Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke film heb je het laatst gezien?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Aug 2017 07:15

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Oh wat jammer Exo, dat klinkt echt als een supertoffe film! Maar goed om te weten dat het zo afloopt...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Brooke

Bericht 01 Okt 2017 12:58

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Room op netflix. Interessante film over een vrouw die jarenlang in een schuur van haar ontvoerder leeft en ze ondertussen ook een kind van hem heeft gekregen. Wat interessant is, is dat je niet alleen deze periode te zien krijgt, maar ook juist de periode erna. Dat kind heeft bijvoorbeeld nog nooit trap gelopen, terwijl het kind al 5 jaar is. Dat zijn echt van die dingen waar je eigenlijk gewoon niet bij stilstaat. Interessant om te zien hoe het kind ook reageert op de buitenwereld als hij voor het eerst de wereld buiten de schuur te zien krijgt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Okt 2017 14:37

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Oh die lijkt mij ook interessant, Brooke! Ga ik ook kijken binnenkort.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 01 Okt 2017 14:43

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Die wil ik ook nog gaan kijken Brooke, is ie niet heel heftig ook om te zien? Lijkt me in ieder geval wel interessant.
<<

Anoniem243

Bericht 01 Okt 2017 14:45

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Laatste film was eergisteren de komedie 'Flypaper' met Patrick Dempsey op Netflix. Zou slecht zijn maar ik vond hem eigenlijk wel leuk!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Okt 2017 15:03

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The big sick! Erg leuk vond ik ‘m.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Brooke

Bericht 01 Okt 2017 15:17

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Sookie schreef:Die wil ik ook nog gaan kijken Brooke, is ie niet heel heftig ook om te zien? Lijkt me in ieder geval wel interessant.


Er zitten wel heftige stukjes in, maar vond de film in zijn geheel wel goed te doen. Niet dat ik er niet van kon slapen en erover lag te piekeren. Misschien juist omdat je ziet hoe het hen vergaat als ze vrij zijn.
<<

Anoniem243

Bericht 01 Okt 2017 15:19

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Brooke schreef:
Sookie schreef:Die wil ik ook nog gaan kijken Brooke, is ie niet heel heftig ook om te zien? Lijkt me in ieder geval wel interessant.


Er zitten wel heftige stukjes in, maar vond de film in zijn geheel wel goed te doen. Niet dat ik er niet van kon slapen en erover lag te piekeren. Misschien juist omdat je ziet hoe het hen vergaat als ze vrij zijn.


Oké, dan durf ik hem wel aan denk ik :)
<<

Anoniem278

Bericht 01 Okt 2017 15:39

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Het boek is wel stukken beter dan de film, Sookie. Maar daardoor ook akeliger denk ik. De film raffelt sommige dingen ook wel erg af.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Okt 2017 19:47

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb Room net gezien, vond 'm erg mooi en indrukwekkend.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 02 Okt 2017 19:56

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb dit weekend It gekeken, de remake van de miniseries uit de jaren '90 (en natuurlijk gebaseerd op het boek van Stephen King). Ik vond 'm wel aardig, het verhaal ken ik door en door en het is wel sterk verfilmd. Pennywise was wel een stuk jonger en daardoor minder eng. Grappig dat 1 van de jochies uit Stranger Things erin zit, aangezien die serie sowieso veel weg heeft van It. De film behandelt alleen het verleden, als de personages kind zijn. In het volgende deel zijn ze volwassen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 04 Okt 2017 19:16

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Thnx voor de tip! Ga Room ook eens kijken.

Voor het laatst gisteren The Maze Runner gezien. Had deze nog nooit gezien, maar vond hem echt leuk. Hou wel van dat dat soort films!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 09 Okt 2017 09:09

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb Room gisteren zitten kijken, hele mooie indrukwekkende film inderdaad.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Okt 2017 20:39

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb certain women gekeken, ik vond er geen zak aan. Daarnaast heb ik the boss baby gezien. In eerste instantie vond ik het erg saai, maar bleek toch wel leuk te zijn! Gisteravond was mijn vriend wel enthousiast over Guardians of the Galaxy 2, ik ben zelf in slaap gevallen omdat ik zo moe was haha.

Oh ja, ik heb ook pas Hacksaw Ridge gezien, aanrader!
<<

Geel

Bericht 15 Okt 2017 20:44

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb eergisteren The Good Shepherd gezien met Matt Damon. Ik vond het einde wat teleurstellend en ik vond Damon wel héél introvert. Je moest de emoties raden.
<<

Anoniem252

Bericht 15 Okt 2017 20:59

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

American assassin in de bios vanavond, leuke actiefilm!
<<

Anoniem278

Bericht 05 Feb 2018 14:22

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik up maar even een oud topic, zijn jullie nog naar de film geweest?

Ik heb gister 'Three bilboards outside Ebbing, Missouri gezien.

Veel Golden Globes gekregen en in de race voor diverse Oscars. Eerlijk gezegd vind ik dat meestal juist een beetje een afrader omdat de Amerikaanse smaak niet persé aansluit bij mijn smaak, maar dit was echt een bijzondere film. Heeft iemand deze al gezien?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Feb 2018 15:04

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Deze ga ik binnenkort zien. Vriendin van me vond het ook een aanrader.

Ik heb onlangs greatest showman gezien, vond ik wel aardig, lekker vrolijk. En darkest hour, vond ik heel leuk, hou van zulke films.

Ik heb een pathepas, die is nog een maand geldig. Ze draaien deze maand klassiekers in Pathé. Misschien ga ik vanavond naar Rain Man, die heb ik nog nooit gezien! Andere klassiekers die ze draaien wel, maar misschien wil ik nog naar the godfather. Gladiator draaien ze ook, die leek me heel tof in de bios maar die heb ik echt twee weken geleden nog gekeken :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Feb 2018 15:10

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Rain man is mooi! Ik zag ook al dat ze morgenavond hier Silence of the lambs draaien haha. Ik heb ook zo'n pas, maar ben steeds te moe om te gaan. Ben pas twee keer geweest en heb 'm al bijna twee maanden. Moet er echt even wat meer gebruik van gaan maken. Ben laatst naar Huisvrouwen bestaan niet geweest, die vond ik vermakelijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 05 Feb 2018 15:13

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The lovely bones op Netflix. Best een goede film.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Feb 2018 17:38

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The School of Rock op Netflix, één van m’n favoriete films. Onderwijs gecombineerd met goede muziek en Jack Black. Voor mij al direct een hit :)
<<

Juli14th.

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 01 Feb 2018 14:26

Bericht 05 Feb 2018 21:18

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gek van geluk, een leuke feelgood film!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Feb 2018 22:28

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

La La Land. Ondanks een paar onlogische/flauwe dingen wel charmant en ik heb er ook bij zitten huilen. De muziek vond ik ook leuk.

Room wil ook graag kijken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Feb 2018 22:31

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The greatest showman - ik ben fan! Vooral van de muziek.

Afgelopen vrijdag naar Dorst geweest van het IFFR. Weet nog steeds niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Feb 2018 22:46

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik was ook op IFFR Girli! Ik was naar Piercing, een onwijs freaky film waar ik best wel even van van m’n stuk was, maar ik vond m wel heel sterk.
Ik ben er eigenlijk elk jaar wel. Zie vaak interessante films maar ook veel dingen die mijn filmpetje te boven gaan.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers