Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #7

<<

Anoniem278

Bericht 05 Okt 2017 17:13

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat fijn Urban Naked!

En gefeliciteerd Nan!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 05 Okt 2017 20:13

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Dat ik mezelf echt gelukkig prijs dat ik zo close ben met mijn zusje en haar zwangerschap zo met haar mag meemaken. Ik ben zo benieuwd naar de kleine! Ze is nu 32 weken en hij zit godzijdank nog veilig binnen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem257

Bericht 05 Okt 2017 20:15

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Fijn!!!
<<

Anoniem331

Bericht 06 Okt 2017 07:49

Re: Wat wil je even kwijt? #7

wat fijn Leaf!

Ik wil even kwijt dat ik op dag 6 zit wat betreft niet roken, en het gaat me erg goed af!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Okt 2017 07:53

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Knap, Popcorn!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 06 Okt 2017 08:32

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat goed Popcorn!
<<

Anoniem257

Bericht 06 Okt 2017 08:44

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat goed!
<<

Anoniem331

Bericht 06 Okt 2017 09:26

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ben ook best wel trost op mezelf. Was echt een stevige roker. Van de week een dikke bos bloemen als motivatie van mijn broertje. Hoe leuk ook!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2017 09:55

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Fedora schreef:Hij vertelde veel pluspunten die ik niet meer zie. Zo zei hij dat Zwarte Piet hier nog gewoon Zwarte Piet mag zijn en dat je er ook niemand over hoort dat het anders moet zijn.


Waarom vind je bovenstaande een pluspunt als ik vragen mag?
<<

Anoniem316

Bericht 06 Okt 2017 10:19

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Popcorn schreef:Ben ook best wel trost op mezelf. Was echt een stevige roker. Van de week een dikke bos bloemen als motivatie van mijn broertje. Hoe leuk ook!


Ah super lief!

Collega van mij is nu ook een jaar gestopt en ze is zo blij dat ze het gedaan heeft. Zei laatst ook tegen haat dat ik me niet eens meer kan voorstellen dat ze rookte. Zo grappig hoe snel dat went.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 06 Okt 2017 11:41

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Goed bezig Popcorn!

Fijn Leaf, het is ook een heel bijzonder iets.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Okt 2017 13:25

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Dat ik vandaag precies 20 weken zwanger ben en helemaal happy was totdat er een rekening van de zorgverzekering op de mat viel. Of ik even een flink bedrag aan eigen risico wil ophoesten voor de tweede curettage van april. Ik vind het stom dat je dat zelf moet betalen en het is ook weer even flink confronterend :snik:
<<

Anoniem304

Bericht 06 Okt 2017 13:56

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Pfff wat stom Sookie :( Slaat ook nergens op zeg.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Okt 2017 20:13

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ja, heel stom! Ben er inmiddels wel weer overheen maar had echt even een emo-momentje.
<<

Anoniem252

Bericht 07 Okt 2017 07:48

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Stom sookie, ik heb voor behandeling van mijn miskraam nooit een eigen risico rekening gehad. Zou het wel even goed nakijken want volgens mij valt het onder verloskundige zorg en dat is geen eigen risico.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Okt 2017 08:17

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Bij mij is ook alles vergoed onder 'zorg in verband met dreigende vroeggeboorte of miskraam'.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Okt 2017 08:20

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ach, wat stom Sookie. Raar dat ze dat niet vergoeden. Maar wat de dames hierboven ook zeggen: maar even checken of dat wel klopt..
<<

Anoniem243

Bericht 07 Okt 2017 08:32

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Had al gebeld want ik vond het ook raar maar de eerste curettage viel inderdaad onder de basisverzekering en heb ik inderdaad vergoed gekregen. Dat is een uitzondering want vrijwel alle andere ziekenhuisbezoek, ook een tweede (spoed)curettage en opname (was toen niet met een ochtendje klaar helaas) gaat wel eerst van je eigen risico af. Aldus de mevrouw van de zorgverzekering.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Okt 2017 09:04

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat naar om voor zoiets een rekening te krijgen zeg.

Een van mijn kippen is transgender geloof ik. Opperkip is paar maanden geleden overleden en nu is deze kip de baas. Haar kammetje begon flink te groeien en zojuist stond ze voor het raam te kukelen. Schijnt wel vaker voor te komen bij kippen, maar ik ben niet zo blij met het gekukel hier in de woonwijk..
10.04.17
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Okt 2017 09:06

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat gek Saga. Ik wist echt niet dat dat kon haha!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Okt 2017 09:10

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Dat is ook gebeurd bij een kip van de ouders van mijn schoonzusje, Saga.
Heel bijzonder!

Sookie, wat naar dat je er op deze manier weer mee geconfronteerd wordt.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem243

Bericht 07 Okt 2017 09:17

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Haha, wat apart, wist ook niet dat dat kon! Maar van dat gekukel zou ik ook niet blij worden nee.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2017 10:28

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Sookie schreef:Had al gebeld want ik vond het ook raar maar de eerste curettage viel inderdaad onder de basisverzekering en heb ik inderdaad vergoed gekregen. Dat is een uitzondering want vrijwel alle andere ziekenhuisbezoek, ook een tweede (spoed)curettage en opname (was toen niet met een ochtendje klaar helaas) gaat wel eerst van je eigen risico af. Aldus de mevrouw van de zorgverzekering.


Wat vervelend Sookie, maar ik herken het wel.
Mijn zus heeft met 20 weken een zwangerschap moeten afbreken omdat het kindje niet levensvatbaar was. Kreeg ze vervolgens ook een rekening van. Ik vind dat ook heel hard. Je hebt al een emotioneel bezoek gehad en dan krijg je zo nog een klap na.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Okt 2017 10:49

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Niet om het te bagatalliseren maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet raar. Mensen met kanker krijgen de rekening ook gewoon gepresenteerd en alle andere heftige aandoeningen net zo goed.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Okt 2017 11:30

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Hè Sookie, wat naar. Je wordt dubbel geconfronteerd. SO, dat vind ik best wel hard want als de zwangerschap voorspoedig was verlopen had ze dit niet hoeven te betalen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers