Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v grenzeloos verliefd

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 05 Okt 2017 13:39

n.a.v grenzeloos verliefd

Wie heeft de aflevering van dinsdag 3 oktober gezien met MARISSE & SEEDY ?
Zij is de tweede vrouw van seedy wat vinden jullie daarvan is eigenlijk mijn vraag.
Ik moet er zelf absoluut niet aan denken echt no way dat ik daar ooit aan begin.
Hij heeft al 4 kinderen met zijn eerste vrouw en zij willen in de toekomst ook samen aan kinderen gaan beginnen daar krijg ik ook echt de rillingen van.
Dat Marisse zo haar leven wilt leiden moet ze natuurlijk helemaal zelf weten maar echt niks voor mij.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Okt 2017 13:45

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik heb het gezien.
Ik vond vooral dat ze heel gelukkig over kwam. Ze had het daar duidelijk naar haar zin en ze werd ook echt omarmd door de familie en de gemeenschap daar.
Wellicht krijgt zij wel rillingen als ze eraan denkt dat ze jouw leven zou moeten leiden.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 05 Okt 2017 13:56

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Misschien wel ja Claire maar daar gaat het toch helemaal niet om.
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat mensen ervan zouden vinden om als tweede vrouw door het leven te gaan that's it.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Okt 2017 14:00

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Oh ik dacht dat de vraag was wat we van de aflevering vonden! Maar wat ik ervan vind om als tweede vrouw door het leven te gaan: voor haar denk ik een goede keuze, want ze leek ontzettend gelukkig. Voor mezelf zou ik dat liever niet willen, omdat ik graag alle aandacht krijg. Maar wellicht denk ik daar in de toekomst anders over.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2017 14:06

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

sanskie schreef:Misschien wel ja Claire maar daar gaat het toch helemaal niet om.
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat mensen ervan zouden vinden om als tweede vrouw door het leven te gaan that's it.

Wat meer uitleg in de OP is dan misschien wel handig. Ik dacht bij 'tweede vrouw' aan tweede vrouw NA een eerste huwelijk. Maar het gaat dus om 2 vrouwen tegelijk?
<<

Anoniem281

Bericht 05 Okt 2017 14:11

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Nope, niks voor mij. Ik kan niet delen en wil geen tweede zijn. Een vent moet 100% voor mij alleen gaan.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 05 Okt 2017 14:14

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Cotton schreef:
sanskie schreef:Misschien wel ja Claire maar daar gaat het toch helemaal niet om.
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat mensen ervan zouden vinden om als tweede vrouw door het leven te gaan that's it.

Wat meer uitleg in de OP is dan misschien wel handig. Ik dacht bij 'tweede vrouw' aan tweede vrouw NA een eerste huwelijk. Maar het gaat dus om 2 vrouwen tegelijk?


precies Cotton
<<

Anoniem221

Bericht 05 Okt 2017 14:15

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Vroeger had ik geantwoord dat polygamie echt iets voor mij zou zijn. Nu stel ik mijn man bovenop een ander voor en weet dat ik dat dus absoluut niet wil. Ik kan mijn liefde prima verdelen onder alle mensen die ik lief heb, maar een tweede partner voor mijn man? Nah, als hij dat wil dan moet hij een andere vrouw kiezen en mij vergeten. Gelukkig weet ik dat hij de gedachte van mij met een ander net zo afgrijselijk vind als ik de gedachte aan hem met een andere vrouw.

Maar kun je het wel, zoals zij het kan, dan vind ik het helemaal goed. Het is haar leven en het zal heus voor sommige mensen werken. Of de liefde voor de persoon dan wel echt zo diep zit, weet ik niet. Ik kan alleen naar mijn eigen gevoelens kijken en ik moet echt minder van de ander houden, wil ik voor polygamie gaan.
<<

Anoniem328

Bericht 05 Okt 2017 14:49

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik heb de aflevering ook gezien en heb ook wat van de vele negatieve reacties meegekregen. Mensen die haar voor gek verklaren, mensen die zeggen dat ze geen zelfrespect heeft, mensen die stellen dat de man (Seedy) geen respect voor vrouwen heeft, etc :palm:

Vooropgesteld, ik zou het zelf nooit kunnen. Ik wil en kan mijn man met niemand delen en ik denk dat er ook maar weinig vrouwen zijn die zich dit wel kunnen voorstellen, als je niet met die cultuur bent opgegroeid.

Maar daar is het cultuur en de normale gang van zaken, dus ik vind daar niks raars of respectloos aan. Marisse leek daadwerkelijk gelukkig te zijn met haar leventje daar en ook echt bevriend met de eerste vrouw. Dus fijn voor haar!

Wat ik wel een beetje vreemd vond is dat hij aangaf altijd al gedroomd te hebben van een tweede blanke vrouw. Alsof het alleen daarom gaat. Dus daar had ik wel mijn twijfels over. Maar de liefde tussen hen vond ik tijdens de aflevering verder wel duidelijk zichtbaar
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2017 15:54

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik heb het net even teruggekeken. Persoonlijk word ik er heel ongemakkelijk van. Ik zou me er totaal niet thuis in voelen.
Het voelde ook alsof er maar één doel is: blanke vrouw zo snel mogelijk zwanger krijgen en het liefst zo vaak mogelijk.
Nu noemde zij dat zelf ook, ze wilde 'minstens 8 kinderen', maar tóch vond ik de sfeer vooral op het laatst wel wat vaag. Ze leek afstand te nemen, toonde weinig affectie en hij was heel lomp. Maar misschien is dat daar de manier van omgaan met elkaar. Ik weet het niet. Het is erg ver van mijn wereld in elk geval. Maar ze is een volwassen vrouw, die goed nadenkend overkomt, dus ik hoop voor hen dat het werkt en dat ze gelukkig zijn.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Okt 2017 16:33

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik vond het bijzonder en zou daar zelf niet voor kiezen.
Maar daar is het heel normaal. Je mag als man zelfs 4 vrouwen tegelijk hebben.
Volgens mij voelde ze zich daar wel gelukkig en ze hoorde helemaal bij de familie had ik het idee.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem221

Bericht 05 Okt 2017 17:47

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik heb net de aflevering even gekeken met mijn man en ik heb respect voor hoe ze het volhoudt. Seedy en vrouw spraken kennelijk heel veel met elkaar en zolang de vrouw maar blank was, was zij welkom.

Nog steeds niet mijn manier van samenleven, maar zij leken echt en oprecht heel erg gelukkig met hun keuze.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Okt 2017 19:19

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Ik ben het nu aan het kijken en kan me er werkelijk helemaal NIKS bij voorstellen. Maar goed, ieder z'n ding, denk ik dan maar.
❤ 7 juni 2018
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 05 Okt 2017 19:30

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Bliss schreef:Ik ben het nu aan het kijken en kan me er werkelijk helemaal NIKS bij voorstellen. Maar goed, ieder z'n ding, denk ik dan maar.


Dit. N.a.v. dit topic heb ik de aflevering net zitten kijken en ik kan me er ook niets bij voorstellen.

Ik vond eigenlijk het stukje wel duidelijk waarin Arie vroeg of ze voor het land of de man is gevallen en zonder twijfel antwoorde ze direct het land... en daarna pas het zich niet voor kunnen stellen zonder seedy. Toch leek ze wel gelukkig.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Okt 2017 00:28

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Grr, ik kan het niet online kijken vanaf hier, echt balen..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2017 05:36

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

De aflevering van deze week heb ik ook met verbazing zitten kijken. Heb me dood zitten ergeren aan die meid! Die jongen verhuist naar de andere kant van de wereld voor haar en het leek haar gewoon geen zak te interesseren. Hoop dat hij verstandig is en niet meer naar haar terug gaat. Beter komt-ie gewoon weer terug naar z'n moedertje in NL!
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Okt 2017 06:07

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Idd Bliss! Wat een onverschillig meisje, en wat probeerde hij het hard te ontkennen...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Okt 2017 06:15

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Nou ik viel halverwege in maar zei na twee minuten al tegen mijn man dit deze relatie niks gaat worden. Wat een hork zeg.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 19 Okt 2017 14:10

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Nou ik had vooral medelijden met hem! Vond haar echt niet sympathiek overkomen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2017 14:26

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Lady schreef:Nou ik viel halverwege in maar zei na twee minuten al tegen mijn man dit deze relatie niks gaat worden. Wat een hork zeg.


Je bedoelt haar toch, hoop ik? Ik vond het ook heel zielig voor hem, alles achtergelaten en dan zo koel ontvangen worden. Na één dag zat ze al te zeuren dat hij haar te vroeg wakker maakte, come on!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2017 14:31

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Reageert Lady niet gewoon op de OP over polygamie?

Dit topic is niet het Grenzeloos verliefs topic he?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2017 14:33

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Oh ja dat zou ook kunnen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 19 Okt 2017 15:22

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

wat een vreselijke aflevering. Je zag alleen maar irritatie bij haar ipv liefde en hij deed iets al te hard zijn best om het te ontkennen. Het einde was dan ook niet bepaald verrassend. Hopelijk wordt hij desondanks gelukkig in Mexico.
<<

Anoniem239

Bericht 12 Nov 2017 21:16

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Wat vonden jullie van de laatste aflevering?

Ik kijk het nu terug en ik snap werkelijk waar niet waarom ze niet een "bijbaan" neemt om dan in ieder geval de taal te leren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2017 09:35

Re: n.a.v grenzeloos verliefd

Keshi schreef:Wat vonden jullie van de laatste aflevering?

Ik kijk het nu terug en ik snap werkelijk waar niet waarom ze niet een "bijbaan" neemt om dan in ieder geval de taal te leren.


Ja ik vond dit ook maar een vreemde aflevering, ze probeerde het niet eens!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers