Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tv-programma 'Zolang ik leef'

<<

Anoniem238

Bericht 16 Jun 2016 08:24

Tv-programma 'Zolang ik leef'

Gisteravond was de laatste aflevering van het tv programma 'Zolang ik leef' op RTL 4.
Wie heeft deze serie ook gevolgd?
De hele serie heb ik het het droog gehouden, maar bij de afsluitende rap van Lange Frans over de deelnemers kwamen toch echt de tranen.
<<

Anoniem255

Bericht 16 Jun 2016 12:14

Re: Tv-programma 'Zolang ik leef'

Ik heb het opgenomen. Bij de afleveringen die ik tot nu toe gezien heb, heb ik elke keer wel weer moeten huilen. Ik kan eigenlijk heel slecht tegen dat soort programma's maar tegelijk vind ik het zo goed dat het gemaakt wordt.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 16 Jun 2016 14:52

Re: Tv-programma 'Zolang ik leef'

Ik ken het niet. wat is het voor een soort programma?
<<

Anoniem238

Bericht 16 Jun 2016 15:14

Re: Tv-programma 'Zolang ik leef'

Duchess schreef:Ik ken het niet. wat is het voor een soort programma?


In Zolang Ik Leef volgt Peter van der Vorst Klarine (30 jaar), Wouter (36 jaar), Jan (42 jaar), Christine (51 jaar) en Joyce (43 jaar), die ongeneeslijk ziek zijn en allemaal hebben gehoord dat ze niet lang meer te leven hebben. Peter volgt hen in de tijd die ze nog hebben. De lotgenoten ontmoeten elkaar regelmatig in een boerderij in Noord-Holland. Daar delen zij hun verdriet, maar beleven ook veel mooie momenten met elkaar.

Het is een serie van 6 afleveringen en ik vond dat er op een hele respectvolle manier is gefilmd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 08 Okt 2017 13:47

Re: Tv-programma 'Zolang ik leef'

Lees net dat Klarine overleden is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem278

Bericht 09 Okt 2017 08:25

Re: Tv-programma 'Zolang ik leef'

Wat ontzettend rot. Maar ze ging ook wel heel hard achteruit de laatste tijd.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers