Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gerechten met garnalen

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Sep 2017 20:49

Gerechten met garnalen

Heeft iemand nog lekkere recepten met garnalen erin? D. is er dol op, maar omdat ik er zelf niet van hou, kom ik niet veel verder dan paella of op een vispizza. Wie helpt me aan lekkere ideeën?
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 22 Sep 2017 21:00

Re: Gerechten met garnalen

Garnalen in de wok, evt uitje en knoflook erbij. Blokjes courgette meebakken. Op het laatst nog wat tomaatjes in stukjes erbij en lekker laten pruttelen. Met het vocht uit de tomaten wordt het dan een beetje een sausje. Ik kruid het zelf met cajunkruiden, maar weet niet of dat kan voor kinderen? Misschien als je een niet pittige mix hebt, dat dat wel gaat. Anders zou paprikapoeder een alternatief kunnen zijn.
03/2019
11/2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2017 21:24

Re: Gerechten met garnalen

Ik gebruik het vaak als proteïne bij een wokgerecht. Garnalen kort roerbakken. Eventueel in een andere pan de groente iets langer roerbakken.
Garnalen en groente samen op smaak brengen met een woksaus. Zelf gemaakt of uit een potje.
Rijst of noedels naar smaak als koolhydraten toevoegen. .
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 27 Sep 2017 17:01

Re: Gerechten met garnalen

Bedankt voor de inspiratie, ga er binnenkort eens mee aan de slag!
19 juni 2015
2 februari 2017

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers