Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaascadeaus 2017!

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Sep 2017 07:48

Sinterklaascadeaus 2017!

Ik heb nog niks hoor! Nouja ik heb twee kleine cadeautjes in de kast liggen voor m'n oudste voor noodgevallen (van die transformerdingen die soms in de afgeprijsde gang van het kruidvatspeelgoed liggen). Als ik die niet nodig heb worden het schoencadeautjes.

Verder nog geen idee. M'n oudste wil een nintendo switch. Ik ook maar ik vind het veel te duur dus dat gebeurt niet. Ik laat me graag inspireren door jullie!
#teammaple🍁
<<

Anoniem231

Bericht 08 Sep 2017 08:16

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik heb ergens met korting een hijskraan gekocht. Dat vindt hij geweldig.
Voor dochter heb ik een pop gekregen van een vriendin (deed zij weg). Daar maak ik kleertjes bij.
Samen krijgen ze nog een traptractor.

Op het lijstje voor schoen cadeaus staat
- knutselschaar
- vingerverf
- poppenluiers (zelf maken)
- textiel voor speelgoed keuken zoals ovenhandschoenen en een theedoek (ook zelf maken)
- kleren
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2017 08:30

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik hoop het nog te skippen dit jaar, maar m'n schoonmoeder is jarig op 5 december en geloof dat ze alles samen wilde vieren. Dan krijgen de kleinkinderen cadeautjes van opa en oma, maar voorgaande jaren vierde m'n schoonzusje het gewoon tegelijk dus de kinderen kregen bizar veel speelgoed.

Nu wil ik niet beginnen aan één jutezak vol cadeaus voor één kind van anderhalf :nerd: maar wil niet dat hij maar één cadeautje heeft natuurlijk. Dus zal ik ook wat kleins inpakken.

Wij doen wel aan kerstcadeaus, mss pak ik daar iets van voor Sinterklaas;

Kassa van Fisher-Price
Nieuwe prentenboek van Eric Carle
Kleine autootjes, die passen in de garage die mijn moeder gepimpt heeft. (Heeft haar opa gemaakt in 1950 voor zijn zoon. Die zoon kreeg zelf maar één dochter en mijn oma, zijn tweelingzus kreeg een kleinzoon, zo is ie bij ons terecht gekomen.) Het is een houten garage en mam heeft m geschuurd en geschilderd in fijne primaire kleuren. Zo cool! :)
Pyjama
Sloffen
Kleurboek

Hij krijgt tussendoor een Wishbone bike dus ik ga niks groots kopen ofzo.
<<

Anoniem243

Bericht 08 Sep 2017 08:42

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Wij doen dit jaar voor het eerst aan Sinterklaas, maar gezien hij ook jarig is in december niet uitgebreid. Hij krijgt in ieder geval een boek (denk van Boer Boris) en nieuwe vingerverf. Verder moet ik nog eens een lijstje voor beide feestjes gaan bedenken.

Edit: sloffen vind ik een goed idee Bazinga!

En misschien een keukenschort voor bij zijn eigen keukentje maar ook voor echt koken en bakken.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Sep 2017 09:01

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

https://www.google.nl/search?q=relaxte+ ... JWs3APG9ZM:

Ik krijg hem niet goed gekopieerd op mijn mobiel, maar ik vond deze afbeelding wel erg waardevol.
Wij zijn redelijk zuinig geweest afgelopen jaren.
Ik heb ook weinig invloed wat de familie (tantes en ooms) voor mijn kinderen koopt. Wel heb ik dit jaar overlegd met mijn schoonmoeder. Bij mijn familie is er nog niet over gesproken.
Mijn dochter krijgt in elk geval een poppenbedje van Ikea en een (rubens barn?) pop. En voor mijn zoontje wil ik 'echt' timmergereedschap. Maar ik twijfel tussen een pakketje van Ses of gaan voor wat duurder en echter gereedschap.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 08 Sep 2017 09:07

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik heb nog niks in huis, maar voor N. zal het ongetwijfeld iets van Lego Elves en Lego Dimensions (voor de Playstation) worden. Dit zal het laatste jaar zijn dat N. gelooft, helaas.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 08 Sep 2017 09:19

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Hier nog niks in huis en ook nog geen concrete plannen qua cadeaus. Wel wil ik proberen naast wat speelgoed (niet teveel) ook wat nuttige dingen te doen (doe ik altijd al) en ik denk ook aan iets van een uitje/belevenis als cadeau.
<<

Anoniem257

Bericht 08 Sep 2017 09:27

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Leuk om ideeen op te doen!
Hier denk ik een leuke auto. Hij is namelijk gek op autos. Sloffen vind ik ook een erg leuk idee. Verder heb ik nog geen inspiratie. Misschien een racebaan
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 08 Sep 2017 09:35

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik heb net twee grote sets van Lego Super Heroes Girls besteld voor J. met dik 40% korting bij Bol.com. Verder heb ik wel een lijstje met wat ik leuk vind voor beide meiden maar ik heb nog niks in huis.

S heeft alvast voor haar verjaardag het magisch kasteel van VTech gekregen met nog wat poppetje en daar speelt ze heel veel mee dus ik denk dat we daar wel wat uitbreiding voor gaan kopen.

En J speelt eigenlijk alleen maar met Lego. Voor haar zal het naast de twee grote sets die ik net besteld heb nog een paar kleine doosjes zijn en dan aanvullen met wat praktische dingen als pyjama's en zo.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem243

Bericht 08 Sep 2017 10:46

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ohja, ik wil in oktober als er weer een kortingsactie is even kijken voor zo'n grote duplo onderplaat. Die dingen zijn duur!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Sep 2017 11:37

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik vind het echt lastig dit jaar.
Andere jaren liep ik de kruidvat in en zag ik genoeg leuke dingen maar daar zijn ze nu allemaal " te groot" voor.

Dus ik moet echt goed luisteren waar ze het over hebben en wat ze zien. Ze kijken veel netflix dus geen reclame dus daar doe ik ook geen ideeën op.

Wat ik in het andere topic ook al noemde is dat ik heb opgeruimd en kwam zoveel dingen tegen waar ze niet mee hebben gespeeld of echt heel weinig. Dus ik wil kritisch zijn dit jaar.
En ze zijn in oktober ook nog jarig dus ik wil ook beetje afwachten wat ze dan allemaal krijgen.
:heart: :heart: 2011
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Sep 2017 11:40

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Sookie schreef:Ohja, ik wil in oktober als er weer een kortingsactie is even kijken voor zo'n grote duplo onderplaat. Die dingen zijn duur!


Ja dat is echt niét normaal!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Sep 2017 11:51

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Zora schreef:
Sookie schreef:Ohja, ik wil in oktober als er weer een kortingsactie is even kijken voor zo'n grote duplo onderplaat. Die dingen zijn duur!


Ja dat is echt niét normaal!

Klopt! Als je de actie ziet, mag je het hier wel melden!
<<

Anoniem231

Bericht 08 Sep 2017 11:52

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Daar had ik idd ook naar gekeken maar vond ze ook te duur. Las ergens dat je die ook via alie kunt bestellen maar dan wel een nep merk. Duplo wordt veel mee gespeeld maar ga straks liever op lego. Duplo ligt ook nog veel bij de opa's en oma's.
Oktober is idd de kortingsmaand en kijken bij cranenbroek scheelt ook!
<<

Anoniem243

Bericht 08 Sep 2017 12:47

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Soleil schreef:
Zora schreef:
Sookie schreef:Ohja, ik wil in oktober als er weer een kortingsactie is even kijken voor zo'n grote duplo onderplaat. Die dingen zijn duur!


Ja dat is echt niét normaal!

Klopt! Als je de actie ziet, mag je het hier wel melden!


Zal ik doen! Meestal is er in oktober zo'n periode dat veel Duplo in de aanbieding gaat.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Sep 2017 14:06

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Duplo is nu in de aanbieding bij het Kruidvat, maar ik weet niet of ze daar hebben wat jullie zoeken.

Ik weet nog niet wat ik voor Sinterklaas ga kopen. Y krijgt voor haar verjaardag een girls shed (als we dat op tijd voor elkaar krijgen, nog vijf weken en nog veel te doen) dus misschien nog aanvullende spulletjes voor daarin. Verder wil ik ook wat boeken geven. Voor E weet ik het nog helemaal niet. Hij speelt vooral met potten en pannen en gardes, en met mooi weer met modder, ik kan niet echt een uitbreiding daarvoor bedenken. We hebben zakken vol oude potten en pannen en op de camping heeft hij al een complete modderhoek inclusief buitendouche. Met gewoon speelgoed heeft hij niet zoveel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem328

Bericht 08 Sep 2017 14:13

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik twijfel heel erg of we dit jaar Sinterklaas gaan vieren voor het eerst.
D is dan nog net niet 2 jaar dus als we het niet vieren merkt hij er ook niks van. Daarnaast is hij ook nog jarig in december dus hij krijgt al genoeg cadeautjes.
Van de andere kant is het misschien wel leuk om het klein te vieren zodat hij alvast een beetje meekrijgt' wat het Sinterklaasfeest inhoudt. Even naar de optocht in het dorp en een paar kleine cadeautjes en wat snoepgoed ofzo.

Vanaf welke leeftijd zijn jullie begonnen met het vieren van Sinterklaas?

Zo'n onderplaat van Duplo is trouwens een goed idee. Ik zal het ook in de gaten houden!
Ik zag ook nog een leuk loopfietsje van 2 cycle voorbijkomen. Iemand bekend met dat merk?
Laatst gewijzigd door Anoniem328 op 08 Sep 2017 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Sep 2017 14:17

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Eigenlijk meteen, toen hij net een maand was. Wij vierden het toen nog met familie (inmiddels niet meer) en we vierden het al jaren mee zonder dat we zelf kinderen hadden, toen mijn eigen zoon geboren werd vond ik het leuk dat ik eindelijk echt mee kon doen. Vond het ook zelf leuk om te doen, de intocht kijken met hem op schoot, een badboekje inpakken en in zijn babyschoentje doen (en ook zelf weer uitpakken).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem328

Bericht 08 Sep 2017 14:19

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Haha Susan dat klinkt wel heel lief!
Wij vieren het zelf niet. Maar ik vind het wel echt superleuk voor kinderen dus kijk er ook wel naar uit om het te gaan vieren samen met zoon. En dan is het volgend jaar ook niet meer zo nieuw. Denk dat we het gewoon klein gaan houden dan.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Sep 2017 14:59

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Boeken (die kan je niet genoeg hebben) en knutselspullen.
<<

Bulma

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 08 Sep 2017 14:41

Bericht 08 Sep 2017 15:32

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Nog geen idee wat we gaan geven, ga de folders in de gaten houden vanaf nu. Ik wil in ieder geval voor beide kinderen een leuk boek uitzoeken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Sep 2017 16:09

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Toevallig aan het begin van de zomer een onderplaat voor de Duplo gekocht en dat is echt een succes, er wordt weer veel meer gespeeld met de Duplo.

S is 10 dagen voor de Sint jarig, nog geen idee wat hij voor zijn verjaardag krijgt.
Mijn ouders geven voor de Sint ook altijd een nuttig cadeautje dus ik denk dat ik van die slofsokken met leren zool voor S vraag en voor M leren slofjes. Daarnaast vraag ik voor S knutselspullen oa een goedkope rol behang en waterverf. En ik zag laatst dat je toettoet auto's ook met de naam van je kindje kan krijgen, misschien is dat wel iets voor M.
Aan mijn moeder of schoonzus vraag ik denk ik nog wat kleertjes of zo voor M.

Wij vieren thuis geen Sinterklaas want bij beide opa's en oma's vinden we genoeg, we kopen dan voor ieder kind 1 cadeautje voor bij beide opa's en oma's. Ik denk voor S sowieso iets van brio, het stoplicht vond hij heel leuk.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Sep 2017 17:28

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik ben zo goed als klaar, maar heb nog wat ruimte voor iets dat hij heeel graag wil hebben. Hier vooral knex en lego ingeslagen. Dat koop ik standaard als er iets met veeeel korting is en leg dat dan in de kast. Een klein houten voetbalspel, gezelschapsspel en wat Pokemon spul op vakantie gekocht uit het zicht van Y. Via lobbes in de uitverkoop wat schoen spul.

Ik hoop dat dit het laatste jaar is...de schoenzetperiode vind ik leuk, maar de zak zelf niet. Is binnen 10 minuten uitgepakt en klaar is kees. Dit jaar missen we wel helaas de intocht, want dan zitten we in disney. Was niet zo gepland, maar de intocht is een week later dan de afgelopen jaren...
Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 08 Sep 2017 19:22

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik vandaag toevallig voor J. een aantal playmobil sets met veel korting gekocht. Ze wil dolgraag de ambulance van Playmobil dus die heb ik gekocht. Daarnaast nog het koninklijk hof (krijgt ze van haar tante) en een poppetje met een tweelingkinderwagen.

Voor E. weet ik het nog niet zo goed.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Sep 2017 19:34

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Annie24 schreef:Ik ben zo goed als klaar, maar heb nog wat ruimte voor iets dat hij heeel graag wil hebben. Hier vooral knex en lego ingeslagen. Dat koop ik standaard als er iets met veeeel korting is en leg dat dan in de kast. Een klein houten voetbalspel, gezelschapsspel en wat Pokemon spul op vakantie gekocht uit het zicht van Y. Via lobbes in de uitverkoop wat schoen spul.

Ik hoop dat dit het laatste jaar is...de schoenzetperiode vind ik leuk, maar de zak zelf niet. Is binnen 10 minuten uitgepakt en klaar is kees. Dit jaar missen we wel helaas de intocht, want dan zitten we in disney. Was niet zo gepland, maar de intocht is een week later dan de afgelopen jaren...


Ik vind juist die zak leuker, zeker nu we het alleen met onze eigen kinderen vieren (met die hele familie waren het alles bij elkaar vaak zoveel cadeaus dat het compleet onoverzichtelijk werd en inderdaad niet meer leuk). Het liefst doe ik het in het huisje van mijn ouders, lekker in het bos, met lekker eten, lekkere Sinterklaashapjes en warme chocolademelk, kinderen in pyjama. Zo hebben we het tot nu toe één keer gedaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers