Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brandwond op mijn been.

<<

Anoniem223

Bericht 19 Sep 2017 08:27

Re: Brandwond op mijn been.

Gelukkig dat het goed gaat CL! Dat gaat vast goedkomen voor je vakantie.
alvast heel veel plezier!
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Okt 2017 13:42

Re: Brandwond op mijn been.

Ell schreef:Gelukkig dat het goed gaat CL! Dat gaat vast goedkomen voor je vakantie.
alvast heel veel plezier!



Dank je. We zijn inmiddels terug en het was super! :banaan:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Okt 2017 13:50

Re: Brandwond op mijn been.

Heb je foto's CBL van je vakantie? Ben benieuwd!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2017 13:12

Re: Brandwond op mijn been.

Quizzle schreef:CBL je zegt hierboven dat t twee rondjes zijn ter grootte van n euromunt. Die trekken echt wel weg op redelijke termijn hoor. Ik heb twee weken geleden twee vingers en n deel van mijn hand flink verbrand ( deels ver tweedegraads) en zelfs dat is nu al stukken beter en doet geen pijn meer onder t water. Ik denk dat je voor zulke kleine brandwonden trouwens ook niet legitiem zult kunnen annuleren, daar zul je geen medisch attest voor krijgen.



Lieve schat, Ik zei toch dat het al dicht zit en ik ben inmiddels weer terug.Ik had 3e graads en het is goed gegaan. Lees even terug zou ik zeggen, dan zul je lezen dat ik had kunnen annuleren ongeacht wat jouw mening en die van anderen ook is!

Rot van je hand. Sterkte, ik hoop dat het mooi zal genezen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Okt 2017 13:17

Re: Brandwond op mijn been.

Nou, voor niks druk gemaakt, CBL! Eind goed, al goed.
❤ 7 juni 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 05 Okt 2017 16:24

Re: Brandwond op mijn been.

Je quote een bericht van de eerste pagina van quizzle? Daarna heeft ze nog vaker gereageerd dus denk dat ze al lang begreep dat alles toch goed was afgelopen zoals iedereen al zei. Fijn dat je een fijne vakantie had.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem249

Bericht 05 Okt 2017 16:50

Re: Brandwond op mijn been.

jaaaa foto's!!!
<<

Anoniem278

Bericht 05 Okt 2017 17:12

Re: Brandwond op mijn been.

Geeft niet hoor CBL, ik snap dat je gewoon verkeerd gequote hebt. En lief dat je me het beste wenst, dank je wel.

Ik wil ook best foto's zien!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2017 21:01

Re: Brandwond op mijn been.

JustMeDaan schreef:Je quote een bericht van de eerste pagina van quizzle? Daarna heeft ze nog vaker gereageerd dus denk dat ze al lang begreep dat alles toch goed was afgelopen zoals iedereen al zei. Fijn dat je een fijne vakantie had.


Ik las haar reactie nu pas die hier bovenaan staat. Ach ja is geen ramp.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2017 21:02

Re: Brandwond op mijn been.

Bliss schreef:Nou, voor niks druk gemaakt, CBL! Eind goed, al goed.


Nou dat ook weer niet het had anders kunnen aflopen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Okt 2017 22:11

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Nou, voor niks druk gemaakt, CBL! Eind goed, al goed.


Nou dat ook weer niet het had anders kunnen aflopen.


Maar dat is het niet, het is goed gegaan en dus heb je je voor niets druk gemaakt ;)
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers