Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Chili- Reisplan

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Sep 2017 13:56

Chili- Reisplan

Hi,

Een aantal jaar geleden hebben jullie vet goed geholpen bij het vaststellen van een reisplan voor de Westkust USA, dus hopelijk kunnen jullie weer even helpen?

Ik ga over een aantal weken 3 weken naar Chili en heb dus nogal moeite met vaststellen van een reisplan. Als ik de lonely planet lees dan heb ik nog 2 maanden langer nodig dus waar moet ik naartoe, hoelang, in welke volgorde, wat kan ik overslaan etc? Wat iig op de lijst staat is Torres del Paine waar we willen kamperen. Help,anyone? :nopompom:

- 8/9 Santiago
- 10 vliegen naar Punta Arenas en daar huren we een auto (we kunnen helaas niet terugrijden naar Santiago omdat one way meer dan 2.000 euro extra kost, dus ooit zullen we de auto weer inleveren in Punta Arenas en met een bus of vliegtuig weer verder (of terug naar Santiago)
-..
-..
-..
- 28 okt vlucht Santiago naar NL
Smile, it's free!
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 05 Sep 2017 14:54

Re: Chili- Reisplan

Misschien kun je 'helemaal het einde' eens terugkijken. Daar zijn twee families afgelopen weken op reis geweest in Chili, misschien kun je daar inspiratie door opdoen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 06 Sep 2017 06:05

Re: Chili- Reisplan

Oja dat heb ik wel eens gezien, maar volgens mij komen ze niet veel verder dan hun eigen stadje. Zal het weer eens kijken.
Smile, it's free!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Sep 2017 08:47

Re: Chili- Reisplan

Afgelopen weken gingen twee families rondreizen maar kan me niet voorstellen dat je er echt tips uit haalt aangezien het nogal wazig is waar ze naartoe gaan. De route wordt niet echt aangegeven ofzo.
<<

Anoniem222

Bericht 06 Sep 2017 09:25

Re: Chili- Reisplan

Geen tips want ben er nog nooit geweest maar super tof!
<<

Anoniem210

Bericht 06 Sep 2017 10:58

Re: Chili- Reisplan

Als je de mogelijkheid hebt zou ik de Atacama-woestijn bezoeken. Dat is zo indrukwekkend mooi.
Het ligt alleen erg in het noorden en het lijkt dat jullie voornamelijk naar het zuiden van Chili gaan, hé?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Sep 2017 14:00

Re: Chili- Reisplan

Lavendel schreef:Oja dat heb ik wel eens gezien, maar volgens mij komen ze niet veel verder dan hun eigen stadje. Zal het weer eens kijken.


Afgelopen afleveringen gingen ze juist op vakantie, en hebben ze een grote roadtrip gemaakt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Sep 2017 22:57

Re: Chili- Reisplan

Ik zal eens mijn stops opzoeken. Maar echte musts zijn toch echt Santiago, hiken in torres del paine en naar de perito moreno
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 30 Sep 2017 22:12

Re: Chili- Reisplan

Ik ben 10 jaar geleden in Chili geweest, vond het echt fantastisch! Wij zijn vanaf het noorden naar beneden gereisd.
Ik vond de hike in Torres del Paines echt heel bijzonder, we deden dat vanuit Puerto Natales.
De Perito Moreno is zeker de moeite waard, net als de woestijn bij San Pedro de Atacama, super relaxt dorpje (toen in ieder geval).
Vanuit Villarica en Pucon zijn we de 'groene natuur' in geweest, ook heel mooi.
Isla grande de Chiloe was ook tof, Valparaiso aan de kust, echt een havenstad.
Punta Arenas, bij de pinguïns...

Ik vond heel chili echt zo gaaf, zoveel verschillende steden, landschappen, natuur...

Veel plezier met de voorbereidingen! En een goede reis!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers