Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2017-2018

<<

Anoniem211

Bericht 10 Sep 2017 20:07

Re: Trouwen in 2017-2018

Ja zeker een gek idee! Maar ook dát was een geweldige dag hoor! Alleen voelt het nu totaal anders. En deze relatie heeeel veel beter.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Sep 2017 21:18

Re: Trouwen in 2017-2018

M'n vrijgezellenfeest was gelukkig geen echt vrijgezellenfeest. Dat vind ik namelijk vreselijk; verkleed door Amsterdam moeten hobbelen en opdrachten uitvoeren ofzo :palm:
Mijn beste vriendin kwam me ophalen en heeft me verrast met een weekendje Eindhoven. We hebben lekker geshopt, massage gehad, heerlijk uit eten geweest, was super leuk!

Ondertussen is het nog maar iets meer dan een week tot d-day! :omg:
<<

Anoniem221

Bericht 15 Sep 2017 21:03

Re: Trouwen in 2017-2018

Marilyn, ik hoop dat je een mooie dag hebt (gehad)! Van harte gefeliciteerd!

JaneDoe, begrijp ik het goed dat je trouwt op de 18e? Aankomende maandag? Alvast heel erg veel plezier! Zenuwachtig?

We hebben de afgelopen week de puntjes op de i gezet. We zijn beiden heel erg zenuwachtig, maar we kijken er ook heel erg naar uit. Het is leuk om te zien hoe onze omgeving bezig is met onze trouwdag. Mijn moeder en stiefvader zijn al een maand bezig met hun perfecte outfit, mijn kleine nichtje (6 mnd) heeft een prachtige roze jurk, vrienden zijn met ons aan het aftellen en iedereen heeft er zin in! Iedereen denkt ook mee, iets dat soms irritant is, maar vaak heel erg welkom. Wij doen het immers voor de eerste keer (en hopelijk laatste keer) en weten ook niet precies hoe het moet. Wat ik vooral heel erg fijn vind is dat de fotograaf bezig is met de perfecte locaties zoeken. Ik kijk echt uit naar haar foto's. Dinsdagmorgen haal ik de trouwjurk (geen plek voor thuis) en dan kan het allemaal gaan gebeuren. Het wordt vast een topdag! :love:
<<

Anoniem221

Bericht 18 Sep 2017 17:45

Re: Trouwen in 2017-2018

Update: Iedereen heeft afgezegd. Het was gewoon niet haalbaar om op een normale werkdag vrij te nemen. Ik baal verschrikkelijk en dat is natuurlijk niet aan de hand. ;)

Nog 24u en dan ben ik getrouwd! Is mijn man degene met dezelfde achternaam als de mijne. En vieren we morgenavond een leuk feestje! Er zijn wat afmeldingen binnengekomen en dat is K, maar het overgrote deel komt. Ik kijk er echt naar uit! Vooral het ja-woord, de tranen van geluk en het feestje. En vooral de foto's.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Sep 2017 17:53

Re: Trouwen in 2017-2018

Je eerste en tweede alinea stroken niet helemaal met elkaar. Ik ga er maar vanuit dat niet echt letterlijk iedereen heeft afgezegd. Hoe dan ook, geniet er morgen van Fedora. Het is je gegund. Kom je ook een fotootje hier laten zien?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Sep 2017 18:42

Re: Trouwen in 2017-2018

Marin schreef:Je eerste en tweede alinea stroken niet helemaal met elkaar. Ik ga er maar vanuit dat niet echt letterlijk iedereen heeft afgezegd. Hoe dan ook, geniet er morgen van Fedora. Het is je gegund. Kom je ook een fotootje hier laten zien?

Het was een grapje. Daarom stroken de eerste en tweede alinea niet met elkaar. :)

Ik zal in ieder geval één van de foto's hier delen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Sep 2017 20:09

Re: Trouwen in 2017-2018

Fijne dag gewenst morgen Fedora!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem313

Bericht 18 Sep 2017 21:33

Re: Trouwen in 2017-2018

Geniet ervan!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Sep 2017 21:45

Re: Trouwen in 2017-2018

Maak er een mooie dag van Fedora!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers