Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


€400 boete voor loslopende katten

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Sep 2017 08:56

Re: €400 boete voor loslopende katten

Ava, maar dat is met honden op bijvoorbeeld een boerderij ook wel zo. En sommige mensen ruimen altijd netjes de drollen op waar anderen het laten liggen. Dan is het eigenlijk ook niet eerlijk dat er wel door iedereen hondenbelasting betaald moet worden.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 08:59

Re: €400 boete voor loslopende katten

Ja lastig is dat! Wij wonen ook buitenaf en de honden (en kat) blijven op ons eigen erf. Als hier belasting was zou ik het gewoon betalen hoor, maar een beetje oneerlijk is dat wel dan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Sep 2017 09:06

Re: €400 boete voor loslopende katten

Tenzij het een soort belasting bijdrage achtig iets is voor gewoon het bezit van huisdieren, niet persé voor het feit dat ze buiten lopen. Zo heel gek vind ik dat niet.
Let's discover the world together.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Sep 2017 09:11

Re: €400 boete voor loslopende katten

Op zich vind ik dat ook niet gek maar vraag me dan wel weer af waar de gemeente dat geld voor gaat gebruiken. En het lost natuurlijk het probleem van poepende katten in andermans tuin niet op.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 09:11

Re: €400 boete voor loslopende katten

Ja dat is zo. Je betaald ook wegenbelasting als je een tijdje niet op de wegen komt. Al kan je dan ook schorsen.
Misschien mag je je kat of hond ook schorsen dan haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Sep 2017 09:12

Re: €400 boete voor loslopende katten

Ja dat weet ik ook niet Carra ;)
Let's discover the world together.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Sep 2017 09:16

Re: €400 boete voor loslopende katten

Misschien kan de gemeente het gebruiken voor die dure DNA testen! :laughcry:
<<

Anoniem231

Bericht 23 Sep 2017 10:52

Re: €400 boete voor loslopende katten

In het buitengebied is vaak (misschien wel overal) geen belasting voor honden.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers