Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slecht slapen

<<

anoniem224

Bericht 01 Sep 2017 21:12

Re: Slecht slapen

Heel stom misschien, maar heb je al eens een ander (nieuw) matras geprobeerd? Ik slaap ook heel erg slecht en kreeg deze tip. Bedacht me dat ik al jaren dezelfde heb dus ik heb een nieuwe besteld. Ik hoop dat het gaat helpen.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 02 Sep 2017 09:37

Re: Slecht slapen

Ik sliep ook echt jaren onwijs slecht, zelfs geregeld nachten niet. Echt van alles geprobeerd, zonder resultaat.
Sinds jan gebruik ik nu etherische olie voor het slapen lavendel en cedarwood, en slaap ik eindelijk een heel stuk beter.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem249

Bericht 02 Sep 2017 10:15

Re: Slecht slapen

Meneer Nilsson schreef:Heel stom misschien, maar heb je al eens een ander (nieuw) matras geprobeerd? Ik slaap ook heel erg slecht en kreeg deze tip. Bedacht me dat ik al jaren dezelfde heb dus ik heb een nieuwe besteld. Ik hoop dat het gaat helpen.

Ik heb ook jaren heel slecht geslapen (rond de 10 jaar) en heb toen een mega duur ingewikkeld huppeleflup foam bed gekocht. De eerste weken veranderde niks, maar na een maand sliep ik stukken beter. Word nu nog maar 3x per nacht wakker. Als ik op vakantie ben slaap ik dus wel weer slechter, vanwege een slechter bed.
<<

anoniem224

Bericht 02 Sep 2017 11:12

Re: Slecht slapen

Claire**** schreef:
Meneer Nilsson schreef:Heel stom misschien, maar heb je al eens een ander (nieuw) matras geprobeerd? Ik slaap ook heel erg slecht en kreeg deze tip. Bedacht me dat ik al jaren dezelfde heb dus ik heb een nieuwe besteld. Ik hoop dat het gaat helpen.

Ik heb ook jaren heel slecht geslapen (rond de 10 jaar) en heb toen een mega duur ingewikkeld huppeleflup foam bed gekocht. De eerste weken veranderde niks, maar na een maand sliep ik stukken beter. Word nu nog maar 3x per nacht wakker. Als ik op vakantie ben slaap ik dus wel weer slechter, vanwege een slechter bed.


Dus zo heel stom is het toch niet dan. Fijn dat jij er fijner door bent gaan slapen, hoop dat het hier ook gaat helpen. Al heb ik alleen een nieuw matras.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Sep 2017 11:22

Re: Slecht slapen

Dit matras maakte ook geen verschil met het vorige matras. Oliën heb ik ook geprobeerd maar dat deed ook niet echt veel. De lijst is enorm van wat ik geprobeerd heb.

Tnx voor jullie ideeën!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers