Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blendle

<<

Anoniem40

Bericht 28 Apr 2014 22:35

Blendle

Net bij De Wereld Draait Door: Blendle. Een website waar je kranten en tijdschriften kunt lezen en je betaalt per artikel. Als je je nu aanmeldt krijg je 2,50 cadeau en als je een artikel het geld niet waard vond krijg je met 1 druk op de knop je geld terug.

Ik vind het helemaal top, heb net al wat uit de Viva gelezen (en ja, mijn geld terug gevraagd omdat ik nog wat meer wil uitproberen zonder gelijk te moeten betalen). Is dit iets voor jou?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 29 Apr 2014 09:30

Re: Blendle

Klinkt een beetje apart. Ik heb bij internet nog steeds zoiets van er is zoveel gratis te vinden, dan ga ik niet voor iets betalen. En je kunt dus altijd je geld terug krijgen als je het niet zo interessant vond? Dan doe je dat toch altijd? Opzich leuk concept maar ik denk zelf dat het niet zal werken :) Al is het wel weer beter dan gelijk een heel abonnement moeten nemen op iets. Kom nu ook steeds vaker krantenwebsites tegen die een gedeelte hebben afgeschermd en dan moet je eerst echt abonnement hebben voordat je verder kunt lezen..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem40

Bericht 29 Apr 2014 09:43

Re: Blendle

Hoe vaker je wel voor iets betaald, hoe vaker je je geld terug kan vragen. Je kunt dus niet onbeperkt je geld terugvragen.
Natuurlijk is er veel gratis te vinden, maar ik lees graag tijdschriften en die zijn niet gratis natuurlijk. En ook niet-actuele krantenartikelen zijn vaak niet gratis op internet te lezen. Ik vind veel dingen leuk om te lezen, maar ik wil niet een abonnement op 1 krant, dus dit is ideaal :) En 10-25 cent betaal ik graag voor een goed artikel.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 29 Apr 2014 10:17

Re: Blendle

Ik heb het ook bij de wereld draait door gezien. Ik vond het wel een interessant concept!
Qua geld terug vragen vind ik dat juist erg slim, je creëert dan ook meer goodwill bij mensen. Je kúnt het terugvragen, mits je ook betaalt voor gewaardeerde artikelen. Dat moet in balans zijn en anders wordt je geblokt (zoiets zeiden ze). Ik ga me maar eens aanmelden, ben benieuwd hoe het in de praktijk werkt.

Het fijne aan kranten en tijdschriften vind ik wel dat je eens een keer iets niet achter de pc/laptop doet. Ik zit al de hele dag er achter, dus met een tijdschrift op de bank is wel beter voor me.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 29 Apr 2014 10:23

Re: Blendle

Het is wel leuk inderdaad dat je nu heel veel verschillende dingen kunt lezen voor de prijs van 1 tijdschrift/krant. Dat maakt het wel weer interessant! En dat is wel goed dan, dat je niet onbeperkt geld kunt terugvragen maar je daarvoor ook wel moet betalen..

Ik ga het toch ook eens bekijken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem40

Bericht 29 Apr 2014 15:11

Re: Blendle

Green_Pepper schreef:Het fijne aan kranten en tijdschriften vind ik wel dat je eens een keer iets niet achter de pc/laptop doet. Ik zit al de hele dag er achter, dus met een tijdschrift op de bank is wel beter voor me.

Dat is absoluut zo en ik lees ook nog wel dingen op papier. Maar ik woon niet in NL en de Viva kan ik dus nooit lezen bijvoorbeeld. Een abonnement nemen vind ik te duur, dat kost in het buitenland echt veel! Nu kan ik toch de artikelen lezen die ik interessant vind :)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Sep 2017 09:17

Re: Blendle

Een up! Ik denk erover een Premium account te nemen want ik zie in de nieuwsbrief potentieel interessante artikelen langs komen. Is het echt de moeite waard? Is het merendeel dan echt gratis?

Ik zag in m'n zoekopdracht dat Geel en June ook van Blendle gebruik maken. Wat zijn jullie ervaringen?
L2014 & H2017
<<

Anoniem222

Bericht 11 Sep 2017 11:05

Re: Blendle

Ik gebruik ook Blendle! Ik vind het echt een uitkomst. Lezen welke artikelen je wilt lezen en geen abonnementen op 100 verschillende kranten en tijdschriften. Ik heb een tijdje een premium account gehad maar daar mee gestopt want de voordelen daarvan gebruikte ik niet genoeg. Ik wil gewoon zelf mijn artikelen kiezen en de berichten die ze voor me selecteerden waren niet altijd wat ik zocht.

Wat me wel opvalt is dat er echt heel vaak helemaal geen geld van mijn tegoed afgaat als ik via Blendle lees, terwijl dat wel zou moeten. Dan voel ik me altijd een beetje schuldig :') maar kan er ook weinig aan doen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers