Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst storm

<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 13 Sep 2017 11:04

Re: Herfst storm

Ik moet het hele land door vandaag helaas. Zowel met auto als OV. Vanochtend moest ik met de auto al tig takken, of beter gezegd halve bomen, ontwijken met de auto. Ben benieuwd hoe het vanavond met de trein is, hopelijk blijft alles gewoon rijden!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem223

Bericht 13 Sep 2017 11:20

Re: Herfst storm

Ik waaide vanochtend naar mijn werk. Dat wordt vanmiddag dus trappen...
Maar ik ben zo dol op dit weer! HIer is het droog, het waait alleen behoorlijk (geen storm overigens).
Eindelijk weer lange mouwen aan (hoewel ik nu wel het raam op kantoor open heb gezet, als de zon erop schijnt wordt het hier nog warm, het was 26 graden net).
Ja, ik ben echt een herfstmens. Lekker naar buiten, de gekleurde blaadjes in het bos, nog niet te koud dus lekker in een vest of leren jasje de deur uit, op tijd donker dus ik kan ook weer slapen. En met een kop thee op de bank series kijken. Heerlijk.

Succes iedereen bij wie het echt stormt! Hier in het zuiden komen we er meestal goed vanaf (m.u.v. die hagelbui van juni 2016 toen ijn auto total loss ging en we een nieuw dak moesten net als de rest van het dorp).
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Sep 2017 11:21

Re: Herfst storm

Ik woon gelukkig op loopafstand van mijn werk. Ik ben benieuwd of ik er naartoe waai. Even uitwaaien is ook altijd wel lekker.
<<

anoniem224

Bericht 13 Sep 2017 11:22

Re: Herfst storm

Ik moest er vanmorgen door op de fiets om te gaan werken, toen vond ik het nog wel meevallen. Nu gaat het wel wat harder, maar vanmiddag heb ik vrij gekregen dus ik vind het heerlijk zo.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2017 11:32

Re: Herfst storm

Ik ben vanochtend vroeg er al uit geweest naar de sportschool. Het waait lekker hard hier. De bloempotten vliegen door de tuin achter. Ik zit nu lekker binnen met een trui aan.

Wel bizar dat het vorig jaar vandaag 30 graden was. Ik kreeg een herinnering op Facebook
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 13 Sep 2017 11:39

Re: Herfst storm

Ik lig nu met een dekentje op de bank, maar heb om 15.00 fysio en ga daarna met een vriend zwemmen. We hebben wel het plan om met de fiets te gaan veranderd voor de bus. Het gaat hier flink tekeer. Bouwvakkers die amper kunnen blijven staan, hout wat er rond waait..
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 13 Sep 2017 12:13

Re: Herfst storm

Het waait hier erg hard maar het is inmiddels wel zonnig. Vanmorgen moest ik echt denken hoe ik naar de opvang zou gaan; de auto voor 400m vond ik ook zowat (en gedoe met in en uit met twee kinderen). Ik kreeg een plensbui van een minuut op m'n kop en was gelijk zeiknat. Verder doen we het rustig vandaag, ajuu!
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2017 12:20

Re: Herfst storm

Susan schreef:Ik moet zo Yrsa van school halen en later op de middag met haar naar musicalles. Fietsen ga ik vandaag niet doen, liever lopen of met openbaar vervoer, tenzij de wind dan redelijk is gaan liggen, want ik vind het wel weer een gedoe met de bus.

Ik had zo'n zin om naar mijn werk te fietsen met deze wind! Maar het regende er ook bij, helaas.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Sep 2017 12:26

Re: Herfst storm

Ik ben vanochtend boodschappen gaan doen met mijn dochter. Mijn zoon wou zelf met de fiets naar school maar heb hem toch maar achterop gezet bij mij. Nu zit ik met een dekentje en een kopje thee op de bank, dochter slaapt en zoon is aan het spelen.

Ik ga zo maar wat rommelen hier in huis. Er moet nog gestreken worden, alvast koken voor vanavond en ik wil als mijn dochter wakker is ook nog poetsen boven.
2012 & 2016
<<

Anoniem315

Bericht 13 Sep 2017 13:18

Re: Herfst storm

Ik ben vrij vandaag, dus was van plan zoveel mogelijk binnen te blijven. Maar mijn schoonmoeder belde of ik wilde komen helpen met eikels zoeken, want die zijn giftig en mijn paard kon anders niet naar buiten. Er lagen echt emmers vol! Anyway, toch met de kinderen in de auto de weg op gegaan. Er lagen flink wat takken op en naast de weg en ik kreeg allemaal eikels op mijn dak. Zo'n storm kan beter wat later in het jaar, dan heb je veel minder zwaarbeladen bomen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2017 13:27

Re: Herfst storm

Carrie schreef:
Susan schreef:Ik moet zo Yrsa van school halen en later op de middag met haar naar musicalles. Fietsen ga ik vandaag niet doen, liever lopen of met openbaar vervoer, tenzij de wind dan redelijk is gaan liggen, want ik vind het wel weer een gedoe met de bus.

Ik had zo'n zin om naar mijn werk te fietsen met deze wind! Maar het regende er ook bij, helaas.


Echt? Als ik iets kut vind, is het wel fietsen met (tegen)wind. En die is natuurlijk onvermijdelijk met dit weer!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem231

Bericht 13 Sep 2017 13:29

Re: Herfst storm

Wij blijven vandaag binnen. Het waait hier echt flink. Een boom in de voortuin is omgewaaid en daardoor gebroken. Kwam de buurman even vertellen. Hij is hem nu even in stukken aan het hakken voor de kachel. Hij ging zo in de schuur staan want het waait toch te hard.
Van mij mag het stoppen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Sep 2017 13:41

Re: Herfst storm

Wat een groot contrast met vorig jaar! Toen werd op deze woensdag mijn moeder begraven en vielen de mussen van het dak.

Hier is onze parasol vanochtend gewoon geknakt door de wind. Dat wordt dus een nieuwe volgend jaar.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Sep 2017 13:48

Re: Herfst storm

Net met de bakfiets dochter van school gehaald. Stuk met zijwind langs de weilanden was niet zo leuk. Maar gelukkig was het wel droog.
Nu blijven we lekker binnen.
Dochter had op school gevliegerd met een plastic zal aan een touwtje :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2017 13:53

Re: Herfst storm

Bliss schreef:
Carrie schreef:
Susan schreef:Ik moet zo Yrsa van school halen en later op de middag met haar naar musicalles. Fietsen ga ik vandaag niet doen, liever lopen of met openbaar vervoer, tenzij de wind dan redelijk is gaan liggen, want ik vind het wel weer een gedoe met de bus.

Ik had zo'n zin om naar mijn werk te fietsen met deze wind! Maar het regende er ook bij, helaas.


Echt? Als ik iets kut vind, is het wel fietsen met (tegen)wind. En die is natuurlijk onvermijdelijk met dit weer!

Hm, ja da's waar! Ik ging uit van de wind mee, lekker weinig trappen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2017 14:05

Re: Herfst storm

Ja één kant op is het heerlijk natuurlijk, maar je moet ook terug!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem210

Bericht 13 Sep 2017 18:10

Re: Herfst storm

Sterkte vandaag Lady.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers