Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke wasmachine hebben jullie?

<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 05 Aug 2017 22:29

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

voelt hele tegenstrijdig maar die lange programma's zijn echt zuiniger. zowel water als stroom.

ik verkort de programma's meestal wel. 3uur wachten op een was is lang. verkort is het alsnog 1,5uur. ik heb geen kort programma, die mis ik soms wel.
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Aug 2017 22:49

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ik ga de langere programma's meer gebruiken. Ik heb piek en dal tarief op stroom dus ik was meestal na 23.00 en in het weekend. 's Avonds de wasmachine aanzetten en 's morgens ophangen. Mijn wasmachine staat nu in een kleine berging en daarvan zet ik de deur open tijdens het wassen omdat anders de warmte eruit niet uit kan. Dus om nu de wasmachine te horen als ik in de woonkamer bezig ben daarin heb ik weinig zin.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 06 Aug 2017 11:38

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij hebben een eco bubble van Samsung met een extra vulklepje op dd voorkant. Ik ben er erg over te spreken. Wast goed schoon, fijne programma's, veel met de hand instelbaar (toeren, warmte, extra spoelen).
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem222

Bericht 06 Aug 2017 16:07

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Mijn Samsung zegt heel vaak van te voren dat het drie uur duurt, maar op een gegeven moment meet hij hoeveel was er daadwerkelijk in zit en past de lengte van het programma daar op aan. Moet je maar eens op letten, kan zo een uur verspringen dan opeens. Wellicht doet die van jou dat ook.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Aug 2017 16:58

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Harrison schreef:Mijn Samsung zegt heel vaak van te voren dat het drie uur duurt, maar op een gegeven moment meet hij hoeveel was er daadwerkelijk in zit en past de lengte van het programma daar op aan. Moet je maar eens op letten, kan zo een uur verspringen dan opeens. Wellicht doet die van jou dat ook.


Ja dat heeft die van ons ook. Erg fijn. Ik was alles op de eco-stand. Dan lijkt het nog langer te duren maar valt heel erg mee.
10-08-2017 ♥
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 06 Aug 2017 19:16

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Oh Haha echt waar? Ik dacht altijd dat mijn wasmachine niet kon tellen, maar hij is dus slimmer dan ik dacht!
<<

Anoniem304

Bericht 06 Aug 2017 19:20

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ja die van ons doet dat ook.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Aug 2017 20:55

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ik hoop voor je dat deze lekker lang meegaat. Persoonlijk zou ik zelf nooit een Samsung kopen. Garantie op de motor krijg je nooit, komen ze altijd onderuit. Gemiddeld zijn ze na 3 jaar stuk...(heb er gewerkt, weet er dus wel het eea van).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 10:46

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij moeten ook een nieuwe. Gisteravond liep er allemaal water in de bak en de trap af, géén idee waar het vandaan komt. Ik zou dolgraag een Miele willen, maar vermoedelijk laat ons budget dat niet toe.

Harrison, is die Samsung van jullie al drie jaar oud (gezien Leaf's laatste berichtje)?

Welke machines hebben jullie? Ben je tevreden?
<<

Anoniem222

Bericht 09 Okt 2017 10:57

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Haha, nee, nog niet. We hebben hem januari 2015 gekocht. Voor alsnog geen kuren. Ben nog steeds heel tevreden.
Vervelend dat die van jullie het heeft begeven.
<<

ChiQ

Bericht 09 Okt 2017 11:27

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ik heb een Miele Geel, ik ben heel tevreden, maar mijn was is niet perse schoner dan die van mijn schoonzus die een Samsung heeft. Je doet langer met een Miele, dat wel.
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 11:30

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ja precies, en dat scheelt je op termijn misschien wel geld. Koop ik één keer in twintig jaar een wasmachine van € 1000 of koop ik er twee in twintig van allebei € 500? Dat idee :D.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2017 12:56

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Die van ons bevalt nog goed! Maar we hebben hem natuurlijk nog niet lang.
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 13:03

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Welke heb je ook alweer gekocht, Bliss?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Okt 2017 13:16

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij hebben een siemens, prima wasmachine alleen geen startuitstel en dat mis ik zo! Wij hebben dag en nachtstroom. Als ik nu 's nachts wil wassen moet ik persé tot 11 uur wakker blijven. Bij een volgende wil ik dat zeker wel!

Je moet trouwens niet kijken naar de jaren dat je een wasmachine hebt maar naar het aantal wasbeurten.
⁠♡♡♡
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 09 Okt 2017 13:22

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Sinds mei deze wasmachine van AEG;

Afbeelding

Het deurtje is wel grijs maar op de foto zie je rvs dat is bij ons allemaal wit. De droger ziet er namelijk precies hetzelfde uit (meteen ook maar een nieuwe gekocht nadat de wasmachine het begaf), alleen het deurtje is daar wit ipv grijs. (wou ik een grijs deurtje betaalde je 150,_ meer) :palm:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2017 14:20

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Geel schreef:Welke heb je ook alweer gekocht, Bliss?


Ik moest het even opzoeken, maar het is deze: Samsung WW80J6603EW - Eco Bubble.

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 14:41

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Thanks!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Okt 2017 14:42

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij hebben dus nog steeds deze; https://www.wasmachinestore.nl/product/ ... 1663w.html en ook nog steeds heel blij mee!
<<

Anoniem247

Bericht 09 Okt 2017 14:58

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij hebben een AEG van bijna 12 jaar oud. Tot nu toe ook nooit problemen mee gehad *afkloppen*
Er kan 7 kilo in en bij de volgende willen we ook zeker zo'n grote trommel. Of zelfs een waar 8 kilo in kan.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 09 Okt 2017 18:47

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Geel schreef:Wij moeten ook een nieuwe. Gisteravond liep er allemaal water in de bak en de trap.

Heb je de filter onderin al schoongemaakt? En gekeken of de buis waarop de wasmachine is aangesloten niet verstopt zit?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 20:02

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Nou, hij is besteld hoor, meneer Samsung. Harrison, jij kunt wel verkopen zeg :P. Nee gein. Ik heb heel de dag vergeleken en gekeken, het idee van mijn geliefde Miele losgelaten, en gekozen voor een stevige, goedkope en ecofriendly wasmachine.

June, eerlijk gezegd niet, maar hij was al flink op z'n eind; ik geloof dat-ie derdehands is en hij maakte al niet meer goed schoon. Dit is letterlijk de druppel die ons een nieuwe machine doet kopen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2017 20:56

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ook een Eco Bubble?
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 09 Okt 2017 20:59

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Yes!
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 04 Nov 2017 20:59

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Zijn jullie nog steeds allemaal blij met jullie Samsung Eco Bubble?

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wasmachine, en heb deze ook in overweging, maar ik lees in veel recencies op internet dat de programmaduur erg tegenvalt, in de zin van dat de programma's erg lang duren. Wat is jullie ervaring daarmee?
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers