Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar boek laten drukken?

<<

Anoniem281

Bericht 04 Feb 2017 21:26

Waar boek laten drukken?

Ik heb wel een PDF versie! Ik wil mijn man verrassen met Phil's-Osophy, het boek van Phil Dunphy met quotes en zo. Mijn man is groots fan van Phil Dunphy namelijk :smile:

Maar heeft iemand ervaring met een boek 'maken'? Het zijn niet heel veel bladzijdes en ik wil graag een hardcover en een beetje mooi formaat, geen 15x15 of zo...

Iemand een tip of adres?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Feb 2017 21:38

Re: Waar boek laten drukken?

Volgens mij kan een copyshop dat wel. Daar kan je het vaak zo goedkoop als zo duur als je zelf wilt laten maken.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 04 Feb 2017 22:33

Re: Waar boek laten drukken?

Via google zijn daar wel sites voor te vinden, zoals https://www.printerpro.nl/producten/boeken-hardcover
Ik heb ooit wel met iemand gesproken die hier ook een site voor had en ook specifiek voor 1 exemplaar, maar kan even niet op de naam komen!
<<

Anoniem197

Bericht 05 Feb 2017 05:27

Re: Waar boek laten drukken?

Leuk, ik volg even. Ik wil een kookboek gedrukt hebben die niet meer te koop is maar wel als e book.
<<

Anoniem281

Bericht 05 Feb 2017 08:20

Re: Waar boek laten drukken?

Jorja, via Google heb idd wel iets gevonden maar weet dan niet hoe betrouwbaar de sites zijn! Vandaar dat ik hoopte op ervaringen :D ondertussen Google ik nog wel, hoor!
<<

Anoniem301

Bericht 05 Feb 2017 13:11

Re: Waar boek laten drukken?

Geen idee waar maar wat een ontzettend leuk idee!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 05 Feb 2017 18:43

Re: Waar boek laten drukken?

www.grootsgedrukt.nl is een betrouwbare drukkerij uit het midden van het land. Of reclameland.nl, just check them out voor de prijs :)
<<

Majora

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 02 Sep 2017 01:21

Bericht 02 Sep 2017 01:27

Re: Waar boek laten drukken?

Bazinga, is het nog gelukt? Ik zou ook heel graag die pdf willen hebben, ben ook Phil Dunphy fan.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers