ik erin heb gedaan) dus je ziet hem nauwelijks. Nu ben ik zwanger en moet hij eruit. Voorheen kreeg ik ze altijd zo los gedraaid, maar deze zit muurvast. Ik krijg het bolletje er met geen mogelijheid vanaf. Heeft iemand een tip om hem eruit te krijgen? Mijn vriend durft hem niet door te knippen met een tangetje. :palm:
<<

Anoniem286

Bericht 10 Okt 2017 07:46

Re: krijg piercing niet los

Even bij een piercingzaak langsgaan, maar als je het perse zelf wilt doen kun je het met twee tangetjes proberen. Eentje op het bolletje en eentje op het staafje en dan tegen elkaar in draaien.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Okt 2017 07:46

Re: krijg piercing niet los

Dan zou ik naar een piercingshop gaan en hem daar laten losmaken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2017 07:52

Re: krijg piercing niet los

Even los laten maken bij een piercingshop. Als er genoeg ruimte is kan je 'm zelf wel doorknippen met een tangetje misschien?
Maar als het krap wordt, zou ik gewoon naar een shop gaan. Misschien gaan ze je wel een flexibele piercing aansmeren :P
<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 07:53

Re: krijg piercing niet los

Er zit hier geen piercingshop. Ik ben gewoon aan het werk en morgenvroeg heb ik een echo (dan moet hij eruit zijn). Dus dat is helaas geen optie. Ik ga maar met een tang aan de slag vanavond.
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 10 Okt 2017 08:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2017 08:15

Re: krijg piercing niet los

En als je vriend de onderkant vast houdt en jij zelf aan de bovenkant draait? Eventueel met een tangetje.

Succes er maar mee haha, die dingen kunnen hels vast zitten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Okt 2017 08:18

Re: krijg piercing niet los

Is het dan niet zo'n klemmetje? Zo'n rondje waar je het balletje tussenklemt? Mijn wenkbrauwpiercings hoefde ik niet altijd te draaien, maar sommige moest je zo klemmen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 08:26

Re: krijg piercing niet los

Zora schreef:Is het dan niet zo'n klemmetje? Zo'n rondje waar je het balletje tussenklemt? Mijn wenkbrauwpiercings hoefde ik niet altijd te draaien, maar sommige moest je zo klemmen.


Nee het is een staafje. Maar het is dus een wenkbrauwstaafje dus hij is nogal klein. Het bolletje is ook mini dus dat kan ik niet goed vastpakken (mijn vriend al helemaal niet met zijn grote vingers). Ik las nog ergens de tip om het met een rubberen handschoen te proberen voor extra grip. Ook eens proberen vanavond.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Okt 2017 16:13

Re: krijg piercing niet los

Staafje vasthouden en met een tangetje het balletje eraf draaien, dan heb je veel meer grip.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Okt 2017 16:31

Re: krijg piercing niet los

Ah een staafje, oeps :) hopelijk lukt het idd met meer grip van bijv handschoentjes.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Okt 2017 16:36

Re: krijg piercing niet los

Bij mij helpt het altijd om even met een zeep die stroef maakt te wassen (en dan ook meteen ja handen).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Okt 2017 17:48

Re: krijg piercing niet los

Cotton schreef:Even los laten maken bij een piercingshop. Als er genoeg ruimte is kan je 'm zelf wel doorknippen met een tangetje misschien?
Maar als het krap wordt, zou ik gewoon naar een shop gaan. Misschien gaan ze je wel een flexibele piercing aansmeren :P


Ik zoek zo'n flexibele piercing, die hebben ze dus gewoon bij een piercingshop? Online zag ik ze ook trouwens, maar dan met domme dingen eraan als 'baby on board'.
❤ 7 juni 2018
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Okt 2017 19:30

Re: krijg piercing niet los

Bliss schreef:
Cotton schreef:Even los laten maken bij een piercingshop. Als er genoeg ruimte is kan je 'm zelf wel doorknippen met een tangetje misschien?
Maar als het krap wordt, zou ik gewoon naar een shop gaan. Misschien gaan ze je wel een flexibele piercing aansmeren :P


Ik zoek zo'n flexibele piercing, die hebben ze dus gewoon bij een piercingshop? Online zag ik ze ook trouwens, maar dan met domme dingen eraan als 'baby on board'.


alloverpiercings.nl of crazy factory.nl en dan zoeken op bioplast of bioflex
Laatst gewijzigd door Beachgirl op 10 Okt 2017 19:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Okt 2017 19:32

Re: krijg piercing niet los

Ell schreef:Ik heb al jaren een navelpiercing. Ik heb er een heel klein sieraad in zitten (het is een wenkbrauwpiercing die ik erin heb gedaan) dus je ziet hem nauwelijks. Nu ben ik zwanger en moet hij eruit. Voorheen kreeg ik ze altijd zo los gedraaid, maar deze zit muurvast. Ik krijg het bolletje er met geen mogelijheid vanaf. Heeft iemand een tip om hem eruit te krijgen? Mijn vriend durft hem niet door te knippen met een tangetje. :palm:


Rubber handschoenen idd, of met zon anti slip matje die je wel eens in je lades hebt liggen tegen het schuiven, of om potjes open te krijgen.

Maar deed je hem voorheen nooit eens uit om schoon te maken dan? :confused:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2017 20:00

Re: krijg piercing niet los

Ik heb jaren piercings gehad op de raarste plekken en die worden met douchen en wassen wel schoon hoor. Je hoeft echt niet het hele sieraad eruit te halen.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Okt 2017 20:12

Re: krijg piercing niet los

Cotton schreef:Ik heb jaren piercings gehad op de raarste plekken en die worden met douchen en wassen wel schoon hoor. Je hoeft echt niet het hele sieraad eruit te halen.


Denk dat het heel persoonlijk is wat je fijn vind qua schoonmaken en wisselen. Ik wissel mijn piercings sowieso regelmatig en die in mijn tong maak ik toch elke week wel even schoon ivm aanslag e.d.

Werk in de zorg en bij mijn patiënten moeten vaak piercings en oorbellen uit voor bepaalde onderzoeken en ik verbaas me er echt over hoeveel mensen hun eigen oorbellen en piercings niet uit krijgen en hoeveel prut er soms aan vast zit gekoekt :no: :pale:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem301

Bericht 10 Okt 2017 20:23

Re: krijg piercing niet los

Ah bah dat is vies zeg! Ik haalde m’n navelpiercing er ook nooit uit om schoon te maken (was ook niet vies) maar wel m’n tongpiercing elke week ja. Er ging kalk onder zitten.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2017 06:38

Re: krijg piercing niet los

Beachgirl schreef:
Cotton schreef:Ik heb jaren piercings gehad op de raarste plekken en die worden met douchen en wassen wel schoon hoor. Je hoeft echt niet het hele sieraad eruit te halen.


Denk dat het heel persoonlijk is wat je fijn vind qua schoonmaken en wisselen. Ik wissel mijn piercings sowieso regelmatig en die in mijn tong maak ik toch elke week wel even schoon ivm aanslag e.d.

Werk in de zorg en bij mijn patiënten moeten vaak piercings en oorbellen uit voor bepaalde onderzoeken en ik verbaas me er echt over hoeveel mensen hun eigen oorbellen en piercings niet uit krijgen en hoeveel prut er soms aan vast zit gekoekt :no: :pale:

Ja dat is wel smerig. Als je het met wassen en douchen ook overslaat dan gaat er heel veel prut aan/achter zitten.
<<

Anoniem223

Bericht 12 Okt 2017 13:49

Re: krijg piercing niet los

Ik had hem met zo'n rubberen handschoen heel snel los. Ik wilde er een flexibele indoen, maar die krijg ik er niet door. Ach ja, na de bevalling is mijn buik toch niet meer piercingproof, dus ik laat hem er maar uit.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Okt 2017 20:56

Re: krijg piercing niet los

Ik had zo'n flexibele aangesmeerd gekregen en dat is me toch een partij gaan ontsteken, heb er een litteken van.
R. 2013
D. 2016
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 14 Okt 2017 17:46

Re: krijg piercing niet los

Ik heb mn navelpiercing er al jaren uit en ben ook zwanger geweest maar ik denk dat het gat nog steeds open is. Hopelijk is dat bij jou ook zo als je hem er nog weer in wilt. Zon flexibel ding lijkt me vreselijk met zo'n dikke buik.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Okt 2017 18:30

Re: krijg piercing niet los

Hmm oké ik haal hem er dan ook maar gewoon uit en kijk wel of ik 'm daarna nog wil. Zo'n flexibel ding laat ik dan maar zitten.
❤ 7 juni 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 14 Okt 2017 20:45

Re: krijg piercing niet los

Ik heb hem uitgedaan en mijn navel staat heel strak en jeukt dus ben bij dat er niks meer in zit..
11-2017 ♥
12-2021 ♥

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo, Niekske