Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Sep 2017 21:02

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb de AH Delicata Melk Stroopwafelreep geprobeerd en ik heb hem binnen 12 uur helemaal in m'n eentje opgegeten :omg: .
Voor herhaling vatbaar dus, maar niet te vaak...
<<

Anoniem247

Bericht 29 Sep 2017 21:31

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Raketje schreef:Ik heb de AH Delicata Melk Stroopwafelreep geprobeerd en ik heb hem binnen 12 uur helemaal in m'n eentje opgegeten :omg: .
Voor herhaling vatbaar dus, maar niet te vaak...


Ik vind 12 uur nog knap. Als ik eenmaal begin aan een tè lekkere chocoladereep is ie binnen een half uur op hoor :P

Ik heb van mijn collega gisteren een Tony's chocoladereep gekregen en die was echt vet lekker. De variant puur haver zeezout. Was echt goddelijk!
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Sep 2017 22:22

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ava schreef:
Raketje schreef:Ik heb de AH Delicata Melk Stroopwafelreep geprobeerd en ik heb hem binnen 12 uur helemaal in m'n eentje opgegeten :omg: .
Voor herhaling vatbaar dus, maar niet te vaak...


Ik vind 12 uur nog knap. Als ik eenmaal begin aan een tè lekkere chocoladereep is ie binnen een half uur op hoor :P

Ik heb van mijn collega gisteren een Tony's chocoladereep gekregen en die was echt vet lekker. De variant puur haver zeezout. Was echt goddelijk!


Haha, zo snel begon het bij mij ook, maar toen ie bijna op was, zat ik behoorlijk vol en had ik geen zin meer. Toen volgde een nacht slapen en rond het ontbijt heb de resterende blokjes opgegeten.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 01 Okt 2017 10:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb de AH Delicata Melk Karamel Zoete Popcorn geprobeerd en ik vind 'm echt heerlijk! :cheering:

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Okt 2017 19:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ok serieus. Im hooked. Johnny doodle melkchocolade met amaretto koekjes. Beetje bitterkowkjes chocola. Holy moly!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 07 Okt 2017 21:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb Johnny Doodle dark salted fudge! Lekker!
Had ook de witte met speculoos gehaald. Ben nooit zo van de chocola maar had er al vaker over gelezen op het forum en ze lagen nu in een 50% kortingsbak dus meegenomen. Maar de witte speculoos vind ik echt veeeeeel te zoet. Die heb ik aan mijn vader meegegeven.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Okt 2017 21:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb bij de Hema witte chocolade met vanille meegenomen. Die vind ik erg zoet. Ik heb ook de melkchocolade gekocht met espresso en coffee nibs en ik vind het te veel naar koffie smaken. Je proeft de chocolade bijna niet.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 16:37

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik ben gek van wraps met zalm en ijsbergsla. Maar wat ik ook probeerde, de juiste smaakcombinatie qua spread kon ik niet vinden. Kruidenroomkoos niet lekker, Monchou niet lekker. Kom ik gisteren bij de Lidl (om ovenbitterballen te scoren. Maar in de aanbieding, dus uitverkocht grmbl) en hebben ze tegenwoordig ook roomkaas met peper i.p.v. kruiden. HEER-LIJK! Eindelijk mijn zalmwrap zoals ik hem het liefste heb.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Okt 2017 21:04

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Fedora, lekker juist met heksenkaas
Hm ga die roomkaas met peper ook eens proberen. Maar niet met zalm want dat “hoort” met heksenkaas
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 21:29

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Fedora, lekker juist met heksenkaas
Hm ga die roomkaas met peper ook eens proberen. Maar niet met zalm want dat “hoort” met heksenkaas


Kun je zien hoeveel verschillende recepten er mogelijk zijn. Ik vond dit met zalm echt een aanrader, maar ik kon er zo ook mijn vingers aan aflikken. Echt een goede van Lidl! Cefre heet het volgens mij? Even uit mijn hoofd.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 21:38

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Fedora, lekker juist met heksenkaas
Hm ga die roomkaas met peper ook eens proberen. Maar niet met zalm want dat “hoort” met heksenkaas


Ik heb al begrepen dat je de meester qua wraps bent! Heksenkaas vind ik niet zo lekker, helaas.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 28 Okt 2017 23:02

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die met peper is er hier al lang. Ik gebruik altijd paturain erbij.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Okt 2017 04:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik stond al diëtend en hongerig bij de Action toen ik deze zag staan:

Afbeelding

In een opwelling gekocht, want het klonk wel heel mooi, 18 kcal voor een heel bord noedels. Toen ik thuiskwam en las op de verpakking dat je er voldoende water bij moet drinken, zodat de noedels de maag bereiken ( :wtf: ), had ik al mijn twijfels. En toen heb ik het geproefd... gatverdamme! Ik weet niet wat het is, maar dit is géén voedsel.

Wat ik wél heel lekker vind is de Petit Paté van de Vegetarische Slager:

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 29 Okt 2017 10:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De petit filet ook!!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 29 Okt 2017 13:15

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Lonely Goatherd schreef:Ik stond al diëtend en hongerig bij de Action toen ik deze zag staan:

Afbeelding

In een opwelling gekocht, want het klonk wel heel mooi, 18 kcal voor een heel bord noedels. Toen ik thuiskwam en las op de verpakking dat je er voldoende water bij moet drinken, zodat de noedels de maag bereiken ( :wtf: ), had ik al mijn twijfels. En toen heb ik het geproefd... gatverdamme! Ik weet niet wat het is, maar dit is géén voedsel.

Wat ik wél heel lekker vind is de Petit Paté van de Vegetarische Slager:

Afbeelding



Die noodles dat is van die Konjac rommel. Heb er ook ooit eens pasta van geprobeerd, nou hoeveel tomatensaus ik er ook bij deed het was echt niet te eten!!
En je moet voordat je het gaat gebruiken het goed afspoelen want het ruikt anders naar vis :wtf:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Okt 2017 16:34

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oke, het is geen product.
Maar ik stond net bij de Starbucks en een chocolademelk besteld. Stond daar op het schapje kaneel. Dat er een beetje doorheen gedaan. LEKKER
Waar Netflix en Once Upon A Time al niet goed voor is haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 16:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bah LG wat balen! Ik heb wel eens noodles/pasta van edamame gehad en dat was nog best oké, wel lekker met wat champignons en courgette. Paste qua smaak wel.

Ik heb deze drie ontbijtgranen geprobeerd. De lekkerste was de coffee & walnuts, daarna cacao & almonds en de speculaas vond ik tegenvallen, te zoet naar mijn smaak.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 14 Nov 2017 21:47

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De chocoladepizza van Dr. Oetker.

Nog niet geproefd, maar wel al in huis.
Ligt in het vriesvak, dus ik dacht dat het dan een soort van (ijs)taart-idee zou zijn.
Kwestie van laten ontdooien en smullen maar dacht ik...
Maar wat staat er toch echt op de doos? 8-10 min. in de oven op 220 graden!! :ja: :confused:
Zo lang op zoveel graden?! Dan is je chocolade toch he-le-maal gesmolten of niet?

(Nu twijfel ik over de precieze tijd/aantal graden, maar ik zal er niet ver vanaf zitten)
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2017 21:50

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Gewoon doen wat er op de doos staat. Hij is best lekker!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Nov 2017 11:55

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die heb ik samen met mijn moeder gekocht! Binnenkort gaan we die proberen. Is het echt avondeten of is het meer een tussendoortje?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2017 11:57

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Girli schreef:Die heb ik samen met mijn moeder gekocht! Binnenkort gaan we die proberen. Is het echt avondeten of is het meer een tussendoortje?

Nou een hele pizza is wel een behoorlijk tussendoortje :P
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Nov 2017 12:22

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik bedoel meer qua smaak! Sowieso eten we ieder de helft, dan wordt het al een stuk minder. Door 3 als mijn zus er ook is haha. Ik kan me niet echt voorstellen dat een chocolade pizza avondeten is.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2017 12:25

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Je kan mij alles voorschotelen als avondeten, dus ik ben niet echt objectief denk ik.
<<

Anoniem231

Bericht 05 Dec 2017 17:32

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oké ik kom onder een steen uitgekropen. Ik heb witte chocolademelk poeder gekocht en die is echt heerlijk! Kan niet wachten tot vanavond, man thuis en kinderen op bed. Samen een beker witte chocolademelk. Jamm!
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 05 Dec 2017 17:48

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Pollepel schreef:Oké ik kom onder een steen uitgekropen. Ik heb witte chocolademelk poeder gekocht en die is echt heerlijk! Kan niet wachten tot vanavond, man thuis en kinderen op bed. Samen een beker witte chocolademelk. Jamm!


Dan heb ik ook onder een steen geleefd, nog nooit gehad! Waar heb je het gekocht?
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers