Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vloerkleed

<<

Anoniem231

Bericht 16 Sep 2017 21:44

Vloerkleed

Waar hebben ze er allemaal?

Ik heb gekeken bij de leen bakker, kwantum, ikea en nog een paar lokale winkels.

Ik zoek een lichte kleur (beige, grijs tinten, iets in die richting), geen hoog polig ivm stof allergie, moet rustig zijn en vast op de vloer liggen (dus geen hele lichte of iets van anti slip eronder).
Formaat denk ik iets van 2 bij 3? We moeten het nog een keer na meten. En het liefst ook betaalbaar.

Helpt er iemand zoeken? Of weet waar ik nog kan zoeken (regio Ehv)?
<<

Anoniem209

Bericht 16 Sep 2017 22:12

Re: Vloerkleed

In Eindhoven/Son zit De Bommel meubelen. Langs Ikea bij de Trendhopper (waar je trouwens ook nog kunt kijken)
Hele leuke spullen hebben ze daar. En op de site staan ook veel vloerkleden.
<<

Anoniem335

Bericht 17 Sep 2017 10:03

Re: Vloerkleed

Loods 5 heeft ook veel vloerkleden, maar dat zit volgens mij niet in de buurt van Eindhoven.
<<

Anoniem231

Bericht 17 Sep 2017 12:46

Re: Vloerkleed

Kexter schreef:Loods 5 heeft ook veel vloerkleden, maar dat zit volgens mij niet in de buurt van Eindhoven.


Die hebben wel hele leuke dingen!
<<

Anoniem231

Bericht 29 Sep 2017 20:59

Re: Vloerkleed

.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers