Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bloedblaar

<<

anoniem224

Bericht 11 Sep 2017 13:47

Bloedblaar

Kort maar krachtig, mag ik een bloedblaar doorprikken of moet ik er vanaf blijven?

Ik heb er gister 1 opgelopen en morgen moet ik gewoon werken (en het liefst normale schoenen aan), maar weet dus niet of dat gaat lukken met dat ding.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Sep 2017 13:49

Re: Bloedblaar

Volgens mij niet doorprikken. Ik had er laatst een op de muis van m'n hand en daar ben ik helemaal vanaf gebleven. Het duurde wel lang, maar na een week of 3-4 was ie helemaal weg.

♥♥
<<

anoniem224

Bericht 11 Sep 2017 13:54

Re: Bloedblaar

Ja dat dacht ik dus ook. Vind het wel een vervelende plek, bij zit aan de zijkant van mijn voet bij mijn kleine teen. Ben bang dat als ik schoenen aan trek, hoe los ook, hij klapt. En het is ook niet echt weer voor slippers helaas..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Sep 2017 14:44

Re: Bloedblaar

Brr, klinkt pijnlijk MN!

Ik las nog dit:

Verder gaan?
In sommige gevallen moet je verder gaan zelfs als je een bloedblaar hebt. Bijvoorbeeld bij een bloedblaar op de voet, kun je niet altijd stoppen met lopen. Het beste kun je proberen de pijn te negeren en op een normale wijze verder te lopen. Ontlast de plek niet, want dit gaat ten koste van je andere voet. Eventueel kun je een speciale blarenpleister plakken.


Naar de dokter
Met een normale bloedblaar hoef je niet naar de dokter. Hij geneest uit zichzelf. Wanneer je niet weet waardoor een bloedblaar is ontstaan, is het wel aan te raden een afspraak met de huisarts te maken. Spontaan ontstane bloedblaren kunnen wijzen op meer ernstige aandoeningen. Ook wanneer de blaar op een bijzonder onaangename plek zit, kan een doktersbezoek helpen. Denk hierbij aan het gezicht of plekken waar kleding langs schuurt.

Misschien heb je er wat aan.

♥♥
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 11 Sep 2017 15:51

Re: Bloedblaar

Auw pijnlijk! Je hebt van die rubberen ringetjes die je erom heen kan plakken, dan schuurt er niks over de blaar.
december 2016
juli 2019
<<

anoniem224

Bericht 11 Sep 2017 16:50

Re: Bloedblaar

Ik ben nu niet in staat om die dingen te kopen, morgen toch maar een dag slippers aan en tussen het werk door maar even langs Kruidvat. Bedankt voor het meedenken.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers