Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 25 Aug 2017 07:14

Re: Weekendplannen!

Ik moet vandaag gewoon werken, daarna met collega's naar hét foodfestvial van dit topic
Morgen huishouden en verjaardagstaart maken, voor mijn neefje die zondag jarig is. Mogelijk tussendoor shoppen voor een yoga-outfit, mijn bestelling bij H&M is nog niet verzonden :thumbdown:
<<

Anoniem222

Bericht 25 Aug 2017 07:19

Re: Weekendplannen!

Haha, iedereen naar Haarlem.

Ik zit op het moment op het vliegtuig naar Madrid te wachten. Dus dat zijn mijn plannen dit weekend :D
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Aug 2017 07:26

Re: Weekendplannen!

Veel plezier Harri!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Aug 2017 07:29

Re: Weekendplannen!

Ik speel mee in het openluchtspektakel hier in de buirt dus mijn weekend zit vol met het spelen van voorstellingen!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Aug 2017 07:40

Re: Weekendplannen!

Wij willen ook graag naar datzelfde Foodfestival.
En zondag naar een dierentuin.
Maar aangezien dochter nog ziek is, is het lastig plannen.
Als het beter gaat, dan gaan we er misschien even met z'n 3en heen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 25 Aug 2017 08:37

Re: Weekendplannen!

Vandaag mijn laatste vakantiedag alweer, als F. thuiskomt van haar logeerpartijtje gaan we boodschappen doen. Later vanmiddag ga ik met een vriendin de stad in om onze vakanties af te sluiten, terrasjes en tapas :popcorn:
Morgen feestje van mijn neefje en schoonzusje en zondag uitrusten en voorbereiden op een nieuwe werk week.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 25 Aug 2017 09:40

Re: Weekendplannen!

Ik ga straks even boodschappen met de kinderen doen en oudste zoon moet nog een gymtenue hebben en nieuwe gymschoenen dus wil ik even naar het winkelcentrum. Vanavond komen mijn ouders bij ons bakplaten. Morgen heeft oudste zoon een voetbaltoernooi en mijn man heeft hele dag cursus morgen. Verder hebben we niks op de planning staan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Aug 2017 15:35

Re: Weekendplannen!

vandaag huiswerk en straks 2x naar de back to de 90's in het Goffertpark. Is ongeveer naast de deur en via vakantieveilingen kreeg je 2 kaartjes. Dus even 's middags snuffel en vanavond sluit ik aan bij een vriend.
Morgen loop ik de Urban Trail in Breda en ga daarna lekker met vrienden op het terras zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Aug 2017 21:49

Re: Weekendplannen!

Ik vind het tot nu toe zo'n ontzettend leuk weekend! :cheering:
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 26 Aug 2017 21:57

Re: Weekendplannen!

Wij gaan morgen naar Avifauna.
Het gaat alweer stukken beter met dochter.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers