Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij dit melden kind op 'werk' houden

<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Okt 2013 21:21

Re: Zou jij dit melden kind op 'werk' houden

Dit kan wat mij betreft prima, zeker als je backup geregeld heb als er vergaderingen zijn. Je weet wat je taken zijn, welk werk je moet doen en wanneer je dat doet is aan jou. Al kies je ervoor om die ene dag direct met hem naar huis te gaan en op zondagmiddag in te halen, mij zou het niets uitmaken. Die flexibiliteit is er op mijn school ook. Je doet wat je moet doen toch? Avonden, weekenden, vakantiedagen, uiteindelijk vallen bijna alle dagen onder mogelijke werkdagen als je in het onderwijs werkt. Wat gedaan moet worden moet toch gedaan, wanneer je het doet is aan jou. Zo gek dat er niet meer mensen in het onderwijs werken... Nee hoor, geen discussie! Ik zou het overigens wel even aan directie/collega's melden. Als zij er problemen mee hebben is het alsnog pech natuurlijk.
<<

Anoniem 47

Bericht 28 Okt 2013 21:29

Re: Zou jij dit melden kind op 'werk' houden

Ik zou het als collega geen probleem vinden, maar ik zou het wel even melden bij de directeur en de rest van het team.
<<

Anoniem60

Bericht 30 Okt 2013 06:19

Re: Zou jij dit melden kind op 'werk' houden

Ik zou het ook melden en uitleggen waarom het nodig is en hoe je het geregeld hebt op dagen dat er wel vergaderingen oid zijn.

Ik werk in de kinderopvang en ik moet ook weleens werken op dagen dat ik geen opvang voor mijn eigen kinderen heb. Ik neem mijn kinderen dan ook weleens mee, maar overleg dat altijd met mijn leidinggevende, ook al weet ik dat het geen probleem zal zijn.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 01 Nov 2013 11:12

Re: Zou jij dit melden kind op 'werk' houden

Sowieso melden. Het feit dat je twijfelt om het te vertellen zegt al genoeg toch? Zou echt op safe gaan spelen. En als er dan 'nee' wordt gezegd, weet je ook waar je aan toe bent.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers