Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Healthy en fit in 2017

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Sep 2017 22:06

Re: Healthy en fit in 2017

Die website is toch gewoon gratis? Misschien dat je ook mee kan doen aan een of ander betaald programma, daar heb ik me verder niet in verdiept, maar er staat zeker heel veel gratis informatie op. Ik vond de artikelen die ik (gratis dus) las erg goed.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Sep 2017 22:09

Re: Healthy en fit in 2017

Oh :) dat was het eerste wat ik las. Ik zal nog eens een keer goed kijken dan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Sep 2017 22:10

Re: Healthy en fit in 2017

O, nu zie ik het ook. Dat hele betaalde deel was me compleet ontgaan. Ik had het echt over de site en de tips die ze daar geven, had ze eigenlijk ook ontdekt via hun Facebookpagina en niet via de site zelf.

Dat soort coaching heb ik ook nooit gehad, heb gedurende mijn hele dieetperiode nooit een betaald lidmaatschap afgesloten voor iets. Heb gewoon gratis Fatsecret, gratis app van Jillian Michaels (heeft ook een betaald, meer gepersonaliseerd deel, maar dat doe ik dus niet, zou het overwegen als het een eenmalig, niet al te krankzinnig hoog bedrag was, maar dit is maandelijks en daar heb ik geen zin in). Wel wat fitness-spulletjes voor thuis, maar verder geen dure abonnementen of hoge kosten. Ik heb bijvoorbeeld ook de boeken van Mieke Kosters gelezen omdat ik haar ideeën wel interessant vond, die boeken heb ik gewoon uit de bibliotheek gehaald. Er zijn zoveel sites met gratis tips, recepten, oefeningen, et cetera, voor je die informatie allemaal tot je hebt genomen ben je maanden verder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem222

Bericht 16 Sep 2017 07:59

Re: Healthy en fit in 2017

Oke, de balans was gister toch een beetje weg. Het begon goed met de hele dag gezond eten en 's avonds sporten. Toen feestje met drank en bitterballen en daarna nog mcdonalds :|.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Sep 2017 19:25

Re: Healthy en fit in 2017

Hoe gaat t ladies?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Sep 2017 19:30

Re: Healthy en fit in 2017

Haha Harrison. Maar deze week veel sporten las ik!

Hier niet meer gesport. Maar vorige week een bruiloft van 12 uur gefotografeerd met twee cameras om m'n nek, afgelopen zaterdag rennen en vliegen op de bruiloft van m'n zus en komende donderdag ook weer een lange bruiloft dus ik kom wel aan m'n beweging vind ik zelf.

Qua eten gaat 't wel goed, weer lekker low carb bezig.

Met jou?
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Sep 2017 19:31

Re: Healthy en fit in 2017

Ik ben weer heel voorzichtig aan begonnen met wat buikspieroefeningen vanmorgen, tien minuutjes, want ik ben nog steeds verkouden en benauwd, het begint nu pas een klein beetje los te komen met hoesten, maar ik wil ook niet twee weken niet sporten. Dus ik bouw het heel langzaam weer op, wil er ook niet meteen weer vol tegenaan.

Met eten gaat het gewoon zoals anders. Gewoon drie maaltijden en twee tussendoortjes, ben daar redelijk standvastig in.

@Marin, daarmee verbrand je ook veel, hoor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Sep 2017 19:32

Re: Healthy en fit in 2017

Vervelend dat je zo benauwd bent Susan. Goede verkoudheid dus. Hier helaas ook. Goed dat je 't weer op gaat bouwen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 19 Sep 2017 08:20

Re: Healthy en fit in 2017

Beterschap Suzan. Knap dat je dan toch weer het sporten wat oppakt.
Klinkt wel alsof je je beweging wel krijgt ja, Marin. Leuk!

Hier gaat het goed, heb best wel de smaak te pakken met sporten! Eten gaat altijd wel oke, behalve in het weekend, haha. Maar daar heb ik de komende tijd ook weer wat meer balans in doordat niet alle weekenden helemaal vol gepland zijn met feestjes. Maar goed, moet ook wel gewoon kunnen, gewoon 80/20.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Sep 2017 09:12

Re: Healthy en fit in 2017

Hier gaat het hetzelfde, door de week goed bezig met gezond (en niet teveel) eten, geen alcohol en veel sporten. En dan in het weekend wel borreltjes en dan eet ik wat meer. Wel een beetje frustrerend is dat ik dan 2 kg kwijt raak, en na een dagje wat minder streng zit dat er meteen weer aan - en dan door de week er weer af, en na het weekend er weer aan, zo'n schommelritme dus. Maar goed, ik voel me hier prima bij, en vind het kennelijk ook niet ernstig genoeg om in het weekend ook streng te doen.
<<

Anoniem222

Bericht 19 Sep 2017 09:43

Re: Healthy en fit in 2017

Caulfield schreef:Hier gaat het hetzelfde, door de week goed bezig met gezond (en niet teveel) eten, geen alcohol en veel sporten. En dan in het weekend wel borreltjes en dan eet ik wat meer. Wel een beetje frustrerend is dat ik dan 2 kg kwijt raak, en na een dagje wat minder streng zit dat er meteen weer aan - en dan door de week er weer af, en na het weekend er weer aan, zo'n schommelritme dus. Maar goed, ik voel me hier prima bij, en vind het kennelijk ook niet ernstig genoeg om in het weekend ook streng te doen.


Jaa, herkenbaar! Maar dat is bij mij wel pas sinds een jaar ofzo. Misschien wel doordat ik toen stopte met hockey. "Vroeger" ging afvallen en het er af houden veel makkelijker. Maar ik vind het dan blijkbaar inderdaad niet belangrijk genoeg.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Okt 2017 10:18

Re: Healthy en fit in 2017

Up!

Ik kwam er net achter dat de 30 day shred filmpjes er niet meer zijn op YouTube! Raaaas. Nu heb ik een andere work out van Jillian gedaan, de bodyshred. Ik kwam redelijk goed mee maar ben op 3/4 gestopt, toen was m’n lijf echt op. Ben 2 weken niet fit geweest (de details laat ik achterwege maar m’n lichaam gooide alles bijna direct weer naar buiten) en ben daardoor onwijs slap geworden.

Nu weer aansterken dus, ik ga dit filmpje denk ik 2 keer per week minimaal doen. En iedere avond wat crunches en planks.

Naar m’n werk zorg ik dat ik voldoende eten meeneem dat ik snel tussendoor kan eten (bananen, breakers, bananenbrood, restjes avondeten, eieren en noten). Heb gewoon geen tijd voor echt lunchen :(

Ik hoop dat ik over twee weken weer sterk en met meer energie ben!
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Okt 2017 11:46

Re: Healthy en fit in 2017

Knap hoor UN! Zeker nadat je ziek bent geweest. Jillian en ik zijn geen vriendinnen, ze is altijd zo dominant aanwezig. Bazig typje.

En eigenlijk vind ik dat je tijd moet maken om fatsoenlijk te kunnen lunchen. :smile:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Okt 2017 16:25

Re: Healthy en fit in 2017

Ha ik hou wel van Jillian op zn tijd :)

Ja vind ik ook van die lunch! Maar ik kan de lestijden op m’n school niet aanpassen en m’n bomvolle rooster ook niet! Heb geen tussenuren helaas, dus ik heb op een werkdag hooguit 5 minuten tussendoor om iets naar binnen te schuiven :(
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers