Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 06 Okt 2017 05:45

Re: Datetopic #4

Zelf snap ik het ook niet zo goed :laughcry: Als ik hem weer spreek, ga ik er wel over beginnen.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Okt 2017 09:40

Re: Datetopic #4

Ja, stuur 'm gewoon een duidelijk berichtje dat je met 'm af wilt spreken, dan hoef je jezelf niet constant af te vragen 'wat als'

Ik heb geen idee of en waar we heen gaan. Het is echt megafijn als we samen zijn maar in berichtjes komt ie megabot over dus ben nu even pissig haha. Kont wel weer goed hoor, kan er gewoon niet zo goed tegen als iemand amper bereikbaar is.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Okt 2017 08:46

Re: Datetopic #4

En Juno, de uitnodiging inmiddels verstuurd? Iemand anders nog leuke verhalen?

Ik ga vandaag lekker naar het strand met date! Ben de laatste tijd bijna elke week paar keer op het strand en ik word daar zo intens gelukkig van. Morgen is een spannende dag qua toekomstplannen dus ben een beetje dubbel nerveus vandaag! :)
<<

anoniem224

Bericht 09 Okt 2017 12:31

Re: Datetopic #4

Geniet van vandaag Feline!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Okt 2017 20:24

Re: Datetopic #4

Hoe was het feline??

Juno gewoon vragen hoe het er voor staat.

Na zaterdag gewoon de rest van de week nog contact gehad . Beiden wel echt heel druk geweest. Vrijdagavond beiden ook druk dus ik had al bedacht dat wordt niets om deze week af te spreken. Zaterdagavond zou J bij mijn ouders slapen omdat ik naar een verjaardag moest. Na die verjaardag hebben we nog afgesproken. Was daar redelijk op tijd weg gegaan omdat ik toch wel moe was. Ben toen naar het huis van date gereden en het was echt heel ontspannen. De nacht was wel echt super beroerd aangezien er ‘s nachts mensen onder het raam ruzie stonden te maken en ik redelijk wat stress had omdat ik me af vroeg of J wel goed zou slapen. ‘S ochtends nog een hele tijd zitten praten. En geloof dat er al soort van een nieuwe afspraak gepland staat voor volgend weekend.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Okt 2017 05:59

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 10 Okt 2017 08:42

Re: Datetopic #4

Had niet meer gereageerd maar na je uitleg een paar dagen geleden klinkt het idd stuk logischer Feline! Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie er goed over kunnen praten. Wie weet wat er uit gaat komen!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Okt 2017 14:34

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Okt 2017 16:02

Re: Datetopic #4

Wat shit is dat dat je geen privacy hebt. Maakt het wel lastig. Gaan jullie nu nog met zn tweeen een paar nachten weg?
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Okt 2017 16:21

Re: Datetopic #4

Ja, volgende week hopelijk! Het is ook best stom want beide families zijn op de hoogte (kon ik ook moeilijk verbergen) maar mee naar huis gaan is nog veel te vroeg. Maar goed, we redden ons wel! Tot nu toe heeft het ook elke date geregend dus dat zit ook mee haha
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 11 Okt 2017 08:18

Re: Datetopic #4

Wat leuk Minx! Op die nachtelijke herrie na dan. Super irritant!

Klinkt nog steeds heel goed Feline :wink: Echt heel leuk voor je! Misschien heb ik het trouwens even gemist hoor, maar hij heeft ook geen eigen huis begrijp ik? Kan me voorstellen dat het irritant is dat je dan niet even een eigen plekje hebt waar je heen kan gaan. Snap ook wel dat je iemand niet meteen meeneemt naar je ouders.

Hier is het weer radiostilte. Ik kan hem echt compleet niet volgen. Donderdagavond had ik hem een berichtje gestuurd, gewoon iets grappigs, daar reageerde hij vrijdag gewoon leuk op. 's Avonds had ik daar weer op gereageerd en vanaf dat moment is het stil. Ik hoef echt niet a la minute antwoord, dat doe ik zelf ook niet, maar nu zijn we bijna een week verder. Ik geloof dat ik hier niet zoveel zin in heb op deze manier. Het ene moment zitten we echt uren te berichten en het andere moment hoor ik dus een week niks. Ondanks dat ik hem echt graag weer zou willen zien, al is het alleen om te ontdekken wat er nou tussen ons zit, heb ik geen zin om achter hem aan te gaan lopen. Dus ik wacht (on)geduldig af tot ik weer wat van hem hoor. Ik vind dat ik genoeg initiatief neem en blijkbaar wil hij mij niet graag genoeg zien dan. Het moet wel van twee kanten komen.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 11 Okt 2017 10:12

Re: Datetopic #4

Wat ontzettend leuk, Feline! Wel lastig omdat jullie allebei geen eigen plek hebben, maar zo te horen maken jullie er gewoon wat leuks van op deze manier. Weetje al wat meer over je nieuwe reis? Het hoe en wat?
Ik gun je echt een leuke man die achter je staat wat je ook doet en je uiteindelijk heel erg gelukkig gaat maken.

Minx, leuk dat jullie toch ook nog aan het daten zijn en het gezellig is! Heeft het al wel een naam en kunnen jullie het wel over de toekomst enzo hebben? Of is daar verder geen behoefte aan voor nu?

Juno, wat vervelend zeg die onzekerheid en die radiostilte. Ik zou echt je ballen bij elkaar gaan rapen denk ik en even to the point komen en hem op date uitnodigen. Jullie draaien om elkaar heen, of hij heeft gewoon echt geen interesse. Dat kun je maar beter weten lijkt me. Want als jullie het zo gezellig hebben en hadden, dan moet daar toch wel wat leuks uit komen als je je daarvoor open stelt natuurlijk. Dus ga hem gewoon direct benaderen voor een date!

--

Ik heb afgelopen weekend ook weer gedate met iemand. Eerste keer. Was heel erg gezellig en leuk. Aan het einde van de avond gaf hij aan graag nog eens te willen daten, dus dat was mooi om te horen natuurlijk, want dat zag ik zelf ook wel zitten.
Echter neemt hij niet echt het voortouw om een nieuwe date te plannen. Ik ben wel een planner en soms wat ongeduldig (dat weet ik van mezelf), maar de eerste date duurde ook even voordat ie van de grond kwam en heb ik uiteindelijk ook de knoop doorgehakt om een concreet voorstel te bespreken, die hij echter gretig aanpakte uiteindelijk hoor. Maar ik zou het wel leuk vinden om hem aankomend weekend bijv. weer te zien als onze agenda's het toelaten. Maar vanuit zijn kant is er nog niet echt actie ondernomen eigenlijk. Dat vind ik ook wel lastig. Wil ook weer niet te wanhopig of te pusherig overkomen.
Als ik morgen nog niks qua data ofzo van hem vernomen heb ga ik het gewoon voorstellen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Okt 2017 11:31

Re: Datetopic #4

Lastig is dat he om niet te pusherig te zijn maar ook niet te afwachtends.

Nee zover zijn we echt nog niet. Beiden nogal een berg bagage die mee komt. Ik ben er nogal makkelijk in geworden maar merk dat het bij hem wat langer duurt voor alles er uit komt. Er vallen bij mij wel steeds meer puzzelstukjes op hun plek. Het heeft ook echt nog geen naam. Komt vanzelf of niet. Dat we elkaar wel meer dan leuk vinden is echt wel duidelijk maar het heeft gewoon veel tijd nodig. En dat is ook prima. Ik krijg net mijn leven weer een beetje op orde dus wil me ook niet direct in iets compleet nieuws storten. Er zitten voor mij nog te veel haken en ogen ook aan. Dus voor nu is het echt wel goed zo. We zien wel hoe het loopt. Ik kan nu wel alles willen plannen maar dat is toch zinloos.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Okt 2017 11:37

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 11 Okt 2017 18:30

Re: Datetopic #4

Feline het klinkt echt heel erg leuk! Wel lastig maar zo te horen vinden jullie er een goede weg in.

Ik had gehoopt vanavond met een leuk verhaal te kunnen komen maar mijn date heeft net afgezegd (overwerk).
Echt heel random kreeg ik zondagavond een WhatsApp van een onbekend nummer, iemand die ik blijkbaar 2 jaar terug mijn nummer heb gegeven op een festival. Hij dacht me nu te herkennen op tinder, bleek m'n nummer nog te hebben en besloot me te appen. Wat ge-app over en weer had ik nog steeds geen idee wie hij was dus stelde voor een biertje te gaan drinken maar dat gaat dus niet meer lukken vanavond.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Okt 2017 19:15

Re: Datetopic #4

Ja, hij is op dit moment m'n favoriete film aan het regelen en dan gaan we morgenavond picknicken en film kijken achterin de auto :) En hij heeft vrij gevraagd zodat we weekendje weg kunnen. Heel fijn want ik was vanmiddag echt even er heel erg klaar mee.

Wat jammer dat jouw date niet door gaat! Weet je ook echt totaal niet hoe ie eruit ziet? En heb je je spullen nog op kunnen halen bij de fysio jongen?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2017 08:44

Re: Datetopic #4

Haha dat is toch best romantisch! Veel plezier alvast! Hoe ken je hem eigenlijk? Dat heb ik even gemist.

Behalve zijn profielfoto op whatsapp weet ik helemaal niks nee! Daarom wilde ik ook asap iets met hem gaan drinken, dan weet ik of het de moeite waard is om met hem in contact te blijven.
Bij de fysio ben ik niet meer geweest, ik heb een nieuwe zonnebril gekocht. Ik kwam hem vorige week wel tegen samen met een meisje. Ik kwam heel hard lachend de zonnestudio uitgelopen en toen keek hij me per ongeluk recht in m'n ogen aan maar deed alsof ie me niet zag, super ongemakkelijk.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Okt 2017 06:57

Re: Datetopic #4

Wat een vreemde jongen die fysio. Je kunt toch gewoon hoi zeggen? Misschien heeft ie door dat ie je niet heel netjes behandeld heeft.
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 13 Okt 2017 09:25

Re: Datetopic #4

Ik vind het leuk om te lezen dat Tinder nog steeds kan werken! Om mij heen hoor ik dat het nu bijna alleen nog maar om seks draait maar jouw verhaal is weer een positieve Feline, leuk!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Okt 2017 09:52

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Okt 2017 16:42

Re: Datetopic #4

Ik heb ook nog nooit dickpics gehad via Tinder geloof ik. Volgens mij hangt het ook wel een beetje af van 1) het type dat je überhaupt selecteert en 2) hoe snel je je nummer geeft.

Klinkt leuk in ieder geval Feline! Wat las Ik, ga je naar Australië waarschijnlijk maar nog niet echt zeker hoe lang? Toch maar een beetje korter? ;) Het klinkt wel echt als iets leuks!

Toet: wat een lafbal zeg die fysio! Grappig verhaal weer dit. Wil hij niks zeggen of wil jij niks vragen? Is de profielfoto wel Leuk? (Ja vast wel anders wilde je niks drinken haha)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Okt 2017 16:49

Re: Datetopic #4

Ja dat denk ik ook Whatever. Ik ben vrij selectief haha
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Okt 2017 16:55

Re: Datetopic #4

Lastig hoor! Is ook best iets moeilijks om over te praten natuurlijk als alles nog zo pril is. Zelf wel een idee waar je wilt en wat je onafhankelijk van hen zou doen en of en hoe erg je het eventueel in zou willen korten nu hij in de picture is? Wat zegt hij dan als je zegt dat het jammer is dat je dan alweer weggaat of hebben jullie het daar helemaal niet over?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Okt 2017 17:03

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Okt 2017 09:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2017 17:11

Re: Datetopic #4

Is hij niet bang voor het feit dat er straks een afstand tussen jullie zit? hij wist vanaf het begin af aan dat je weer zou gaan reizen. Toch is hij verder gegaan om met jou te daten, maar nu er werkelijk een ticket is en een datum krijgt hij misschien wel ineens koud water vrees?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers