Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nagelstyliste/visagiste.

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Okt 2013 10:57

Nagelstyliste/visagiste.

Zou daar nog werk in te vinden/doen zijn? Ook in de vorm van een eigen bedrijf. Ik doe nu werk waarbij ik ontzettend veel moet lopen, en ik heb maandag te horen gekregen dat ik een chronisch pijnlijke knie heb. Geïrriteerde pees, niks aan te doen. Nu ben ik dus aan het kijken of ik zo'n cursus voor nagelstyling en visagie wil gaan doen, alleen ik wil niet wéér een opleiding waar ik niks mee kan, die heb ik al.

Wat denken jullie?
<<

Anoniem57

Bericht 30 Okt 2013 15:00

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Volgens mij is het vanwege de dure materialen weinig rendabel. Ik heb het ook beiden maar nooit op peil gehouden.
<<

Anoniem12

Bericht 30 Okt 2013 15:03

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Misschien komt het wel weer, maar in tijden van crisis zijn zulke dingen natuurlijk het eerste wat overgeslagen wordt.
<<

Anoniem237

Bericht 30 Okt 2013 16:22

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Ik heb een eigen onderneming waarin ik onder andere deze beroepen uitoefen en ik kan je zeggen, ik merk niks van de crisis. Het is nog net zo druk als 2 jaar geleden. :yes:
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 30 Okt 2013 16:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem237

Bericht 30 Okt 2013 16:24

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Parel schreef:Volgens mij is het vanwege de dure materialen weinig rendabel. Ik heb het ook beiden maar nooit op peil gehouden.
Dure materialen? Je schaft eenmalig een basis assortiment aan en daar kun je tijden mee vooruit. :)
<<

Anoniem12

Bericht 30 Okt 2013 16:30

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Maar forumster, jij hebt de onderneming (en de klanten) al nu het crisis is. Vaste klanten blijven wel, maar komt er ook veel nieuw bij? Zou het net zo gaan als je nu pas start?

Een vriendin van mij is vorig jaar gestart, maar zij is blij dat ze er nog een gewone baan naast heeft want zij merkt wel heel erg dat het een luxe product is waar men nu op bespaart.

Ik vind het ook echt heel mooi, maar veel te duur om een set nieuwe nagels te laten zetten.
<<

Anoniem237

Bericht 30 Okt 2013 16:33

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Rush schreef:Maar forumster, jij hebt de onderneming (en de klanten) al nu het crisis is. Vaste klanten blijven wel, maar komt er ook veel nieuw bij? Zou het net zo gaan als je nu pas start?

Een vriendin van mij is vorig jaar gestart, maar zij is blij dat ze er nog een gewone baan naast heeft want zij merkt wel heel erg dat het een luxe product is waar men nu op bespaart.

Ik vind het ook echt heel mooi, maar veel te duur om een set nieuwe nagels te laten zetten.
Ik merk tot nu toe geen verschil. Ik krijg er nu niet minder bij dan 2 jaar geleden, het is nog steeds een gelijke lijn gebleven. Waar ik overigens heel erg blij mee ben hoor!
<<

Anoniem12

Bericht 30 Okt 2013 16:42

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Ja echt super dat dat zo steady blijft gaan. Ik doe het nu nog altijd zelf, maar het is zo fijn als iemand anders het doet haha!
<<

Anoniem237

Bericht 31 Okt 2013 13:21

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Rush schreef:Ja echt super dat dat zo steady blijft gaan. Ik doe het nu nog altijd zelf, maar het is zo fijn als iemand anders het doet haha!

Dank je. :)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 31 Okt 2013 20:42

Re: Nagelstyliste/vigasiste.

Mijn nicht heeft ook thuis een schoonheidssalon gehad maar is hier inderdaad mee moeten stoppen vanwege de klandizie die steeds minder werd.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron