Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom? Wat vraag jij je af?

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 21 Sep 2017 11:04

Waarom? Wat vraag jij je af?

Soms heb ik van die nutteloze, onbelangrijke dingen die ik me toch afvraag. Ondertussen kan ik niks met het antwoord, want het verandert toch niks.

Zo vraag ik mij af:
Waarom heb je bij een nieuwe schaar 9 van de 10 keer een schaar nodig om deze nieuwe schaar uit de verpakking te halen?

Waarom moeten vogels die midden op de weg zitten altijd vóór mijn auto of fiets langs weg vliegen en niet de andere kant op?

Jullie ook zulke vragen?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2017 11:05

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom is de gemiddelde tv makkelijker te jatten dan dat je een barbie (of welk ander vtech speelgoed enz) uit de verpakking krijgt..
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 21 Sep 2017 17:27

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Ik vraag me af in hoeverre trouwjurken uniek zijn. Is er écht van elke jurk maar 1? Ik ga zaterdag trouwjurken passen en deze vraag speelt dus al eventjes door mijn hoofd.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Sep 2017 17:36

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Huh nee natuurlijk niet, trouwjurken worden gewoon in series ontworpen net zoals kleding. Er zijn uiteraard wel jurken die custom made zijn maar lang niet alles hoor!
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 21 Sep 2017 17:40

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Haha, huh! Nee, zijn zeker niet uniek.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Sep 2017 18:44

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Niet, mijn zus had in haar contract staan dat binnen 6 weken van haar bruiloft ze geen identieke jurk zou tegen komen. Nu had haar collega een vergelijkbare jurk, maar de verschillen waren weer net te groot om op die regel aanspraak te maken ( ik geloof dezelfde top, maar een andere rok).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 21 Sep 2017 18:50

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Huh, een contract voor een bruidsjurk? Was dat een hele exclusieve winkel ofzo of is dit de normaalste gang van zaken?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Sep 2017 18:52

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Beide zussen kregen een contract, dat ze de jurk moesten afnemen behalve als de partner zou overlijden. En dat ze niet teveel mochten verschillen in de opgenomen maten vanwege het vermaken ervan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 21 Sep 2017 19:20

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Haha dankje voor het antwoord. Ik ben zelf nooit in een bruidswinkel geweest dus wist het ook niet. Heb ook nog nooit dezelfde jurk gezien, dus vandaar..
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Sep 2017 19:25

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom kletst iedereen toch altijd tegen mij? M'n hoofd zit vol met de verhalen van mensen die ik niet ken. Ik hoef m'n teen maar in de trein te steken of ik heb alweer een gesprekspartner.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem224

Bericht 21 Sep 2017 19:36

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom heb ik altijd honger en wanneer ik mijn eten klaar heb niet meer?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Sep 2017 20:10

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Huh daar heb ik nog nooit van gehoord Silly One. Grappig en ik ken de trouw business nog best goed.

Chocolate Cookie, de bruidsmerken lanceren elk jaar een nieuwe lijn. Ze ontwerpen dus wel steeds nieuwe jurken. Een bruidsjurkenwinkel gaat elk jaar naar een beurs en shows en koopt dan de jurken in die zij bij hun winkel vinden passen. Die komen dan in de winkels te hangen. Vaak maar één maat per jurk, en als jij je jurk gevonden hebt gaan ze helemaal goed meten en dan bestellen ze jouw jurk. Die wordt dus dan wel echt voor jou gemaakt, maar is niet perse uniek.
Tenzij je natuurlijk naar een atelier gaat en het echt laat ontwerpen voor jou.

Veel plezier! Naar welke winkel ga je?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Sep 2017 21:58

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom hebben mannenfietsen een stang? Echt, dat is voor hun toch ook alleen maar onnodig onhandig?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2017 21:59

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Dat was vroeger voor stevigheid. Is nu onderhand niet meer nodig idd.
#teammaple🍁
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 22 Sep 2017 22:04

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom zitten op sommige grote verkeersborden (op de snelweg) vetttt veel vogels (er past echt geen 1 meer bij) en op sommige verkeersborden helemaal niets?
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 23 Sep 2017 09:51

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom moeten boeren met hun tractors naar de andere kant het van eiland? Kunnen ze niet beter de tractor daar laten staan, of daarnaast gaan wonen, of landje ruil doen ipv alle 80km wegen ophouden met hun 30km p/u?
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 23 Sep 2017 10:00

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Haha ik vraag me af waarom de trekkers altijd net in de spits de weg op moeten hier. Is een lange drukke 80 weg en er is altijd wel weer zo'n gek die vindt dat hij dan daar ook moet rijden.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Sep 2017 10:10

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Islandgirl schreef:Waarom moeten boeren met hun tractors naar de andere kant het van eiland? Kunnen ze niet beter de tractor daar laten staan, of daarnaast gaan wonen, of landje ruil doen ipv alle 80km wegen ophouden met hun 30km p/u?

Misschien is het gewoon een loonbedrijf?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Sep 2017 10:37

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom zou je een krukje met twee kussens sin de vensterbank zetten als decoratie?
L2014 & H2017
<<

Anoniem249

Bericht 23 Sep 2017 10:52

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Fiederilsje schreef:Waarom zou je een krukje met twee kussens sin de vensterbank zetten als decoratie?
Huh? Hier kan ik me geen voorstelling van maken. Hoe ziet dat eruit?

Ik heb die rare decoratietakken ook nooit begrepen. Gaat toch geen tak voor je raam hangen met tierelantijnen eraan.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Sep 2017 15:16

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Of een mand met een kussen er op :razz:
<<

Anoniem249

Bericht 23 Sep 2017 16:38

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Olíve schreef:Of een mand met een kussen er op :razz:

Is het dan niet bedoelt om op te zitten? Zodat je opbergruimte en een extra zitplek hebt voor als je klein woont?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Sep 2017 17:14

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Een mand met een kussen lijkt me dan een plekkie voor de kat. Dat vind ik niet gek. Een kruk met 2 poten lijkt me heel vreemd.

Edit: twee kussens zie ik, niet twee poten :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 23 Sep 2017 17:22

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Heel veel mensen hebben een mand met kussens erop in huis tegenwoordig, maar op de vensterbank heb ik het nog nooit gezien.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2017 17:29

Re: Waarom? Wat vraag jij je af?

Waarom winden sommige mensen zich zo op over de Hema? Waarom valt het niet te begrijpen dat ze slechts labels veranderen en niet de kleding? En dan direct roepen van 'boycotten' en dergelijke. Echt. Hoe simpel ben je dan?
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron