Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe valt.... ( merk kleding)

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2017 16:33

Hoe valt.... ( merk kleding)

Wie herkent het niet, je wilt online iets bestellen maar je hebt nog nooit iets van het merk aangehad. Hoe weet je dan welke maat je moet bestellen? MIsschien handig om een algemeen topic te opnemen, waarin we aan elkaar kunnen vragen of een bepaald merk ruim valt, of juist smal is.

Zo weet ik bijvoorbeeld van tenniskleding dat ik van Nike van een maatje groter moest bestellen, omdat het vrij smal valt en ik nogal breed gebouwd ben.

Ik zit zo al maanden een vest van Naketone maar ik heb geen idee hoe deze valt.
Van normale kleding heb ik een L. Kan ik dan gewoon een L bestellen? Of toch een XL omdat ze in mijn ogen nogal smal ogen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Sep 2017 16:38

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Ik heb een trui van Naketano en die vind ik aan de kleine kant vallen. Niet heel erg, maar als je niet van strak houdt zou ik een maatje groter bestellen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2017 16:56

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Thanks, dan ga ik denk ik voor de XL aangezien ik een behoorlijke voorgevel heb, waardoor het al snel te strak zit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Sep 2017 19:34

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Ik heb meerdere Naketano en die vind ik gewoon vallen: ik heb normaal L en kan hiervan ook prima een L aan. Wel zijn er verschillende stoffen, stretch en niet-stretch, dat valt anders. Ik heb overigens 1 officieel heren trui, daarvan heb ik volgens mij een S.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem212

Bericht 22 Sep 2017 19:37

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Ik vind Naketano iets kleiner vallen. Ik draag normaal gesproken L, maar vind een L van Naketano net iets te strak zitten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2017 20:17

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Bedankt meiden. Ik denk dat in dan inderdaad voor een XL ga. Nu eerste mijn collegegeld betalen en van wat er dan over is vind ik wel dat ik een naketano heb verdient. Ik heb nog een week om goed te zoeken welke ik wil, er zijn zoveel leuke truien/vesten van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Sep 2017 21:23

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Even iets anders vwb naketano: het is heel weinig in de sale, soms wil je wel eens wat treffen bij P&C of bij Zalando.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2017 21:31

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Thanks Tom, ik had al gezien dat alle maten voor mij in de sale niet meer beschikbaar zijn. Ik vind dat niet erg, aangezien ik niet zo heel vaak kleding koop en dan liever ook iets goeds koop wat dat langer mee kan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 23 Sep 2017 11:00

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Ik heb wel eens wat van naketano in de sale gekocht in Egmond aan zee bij Summertime.
Moet maar net bij je in de buurt zijn natuurlijk. Maar voor Tom is het wel een tip :).
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 23 Sep 2017 14:37

Re: Hoe valt.... ( merk kleding)

Summerlovin schreef:Ik heb wel eens wat van naketano in de sale gekocht in Egmond aan zee bij Summertime.
Moet maar net bij je in de buurt zijn natuurlijk. Maar voor Tom is het wel een tip :).


Oh fijn dat ze het daar ook wel eens in de sale hebben! Wist wel dat ze het daar verkopen maar was het nooit goedkoper tegen gekomen daar.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers