Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bioresonantie

<<

Anoniem232

Bericht 29 Aug 2017 23:01

Bioresonantie

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb vrijdag een afspraak, eerst een test en daarna meteen een eerste behandeling. Ik ben erg benieuwd!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 30 Aug 2017 05:20

Re: Bioresonantie

Ik moest opzoeken wat het is :laughcry:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb jij pijnklachten dat je dit wilt doen? Of om welk soort klachten gaat het?

Het klinkt niet invasief en heel logisch, maar tergelijkertijd vraag ik me dan af waarom het niet bekender is?
L2014 & H2017
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 30 Aug 2017 07:00

Re: Bioresonantie

Ik heb hier ervaring mee. Bij mij werd het vooral gebruikt als meetinstrument en vervolgens kreeg ik dan homeopathische korrels mee die geladen waren door het bioresonantie-apparaat. Of het echt heeft geholpen durf ik niet te zeggen, want ik ging ook naar de gewone fysio voor revalidatie en kreeg B12 injecties. Dus meerdere behandelvormen tegelijkertijd (ja, ik was toen wanhopig) dus welke voor het geringe herstel heeft gezorgd kan ik niet zeggen.
Wel weet ik dat ik op een gegeven moment niet meer geloofde in de bioresonantie, omdat ik meerdere keren meende te zien dat die man het manipuleerde zodat zijn diagnose bevestigd werd. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik denk dat je het gewoon eens moet ervaren en dat het best kan werken als je ervoor open staat en erin gelooft.
Ik ben wel benieuwd waar je het voor gaat doen inderdaad en waar je het doet?
Ben benieuwd hoe je het ervaart!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Aug 2017 08:05

Re: Bioresonantie

Ik vind het wel interessant. Ik zou er ook wel meer over willen weten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem232

Bericht 30 Aug 2017 08:23

Re: Bioresonantie

mzcharlotte schreef:Ik moest opzoeken wat het is :laughcry:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb jij pijnklachten dat je dit wilt doen? Of om welk soort klachten gaat het?

Het klinkt niet invasief en heel logisch, maar tergelijkertijd vraag ik me dan af waarom het niet bekender is?


Ja als ik geen klachten had zou ik het ook niet hoeven doen natuurlijk ;)
Ik heb buikklachten die door de artsen worden afgedaanals PDS maar waar ik last van blijf hebben.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 30 Aug 2017 08:45

Re: Bioresonantie

Heb je al het fodmap dieet geprobeerd voor je pds? Ik ken best veel mensen die daar enorm veel baat bij hebben. Vervelend dat je er zo'n last van hebt. PDS is natuurlijk ook maar een afvalbakje voor buikklachten not otherwise specified. Er is iets, jij hebt er last van, maar het is geen bekende ziekte of aandoening. Dus pds.. Ik gok dat er in de toekomst nog wel nieuwe dingen uit pds komen en dat er nog wel voedselallergieen voor pds aangezien worden.

Ik geloof eerlijk gezegd niet in bioresonantie. Mijn tante is jaren heel ziek geweest door zo'n doedel die gewoon steeds meer ging uitsluiten tot ze uiteindelijk bijna niets meer at behalve zakjes en poedertjes van hem en graatmager was. Heeft jarenlang weer veel langzaam voedsel moeten introduceren en nu is ze gewoon gezond en verdraagt ze alles.

De TROS radar erover heb ik nog een paar maanden op Facebook gedeeld. Was ook schandalig.

Nee staat hoog op mijn kwakzalverij lijstje. Sorry. En ik ben helemáál niet tegen alternatieve geneeswijze an sich hoor.
<<

Anoniem232

Bericht 30 Aug 2017 11:37

Re: Bioresonantie

Thanks voor je uitgebreide antwoord, Whatever!
Ik heb het Fodmap dieet nog niet geprobeerd, wel een kookboek ervan in huis, maar dat wordt wel m'n volgende stap als dit niet bevalt of helpt.
Ik geloof ook in alternatieve geneeswijzen maar denk dat ik wel nuchter genoeg ben om niet steeds meer of andere poedertjes en zakjes te gebruiken. De vrouw waar ik heen ga ik de moeder van 'n bekenden, en mijn kennis heeft ook behandelingen bij haar ondergaan.
In mijn omgeving zijn meerdere mensen die positieve ervaringen hebben met bioresonantie, vandaar dat ik dit graag wil proberen.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 30 Aug 2017 12:12

Re: Bioresonantie

Ik heb ervaring! Omdat ik ook met allemaal klachten liep en de artsen zeiden: leer er maar mee leven, heb ik de stap genomen. Vriendinnen van mij gaan ook bij haar en die knapten zienderogen op, dat wilde ik ook wel!

De eerste behandeling was de intake, heel veel informatie gegeven en gekregen, en toen alvast wat dingen testen. Bleek ik een lintworm te hebben! :omg: Die heeft ze gelijk aangepakt en daarna was mijn ontlasting en zelfs mijn menstruatie weer als voorheen! Wat een opluchting zeg. De keren erna heeft ze mijn uitscheidingsorganen behandeld. Die moeten straks de schimmel eruit werken dus die moeten optimaal werken.

Ook eet ik nu tijdelijk geen tarwe en gluten, en dat maakt ook al heel veel verschil. Als ik straks helemaal klaar ben bij haar kan ik gewoon weer alles eten.

Je kunt de eerste tijd wel wat moe worden, maar dat is heel normaal. Ik huil wat meer als normaal sindsdien, hoewel het de laatste dagen heel erg meevalt. En voorheen huilde ik haast niet, dus dat valt wel op. Een van mijn vriendinnen had bijv de ziekte van Lyme, en die is nu dus verdwenen.

Succes bij je eerste behandeling, hopelijk voel je je snel weer de oude/beter als nu. Ze testen ook de ingrediënten waardoor jouw darmen prikkelbaar worden, en dat kun je je voeding daarop aanpassen. Maar mijn therapeut is ook voedingsdeskundige. Ik weet niet hoe dat zit met andere therapeuten.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 30 Aug 2017 20:05

Re: Bioresonantie

Ik heb er ivm buikklachten ook over nagedacht, en voor mijn man ivm zijn psoriasis.

Voor mezelf nu bezig met Fodmap dieet en moet zeggen dat na een paar weken, mijn buik al stuk beter is.
Nu alleen nog hopen dat ik geregelder naar het toilet kan.
Straks rustig aan proberen weer wat voedingsmiddelen toe te voegen.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Aug 2017 06:30

Re: Bioresonantie

Starlord schreef:
mzcharlotte schreef:Ik moest opzoeken wat het is :laughcry:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb jij pijnklachten dat je dit wilt doen? Of om welk soort klachten gaat het?

Het klinkt niet invasief en heel logisch, maar tergelijkertijd vraag ik me dan af waarom het niet bekender is?


Ja als ik geen klachten had zou ik het ook niet hoeven doen natuurlijk ;)
Ik heb buikklachten die door de artsen worden afgedaanals PDS maar waar ik last van blijf hebben.


Ik wist niet om welk soort klachten het ging, vandaar mijn vraag. Misschien wat krom geformuleerd. Ik ben benieuwd of het je helpt.
L2014 & H2017

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers