Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Etsy

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Feb 2014 16:27

Re: Etsy

Kaas schreef:Ik heb gisteren voor het eerst eens op Etsy zitten kijken, wat een hoop leuke dingen!

Maar hoe gaat het precies in zijn werk als je iets besteld?


Ik heb een Etsy winkeltje dus ik weet er wel wat van ;-). Je klikt op kopen bij een artikel, je betaald via een van de mogelijke betaalmethodes (bijvoorbeeld paypal, creditcard) en dan krijgt de verkoper een bericht dat het artikel verkocht is en waar het naartoe gestuurd moet worden. Die verkoper moet dat dan op de post gaan doen.
Elke verkoper heeft z'n eigen voorwaarden. Wel is het zo dat de meeste verkopers op Etsy het heel vervelend vinden negatieve feedback te krijgen en dus doen ze er vaak alles aan om tevreden klanten te hebben.
Achter elke Etsy-shop zit dus een persoon die die spullen maakt of verzameld, soms zit er een groter bedrijf achter, maar meestal kleiner.

Die stempel die hier bovenaan staat is volgens mij van paperstories, dat meisje heb ik een keer ontmoet op een Etsydag voor winkeliers. Grappig om dat hier tegen te komen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 03 Feb 2014 22:09

Re: Etsy

Kan iemand mij helpen, ik wil graag iets bestellen via Etsy. Maar ik heb geen creditcard, maar uiteraard wel PayPal. Als ik inlog via PayPal, krijg ik verder alleen betaalopties van creditcards. Wat doe ik verkeerd?
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 03 Feb 2014 22:52

Re: Etsy

Pompoen schreef:
Kaas schreef:Ik heb gisteren voor het eerst eens op Etsy zitten kijken, wat een hoop leuke dingen!

Maar hoe gaat het precies in zijn werk als je iets besteld?


Ik heb een Etsy winkeltje dus ik weet er wel wat van ;-). Je klikt op kopen bij een artikel, je betaald via een van de mogelijke betaalmethodes (bijvoorbeeld paypal, creditcard) en dan krijgt de verkoper een bericht dat het artikel verkocht is en waar het naartoe gestuurd moet worden. Die verkoper moet dat dan op de post gaan doen.
Elke verkoper heeft z'n eigen voorwaarden. Wel is het zo dat de meeste verkopers op Etsy het heel vervelend vinden negatieve feedback te krijgen en dus doen ze er vaak alles aan om tevreden klanten te hebben.
Achter elke Etsy-shop zit dus een persoon die die spullen maakt of verzameld, soms zit er een groter bedrijf achter, maar meestal kleiner.

Die stempel die hier bovenaan staat is volgens mij van paperstories, dat meisje heb ik een keer ontmoet op een Etsydag voor winkeliers. Grappig om dat hier tegen te komen.


1 vraagje dan nog, als ik via de app kijk zie ik wel over de prijzen in euro's, als ik via mijn laptop kijk staan er overal dollars. Kun je dit ergens filteren?

Bedankt voor je duidelijke uitleg, begrijp het een stuk beter! Morgen maar weer eens lekker snuffelen, dat is het enige voordeel van ziek thuis zitten ;-)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Feb 2014 23:51

Re: Etsy

Kan het zijn dat je op de app wel ingelogd staat met je account (met landinformatie) of dat de app je locatie gebruikt voor de currency? Als je op de website inlogt met je account gaat het automatisch naar euro's volgens mij.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 14 Sep 2017 05:54

Re: Etsy

Ik up dit topic even. Maar ik heb dus nog nooit via Etsy iets besteld en heb een vraag erover. Hoelang duurt het ongeveer voordat jeje bestelde spullen binnenkrijgt?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Sep 2017 06:25

Re: Etsy

Ligt er aan waar het vandaan komt ;).
De ene verkoper zit in Nederland en de ander in Amerika.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 18 Sep 2017 12:57

Re: Etsy

Het ligt er inderdaad aan van waar het pakje moet komen, en hoe snel de eigenaar het opstuurt :)

Ik ben even gaan kijken bij mijn bestellingen hoe lang het duurde van ... naar België:
België - 3 dagen
Spanje - 3 dagen
Nederland - 6 dagen
Amerika - 3 weken
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers